Klik hier om je antwoord te annuleren.
21 juni 2013
Een gezellig ingericht tuincentrum waar je heerlijk ronddwaalt (rustig buiten de spitsuren) met een fijn tuincafé.
11 juni 2013
Goede kwaliteit, gezellig, veel sfeer.
8 juni 2013
Het is een overzichtelijk tuincentrum met een ruime sortering. De prijzen zijn soms wat aan de hoge kant. Prettig winkelen!
28 mei 2013
Gewoon of dat je thuis komt
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
1308 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|Een gezellig ingericht tuincentrum waar je heerlijk ronddwaalt (rustig buiten de spitsuren) met een fijn tuincafé.
Klant van Intratuin
|Een gezellig ingericht tuincentrum waar je heerlijk ronddwaalt (rustig buiten de spitsuren) met een fijn tuincafé.
Klant van Intratuin
|Goede kwaliteit, gezellig, veel sfeer.
Klant van Intratuin
|Het is een overzichtelijk tuincentrum met een ruime sortering.
De prijzen zijn soms wat aan de hoge kant. Prettig winkelen!
Klant van Intratuin
|Gewoon of dat je thuis komt