Ook al heb je eigenlijk niets nodig het is altijd leuk om er rond te kijken en dan toch weer iets van je gading te vinden.
8.8
0
Klant van Intratuin
|
Kom er al jaren , met veel plezier
8.7
0
Frans
|
Het ziet er op het eerste gezicht wel goed uit als men binnenkomt maar een kanttekekening is dat de planten er niet altijd verzorgd uitzien veel dus niet verzorgd of dat dat komt als men vroeg naar Intratuin gaat maar het is toch het visite kaartje van de Intratuin ik zou adviseren om daar s, morgens mee te beginnen nu is men snel geneigd om diverse afdelingen snel door te lopen, verder is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
8.0
0
Germien
|
Ze hebben een groot assortiment en het personeel weet veel daarover. Je kunt elke vraag stellen er komt altijd een goed bruikbaar antwoord
8.3
0
cock
|
Ze hoeven niets te verbeteren, het is altijd tip top ik koop er graag.
1308 Reviews Plaats review
Ankie
|Ook al heb je eigenlijk niets nodig het is altijd leuk om er rond te kijken en dan toch weer iets van je gading te vinden.
Klant van Intratuin
|Kom er al jaren , met veel plezier
Frans
|Het ziet er op het eerste gezicht wel goed uit als men binnenkomt maar een kanttekekening is dat de planten er niet altijd verzorgd uitzien veel dus niet verzorgd of dat dat komt als men vroeg naar Intratuin gaat maar het is toch het visite kaartje van de Intratuin ik zou adviseren om daar s, morgens mee te beginnen nu is men snel geneigd om diverse afdelingen snel door te lopen, verder is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
Germien
|Ze hebben een groot assortiment en het personeel weet veel daarover. Je kunt elke vraag stellen er komt altijd een goed bruikbaar antwoord
cock
|Ze hoeven niets te verbeteren, het is altijd tip top ik koop er graag.