gezellig een dagje genieten van alle tuin sferen , leuke iedeen voor in huis en voor leuke prijzen.
8.0
0
Klant van Intratuin
|
Koopjeshoek vind ik echt niet bij de winkel passen vaak zijn de dingen nog kapot ook en erg duur voor kapotten spullen
8.2
0
Klant van Intratuin
|
Het is een gezellige winkel, maar het komt voor dat planten bij een andere tuinzaak veel goedkoper aangeboden worden, een zeer goede kwaliteit hebben en voor mijn portemonnee dus beter. Maar aan de andere kant is het ook altijd even gezellig om door de Intratuin te lopen om ideetjes op te doen, en dan neem je ook gauw iets mee. Het is alleen jammer dat de afstand niet in eerste instantie voor de fiets geschikt is.
7.8
0
Klant van Intratuin
|
Het is gewoon een complete winkel! Ik krijg er veel iederen voor mijn tuin maar ook voor mijn huis. Ze hebben een groot assortiment en is ruim opgezet. Ook aan een kopje koffie drinken is gedacht, en ook daar is het gezellig ingericht. Ik kom er heel graag en ik raad het ook andere aan!
7.5
0
Klant van Intratuin
|
intra tuin heeft een gezellige sfeer prettig winkelen je komt graag terug
1308 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|gezellig een dagje genieten van alle tuin sferen , leuke iedeen voor in huis en voor leuke prijzen.
Klant van Intratuin
|Koopjeshoek vind ik echt niet bij de winkel passen vaak zijn de dingen nog kapot ook en erg duur voor kapotten spullen
Klant van Intratuin
|Het is een gezellige winkel, maar het komt voor dat planten bij een andere tuinzaak veel goedkoper aangeboden worden, een zeer goede kwaliteit hebben en voor mijn portemonnee dus beter. Maar aan de andere kant is het ook altijd even gezellig om door de Intratuin te lopen om ideetjes op te doen, en dan neem je ook gauw iets mee. Het is alleen jammer dat de afstand niet in eerste instantie voor de fiets geschikt is.
Klant van Intratuin
|Het is gewoon een complete winkel! Ik krijg er veel iederen voor mijn tuin maar ook voor mijn huis. Ze hebben een groot assortiment en is ruim opgezet. Ook aan een kopje koffie drinken is gedacht, en ook daar is het gezellig ingericht. Ik kom er heel graag en ik raad het ook andere aan!
Klant van Intratuin
|intra tuin heeft een gezellige sfeer prettig winkelen je komt graag terug