Hele leuke kleding, jas besteld en betaald,echter kreeg ik mail dat deze jas niet op voorraad was,later kreeg ik mail dat jas onderweg was..
Deze had ik nu niet meer nodig want had door de mail dat jas niet leverbaar was nu ergens anders jas gekocht.
Ik moest nu zelf retourkosten betalen...
Retour is 11 september verwerkt heb echter nog geen geld terug ontvangen.
Jammer dat dit een tijdje duurt,
Ondank de leuke kleding zou ik zelf niet meer snel bestellen,ik wacht retour nog af donderdag is het de 14 dagen.
Klanteservice reageerd wel via mail. En zeggen tussen 7 en 14 dagen echter ben ik nu bijna bij de 14 Dagen jammer dat niet sneller verwerkt word beusekom
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jessica
|
18 oktober creditnota gekregen tot op vandaag 12 dagen later nog steeds mij bedrag niet terug... ja duurt tot 14 dagen kan... hallo zorg dat je de klanten optijd terug betaald zodat zij ook wat anders kunnen kopen weer
Slechte service nog niet mee gemaakt bij een webshop zolang wachten
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
NS
|
*** deze webshop. Ik heb een set retour gestuurd en maanden bezig om dit verwerkt te krijgen. Track & trace die aantoont dat het bezorgd is maar mevrouw doet alsof ze niks heeft ontvangen. Dit is niet de eerste keer dat ik achter mijn retour moet aanzitten bij deze webshop. Ik plaats deze review om andere dames te waarschuwen. Geef je geld ergens anders uit want als je hier iets retour terugstuurt ben je je geld kwijt. Beetje jammer dat je over de rug van anderen je geld zo moet verdienen. Triest…
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rosan
|
Hallo,
Ik ga hier nooit meer iets kopen. Shein kwaliteit en je betaald 75 euro voor een jurkje. Helaas door prive omstandigheden was ik 5 dagen te laat met inleveren. In de eerste 2 mails gaven ze alleen aan dat werken volgens de wet.. 14 dagen retour. En ze vroegen of ik verzendkosten wilde overmaken zodat het jurkje terug gestuurd kan worden. Maar ik hoef geen kleding wat shein kwaliteit heeft voor 75 euro. En het paste niet eens. Ze zeggen alleen maar waar ze recht op hebben maar klant vriendelijk zijn ze totaal niet. Ja achteraf praten na een review. Maar de eerste 2 mails was totaal niet klantvriendelijk. Vreselijke zaak. Eigenlijk oplichters, dat ze zulk slechte kwaliteit voor zoveel euro verkopen. Inclusief alle verzendkosten ben ik wel 90 euro kwijt. Bedankt Jaimymode.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Margot
|
De kwaliteit van de (merkloze) producten ten opzichte van de prijs is heel slecht. Mijn product bevatte vieze vlekken van een vorige potentiële koper. Na contact met klantenservice (wat niet heel snel verliep) kreeg ik het bericht het product terug te sturen en verzendkosten kwamen gewoon voor mijn rekening, omdat ik het waarschijnlijk anders niet gehouden had. Klopt wel, maar toch vind ik dit qua servicegerichtheid niet heel top, aangezien zij in eerste instantie een vies product opsturen. Het feit dat ze eerst willen weten of je het product anders wel had willen houden is wat mij betreft niet helemaal de goede volgorde. Ook vind ik de verzendkosten heel erg hoog, aangezien eventuele retourkosten ook weer voor eigen rekening komen. Voor mij in ieder geval een reden om hier niet snel meer iets te bestellen. Zeker omdat er tegenwoordig tal van webshops zijn die dezelfde merkproducten aanbieden met gratis verzending en retour.
31 Reviews Plaats review
D beusekom
|Hele leuke kleding, jas besteld en betaald,echter kreeg ik mail dat deze jas niet op voorraad was,later kreeg ik mail dat jas onderweg was..
Deze had ik nu niet meer nodig want had door de mail dat jas niet leverbaar was nu ergens anders jas gekocht.
Ik moest nu zelf retourkosten betalen...
Retour is 11 september verwerkt heb echter nog geen geld terug ontvangen.
Jammer dat dit een tijdje duurt,
Ondank de leuke kleding zou ik zelf niet meer snel bestellen,ik wacht retour nog af donderdag is het de 14 dagen.
Klanteservice reageerd wel via mail. En zeggen tussen 7 en 14 dagen echter ben ik nu bijna bij de 14 Dagen jammer dat niet sneller verwerkt word beusekom
Jessica
|18 oktober creditnota gekregen tot op vandaag 12 dagen later nog steeds mij bedrag niet terug... ja duurt tot 14 dagen kan... hallo zorg dat je de klanten optijd terug betaald zodat zij ook wat anders kunnen kopen weer
Slechte service nog niet mee gemaakt bij een webshop zolang wachten
NS
|*** deze webshop. Ik heb een set retour gestuurd en maanden bezig om dit verwerkt te krijgen. Track & trace die aantoont dat het bezorgd is maar mevrouw doet alsof ze niks heeft ontvangen. Dit is niet de eerste keer dat ik achter mijn retour moet aanzitten bij deze webshop. Ik plaats deze review om andere dames te waarschuwen. Geef je geld ergens anders uit want als je hier iets retour terugstuurt ben je je geld kwijt. Beetje jammer dat je over de rug van anderen je geld zo moet verdienen. Triest…
Rosan
|Hallo,
Ik ga hier nooit meer iets kopen. Shein kwaliteit en je betaald 75 euro voor een jurkje. Helaas door prive omstandigheden was ik 5 dagen te laat met inleveren. In de eerste 2 mails gaven ze alleen aan dat werken volgens de wet.. 14 dagen retour. En ze vroegen of ik verzendkosten wilde overmaken zodat het jurkje terug gestuurd kan worden. Maar ik hoef geen kleding wat shein kwaliteit heeft voor 75 euro. En het paste niet eens. Ze zeggen alleen maar waar ze recht op hebben maar klant vriendelijk zijn ze totaal niet. Ja achteraf praten na een review. Maar de eerste 2 mails was totaal niet klantvriendelijk. Vreselijke zaak. Eigenlijk oplichters, dat ze zulk slechte kwaliteit voor zoveel euro verkopen. Inclusief alle verzendkosten ben ik wel 90 euro kwijt. Bedankt Jaimymode.
Margot
|De kwaliteit van de (merkloze) producten ten opzichte van de prijs is heel slecht. Mijn product bevatte vieze vlekken van een vorige potentiële koper. Na contact met klantenservice (wat niet heel snel verliep) kreeg ik het bericht het product terug te sturen en verzendkosten kwamen gewoon voor mijn rekening, omdat ik het waarschijnlijk anders niet gehouden had. Klopt wel, maar toch vind ik dit qua servicegerichtheid niet heel top, aangezien zij in eerste instantie een vies product opsturen. Het feit dat ze eerst willen weten of je het product anders wel had willen houden is wat mij betreft niet helemaal de goede volgorde. Ook vind ik de verzendkosten heel erg hoog, aangezien eventuele retourkosten ook weer voor eigen rekening komen. Voor mij in ieder geval een reden om hier niet snel meer iets te bestellen. Zeker omdat er tegenwoordig tal van webshops zijn die dezelfde merkproducten aanbieden met gratis verzending en retour.