Klik hier om je antwoord te annuleren.
25 juli 2011
Goed voor tuin en dier naar Intratuin met veel plezier
Ons werd vroeger al geleerd"Er is altijd ruimte voor verbetering".
zeer plezierig om te winkelen ook al koop je er niets
20 juli 2011
Ze hebben mooie en goede spullen, maar wel aan de prijs !
18 juli 2011
Een prachtige mooie winkel met veel artikelen, maar helaas wel te duur. Ga eigenlijk alleen voor aanbiedingen.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
1308 Reviews Plaats review
JJM van Kleef
|Goed voor tuin en dier naar Intratuin met veel plezier
Klant van Intratuin
|Ons werd vroeger al geleerd"Er is altijd ruimte voor verbetering".
Klant van Intratuin
|zeer plezierig om te winkelen ook al koop je er niets
Jacqueline
|Ze hebben mooie en goede spullen, maar wel aan de prijs !
Klant van Intratuin
|Een prachtige mooie winkel met veel artikelen, maar helaas wel te duur. Ga eigenlijk alleen voor aanbiedingen.