Het is er altijd zo gezellig dat wij minimaal 3x in de week gaan ontbijten, daarna lekker door de winkel keuvelen en telkens ontdekken wij weer wat nieuws.
Wel vind ik het jammer dat de kamerplanten behoorlijk ruimte heeft moeten inleveren. Maar Intratuin Zoetermeer blijf ik de leukste, mooiste en gezelligste zaak vinden
9.4
0
J.Bonnes
|
over het algemeen is onze ervaring goed; blijf verbeteren!
Ik raad u ten stelligste aan in uw schriftelijke communicatie het persoonlijke voornaamwoord "u" te gebruiken i.p.v. het al te populaire "je". Dat is hard nodig in deze tijd van vervlakking!
7.5
0
Disseldorp
|
Jullie winkel is er heel erg op vooruitgegaan. Ik heb de winkel een tijdlang gemeden vanwege de sfeer, verzorging, kwaliteit, assortiment en deskundigheid. Gelukkig is dit nu zoveel beter dat het weer een lust is om in de winkel te lopen.
8.7
0
J.Tan
|
Nette winkel met vriendelijk groetend personeel die weten waar de spullen staan. Assortiment is ook leuk uitgestald.
9.1
0
lara hiemstra
|
Ik vind de prijzen van veel producten best hoog in vergelijking met andere tuincentrum in Zoetermeer. Daarintegen is het een fijne winkel met aardig personeel een goed restaurant.
1308 Reviews Plaats review
Hennie Plas
|Het is er altijd zo gezellig dat wij minimaal 3x in de week gaan ontbijten, daarna lekker door de winkel keuvelen en telkens ontdekken wij weer wat nieuws.
Wel vind ik het jammer dat de kamerplanten behoorlijk ruimte heeft moeten inleveren. Maar Intratuin Zoetermeer blijf ik de leukste, mooiste en gezelligste zaak vinden
J.Bonnes
|over het algemeen is onze ervaring goed; blijf verbeteren!
Ik raad u ten stelligste aan in uw schriftelijke communicatie het persoonlijke voornaamwoord "u" te gebruiken i.p.v. het al te populaire "je". Dat is hard nodig in deze tijd van vervlakking!
Disseldorp
|Jullie winkel is er heel erg op vooruitgegaan. Ik heb de winkel een tijdlang gemeden vanwege de sfeer, verzorging, kwaliteit, assortiment en deskundigheid. Gelukkig is dit nu zoveel beter dat het weer een lust is om in de winkel te lopen.
J.Tan
|Nette winkel met vriendelijk groetend personeel die weten waar de spullen staan. Assortiment is ook leuk uitgestald.
lara hiemstra
|Ik vind de prijzen van veel producten best hoog in vergelijking met andere tuincentrum in Zoetermeer. Daarintegen is het een fijne winkel met aardig personeel een goed restaurant.