Nieuwe elektrische fiets gekocht, oude ingeruild, wat een fijne fiets,
Al jaren bij JAC den Boer, altijd afspraken nakomen en goed service.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Edith Leenstra
|
Goed advies en vriendelijk geholpen.
Blij met mijn nieuwe elektrische fiets
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rini van Beek
|
Ben op zeer gemene manier behandeld , had accu waar palletje van was afgebroken.Kon gemaakt worden, en ineens niet.Werd mij accu aangesmeerd van 599 euro.daar ik minder fiets ik volgende ochtend belde er 1wilde van 399 euro.Dat kon niet meer.Gelijk contact met gazelle opgenomen. ? Antwoord niet geleverde producten altijd mag annuleren. Er in heel Nederland bedrijven zijn die maken.Nu 20 ero kwijt was..schandelijk. Ook al eens zonder opdracht band van 48 euro geplaatst.Wees gewaarschuwd???? NU gelijk 3 klanten kwijt.R van Beek Driebergen
1.5
0
Gesponsord
Gompy
|
Slechte service als het fabrieksgarantie betreft.
Neemt de moeite niet om dit aan te vragen.
Stuurt de klant zelf op pad om het te regelen
4 Reviews Plaats review
Ria van Garderen
|Nieuwe elektrische fiets gekocht, oude ingeruild, wat een fijne fiets,
Al jaren bij JAC den Boer, altijd afspraken nakomen en goed service.
Edith Leenstra
|Goed advies en vriendelijk geholpen.
Blij met mijn nieuwe elektrische fiets
Rini van Beek
|Ben op zeer gemene manier behandeld , had accu waar palletje van was afgebroken.Kon gemaakt worden, en ineens niet.Werd mij accu aangesmeerd van 599 euro.daar ik minder fiets ik volgende ochtend belde er 1wilde van 399 euro.Dat kon niet meer.Gelijk contact met gazelle opgenomen. ? Antwoord niet geleverde producten altijd mag annuleren. Er in heel Nederland bedrijven zijn die maken.Nu 20 ero kwijt was..schandelijk. Ook al eens zonder opdracht band van 48 euro geplaatst.Wees gewaarschuwd???? NU gelijk 3 klanten kwijt.R van Beek Driebergen
Gompy
|Slechte service als het fabrieksgarantie betreft.
Neemt de moeite niet om dit aan te vragen.
Stuurt de klant zelf op pad om het te regelen