Graag komen wij winkelen bij ''Intratuin'' want er is een grote variatie op velerlij gebied,het is er gezellig ook,wij kopen er onze planten en vogel benodigheden en kijken rond ook naar andere dingen want er is voor elk wat wils, en de koffie is er ook heel lekker. Groetjes van een tevreden klant.
8.5
0
Klant van Intratuin
|
De winkels zijn ruim opgezet waardoor je met een rolstoel makelijk door de winkel kan. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
9.0
0
Klant van Intratuin
|
gewoon heerlijk om er te snuffelen en te shoppen
8.2
0
Chris Dijkman
|
Als je naar iets zoekt dan is het er wel
7.5
0
Klant van Intratuin
|
De kwaliteit en het assortiment is prima. Ik vind alleen de prijzen soms erg hoog. Veel planten kun je voor de helft van de prijs elders krijgen.
1308 Reviews Plaats review
Lucia
|Graag komen wij winkelen bij ''Intratuin'' want er is een grote variatie op velerlij gebied,het is er gezellig ook,wij kopen er onze planten en vogel benodigheden en kijken rond ook naar andere dingen want er is voor elk wat wils, en de koffie is er ook heel lekker. Groetjes van een tevreden klant.
Klant van Intratuin
|De winkels zijn ruim opgezet waardoor je met een rolstoel makelijk door de winkel kan. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Klant van Intratuin
|gewoon heerlijk om er te snuffelen en te shoppen
Chris Dijkman
|Als je naar iets zoekt dan is het er wel
Klant van Intratuin
|De kwaliteit en het assortiment is prima. Ik vind alleen de prijzen soms erg hoog. Veel planten kun je voor de helft van de prijs elders krijgen.