Op elke vraag een bevredigend antwoord gekregen en ook vriendelijk te woord gestaan. Ook de deskundigheid kun je horen.
9.2
0
Ineke
|
De winkel is ruim opgezet, en het assortiment is uitgebreid.
Altijd gezellig om doorheen te lopen.
7.2
0
Peter Heru Utomo
|
IK kan hier alles vinden zowel planten, bloemen als wooninrichtring (vazen enz.)
8.5
0
O.R. Verdier
|
De producten staan goed geordend (structuur in het assortiment). Ik (wij) komen er vaak vanwege de prijzen (uiteraard) en de vriendelijkheid, klantgerichtheid, kennis van zaken, etc. van het personeel. Alleen een heel klein minpuntje is bij de koffiecorner, de hapjes (caucijzenbroodjes e.d.) blijven te lang liggen waardoor het product een beetje droog wordt.
9.3
0
Anneke Vos
|
Ik heb gisteren heerlijk geshopt bij Intratuin in Zoetermeer. Bij een aantal artikelen was de schap leeg, dat was wel jammer.
1308 Reviews Plaats review
Raymond Kuijper
|Op elke vraag een bevredigend antwoord gekregen en ook vriendelijk te woord gestaan. Ook de deskundigheid kun je horen.
Ineke
|De winkel is ruim opgezet, en het assortiment is uitgebreid.
Altijd gezellig om doorheen te lopen.
Peter Heru Utomo
|IK kan hier alles vinden zowel planten, bloemen als wooninrichtring (vazen enz.)
O.R. Verdier
|De producten staan goed geordend (structuur in het assortiment). Ik (wij) komen er vaak vanwege de prijzen (uiteraard) en de vriendelijkheid, klantgerichtheid, kennis van zaken, etc. van het personeel. Alleen een heel klein minpuntje is bij de koffiecorner, de hapjes (caucijzenbroodjes e.d.) blijven te lang liggen waardoor het product een beetje droog wordt.
Anneke Vos
|Ik heb gisteren heerlijk geshopt bij Intratuin in Zoetermeer. Bij een aantal artikelen was de schap leeg, dat was wel jammer.