Ik ga hier nooit meer iets kopen. Shein kwaliteit en je betaald 75 euro voor een jurkje. Helaas door prive omstandigheden was ik 5 dagen te laat met inleveren. In de eerste 2 mails gaven ze alleen aan dat werken volgens de wet.. 14 dagen retour. En ze vroegen of ik verzendkosten wilde overmaken zodat het jurkje terug gestuurd kan worden. Maar ik hoef geen kleding wat shein kwaliteit heeft voor 75 euro. En het paste niet eens. Ze zeggen alleen maar waar ze recht op hebben maar klant vriendelijk zijn ze totaal niet. Ja achteraf praten na een review. Maar de eerste 2 mails was totaal niet klantvriendelijk. Vreselijke zaak. Eigenlijk oplichters, dat ze zulk slechte kwaliteit voor zoveel euro verkopen. Inclusief alle verzendkosten ben ik wel 90 euro kwijt. Bedankt Jaimymode.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Margot
|
De kwaliteit van de (merkloze) producten ten opzichte van de prijs is heel slecht. Mijn product bevatte vieze vlekken van een vorige potentiële koper. Na contact met klantenservice (wat niet heel snel verliep) kreeg ik het bericht het product terug te sturen en verzendkosten kwamen gewoon voor mijn rekening, omdat ik het waarschijnlijk anders niet gehouden had. Klopt wel, maar toch vind ik dit qua servicegerichtheid niet heel top, aangezien zij in eerste instantie een vies product opsturen. Het feit dat ze eerst willen weten of je het product anders wel had willen houden is wat mij betreft niet helemaal de goede volgorde. Ook vind ik de verzendkosten heel erg hoog, aangezien eventuele retourkosten ook weer voor eigen rekening komen. Voor mij in ieder geval een reden om hier niet snel meer iets te bestellen. Zeker omdat er tegenwoordig tal van webshops zijn die dezelfde merkproducten aanbieden met gratis verzending en retour.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
M
|
Beter hou je je geld in je zak
Geven aan dat iets op maat valt en valt dan een maat groter (bij andere winkel gepast), direct over gebeld. Zelfs toen ik nog geen track en tracé code had. 2 dagen later eindelijk na 5 dagen pakket binnen. En je raad het al te groot, direct terug gestuurd (op zaterdag) en deze hadden ze op maandag binnen gekregen ( zag ik via aangetekend) op woensdag eindelijk bericht gekregen en was de kleinere maat niet meer leverbaar ivm actie korting artikel (deze was op dinsdag nog wel aanwezig want had dit gecheckt omdat het zo lang duurde) . En dan de schuld bij mij leggen dat ik de goede maat maar moest bestellen. Nou hun informeren verkeerd en de service is nog slechter. Ik ben geld kwijt voor letterlijk niets!!! Drukker met zichzelf filmen dan dat ze met klanten bezig zijn
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sherena
|
Superslechte kwaliteit ! Tot 2 keer aan toe een blousje besteld, terug moeten sturen omdat die kapot binnenkwam. Tweede x word gewoon hetzelfde kapotte blousje opgestuurd. Nog vrede mee om t zelf te naaien, 1 x wassen en het is gewoon helemaal kapot. En dat voor 45 euro voor een blouse. Superslecht.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rachella
|
Zeer slechte service!!! Na 2 truien daar te hebben gekocht waar ik een kwaliteitsklacht over heb word dit niet opgelost en trekken ze zijn handen er vanaf. Ze schuiven de schuld in de klant zijn schoenen. Ze doen geen enkele moeite. Heb al veel online gekocht bij andere winkels maar dit heb ik nog nooit meegemaakt..
28 Reviews Plaats review
Rosan
|Hallo,
Ik ga hier nooit meer iets kopen. Shein kwaliteit en je betaald 75 euro voor een jurkje. Helaas door prive omstandigheden was ik 5 dagen te laat met inleveren. In de eerste 2 mails gaven ze alleen aan dat werken volgens de wet.. 14 dagen retour. En ze vroegen of ik verzendkosten wilde overmaken zodat het jurkje terug gestuurd kan worden. Maar ik hoef geen kleding wat shein kwaliteit heeft voor 75 euro. En het paste niet eens. Ze zeggen alleen maar waar ze recht op hebben maar klant vriendelijk zijn ze totaal niet. Ja achteraf praten na een review. Maar de eerste 2 mails was totaal niet klantvriendelijk. Vreselijke zaak. Eigenlijk oplichters, dat ze zulk slechte kwaliteit voor zoveel euro verkopen. Inclusief alle verzendkosten ben ik wel 90 euro kwijt. Bedankt Jaimymode.
Margot
|De kwaliteit van de (merkloze) producten ten opzichte van de prijs is heel slecht. Mijn product bevatte vieze vlekken van een vorige potentiële koper. Na contact met klantenservice (wat niet heel snel verliep) kreeg ik het bericht het product terug te sturen en verzendkosten kwamen gewoon voor mijn rekening, omdat ik het waarschijnlijk anders niet gehouden had. Klopt wel, maar toch vind ik dit qua servicegerichtheid niet heel top, aangezien zij in eerste instantie een vies product opsturen. Het feit dat ze eerst willen weten of je het product anders wel had willen houden is wat mij betreft niet helemaal de goede volgorde. Ook vind ik de verzendkosten heel erg hoog, aangezien eventuele retourkosten ook weer voor eigen rekening komen. Voor mij in ieder geval een reden om hier niet snel meer iets te bestellen. Zeker omdat er tegenwoordig tal van webshops zijn die dezelfde merkproducten aanbieden met gratis verzending en retour.
M
|Beter hou je je geld in je zak
Geven aan dat iets op maat valt en valt dan een maat groter (bij andere winkel gepast), direct over gebeld. Zelfs toen ik nog geen track en tracé code had. 2 dagen later eindelijk na 5 dagen pakket binnen. En je raad het al te groot, direct terug gestuurd (op zaterdag) en deze hadden ze op maandag binnen gekregen ( zag ik via aangetekend) op woensdag eindelijk bericht gekregen en was de kleinere maat niet meer leverbaar ivm actie korting artikel (deze was op dinsdag nog wel aanwezig want had dit gecheckt omdat het zo lang duurde) . En dan de schuld bij mij leggen dat ik de goede maat maar moest bestellen. Nou hun informeren verkeerd en de service is nog slechter. Ik ben geld kwijt voor letterlijk niets!!! Drukker met zichzelf filmen dan dat ze met klanten bezig zijn
Sherena
|Superslechte kwaliteit ! Tot 2 keer aan toe een blousje besteld, terug moeten sturen omdat die kapot binnenkwam. Tweede x word gewoon hetzelfde kapotte blousje opgestuurd. Nog vrede mee om t zelf te naaien, 1 x wassen en het is gewoon helemaal kapot. En dat voor 45 euro voor een blouse. Superslecht.
Rachella
|Zeer slechte service!!! Na 2 truien daar te hebben gekocht waar ik een kwaliteitsklacht over heb word dit niet opgelost en trekken ze zijn handen er vanaf. Ze schuiven de schuld in de klant zijn schoenen. Ze doen geen enkele moeite. Heb al veel online gekocht bij andere winkels maar dit heb ik nog nooit meegemaakt..