Een fijne winkel, personeel nooit te beroerd om te helpen en adviseren
7.8
0
Klant van Intratuin
|
Na 34 jaar wonen in Zoetermeer hebben wij ondervonden dat de voortdurende inklinking van de bodem extra aandacht voor de tuin vraagt, bij het instandhouden van de tuin worden wij steeds op enthousiaste wijze geholpen door de mensen van Intratuin
8.7
0
Klant van Intratuin
|
Intratuin is vrij duur (planten), maar de planten zijn van uitstekende kwaliteit, er is veel keus, ik koop vaak al mijn planten in 1 a 2 kleuren en zelfs dan is er veel te kiezen.
8.0
0
Klant van Intratuin
|
de kwaliteit is altijd wel goed maar daar betaal je helaas ook wel wat meer voor
1308 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|Een fijne winkel, personeel nooit te beroerd om te helpen en adviseren
Klant van Intratuin
|Na 34 jaar wonen in Zoetermeer hebben wij ondervonden dat de voortdurende inklinking van de bodem extra aandacht voor de tuin vraagt, bij het instandhouden van de tuin worden wij steeds op enthousiaste wijze geholpen door de mensen van Intratuin
Klant van Intratuin
|Intratuin is vrij duur (planten), maar de planten zijn van uitstekende kwaliteit, er is veel keus, ik koop vaak al mijn planten in 1 a 2 kleuren en zelfs dan is er veel te kiezen.
Klant van Intratuin
|de kwaliteit is altijd wel goed maar daar betaal je helaas ook wel wat meer voor
Klant van Intratuin
|Duur, maar goede kwaliteit. Service is goed.