Fijne winkel, wij winkelen hier met veel plezier. Gezellige overzichtelijke winkel met veel keuze en kundig personeel.
8.0
0
Klant van Intratuin
|
aangezien intratuin juist een ambiance biedt waarin de klant vrijelijk kan rondsnuffelen en zijn keuze maken is mijn ervaring dat je niet zo gauw contact hebt met het personeel. Vandaar de vragen m.b.t. personeel vrij neutraal beantwoord.
7.5
0
Klant van Intratuin
|
Steeds meer woonitems en accessoires, wel erg prijzig!
7.3
0
Klant van Intratuin
|
Ik vind de intratuin erg duur, en het personeel onvriendelijk
1308 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|Voor tuin en dier gemiddeld tot boven gemiddeld.
Jolanda
|Fijne winkel, wij winkelen hier met veel plezier. Gezellige overzichtelijke winkel met veel keuze en kundig personeel.
Klant van Intratuin
|aangezien intratuin juist een ambiance biedt waarin de klant vrijelijk kan rondsnuffelen en zijn keuze maken is mijn ervaring dat je niet zo gauw contact hebt met het personeel. Vandaar de vragen m.b.t. personeel vrij neutraal beantwoord.
Klant van Intratuin
|Steeds meer woonitems en accessoires, wel erg prijzig!
Klant van Intratuin
|Ik vind de intratuin erg duur, en het personeel onvriendelijk