Klik hier om je antwoord te annuleren.
6 oktober 2014
De beste stylisten en altijd alles goed verzorgd. Ik word er altijd blij van.
Sfeervol tuincentrum met veel keuze en veel nieuwe produkten, waardoor een bezoek altijd de moeite waard is.
5 oktober 2014
Je voelt je er thuis en als klant gewaardeerd.
Intratuin maak mijn blij, het geeft een goed gevoel.
De weg door het pand is te lang als je alleen bij de binnenplanten iets wil halen.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
1308 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|De beste stylisten en altijd alles goed verzorgd. Ik word er altijd blij van.
Klant van Intratuin
|Sfeervol tuincentrum met veel keuze en veel nieuwe produkten, waardoor een bezoek altijd de moeite waard is.
André
|Je voelt je er thuis en als klant gewaardeerd.
Lien
|Intratuin maak mijn blij, het geeft een goed gevoel.
Klant van Intratuin
|De weg door het pand is te lang als je alleen bij de binnenplanten iets wil halen.