het is een ware genot om bij intratuin Barneveld iets te kopen. Wat ik ook heb gekocht, het groeit en bloeit altijd. Krijgt nooit ergens spijt van als ik daar iets gekocht heb. Woon zelf in Ede.
8.0
0
Klant van Intratuin
|
Een bezoekje aan de intratuin in Barneveld werkt werkelijk therapeutisch. Echt er helemaal uit, heerlijk rond kijken,kopje koffie drinken en personeel wat altijd vriendelijk is. Je wordt weer helemaal mens. Al je zintuigen worden, positief, geprikkeld. Alle aangename "geuren" voeren de stress uit mijn lichaam en zorgen dat ook de bloem in mij weer openbloeit.
9.0
0
Klant van Intratuin
|
Geweldig gezellig met man of vriendin even onthaasten in de Intratuin.
Leuke ideen opdoen en even lekker koffie drinken in het restaurant.
7.7
0
Klant van Intratuin
|
We gaan voornamelijk naar Intratuin Barneveld, en vinden de combinatie styling / klantvriendelijkheid op een hoogstaand niveau.
9.0
0
Klant van Intratuin
|
De sfeer in deze intratuin is gezellig; het personeel zeer klantvriendelijk. Net voor winkelsluiting rekenden wij af en er moesten nog drie stuks worden ingepakt. Geen probleem, wij doen nog wel even voor u. Geweldig toch? Hier komen wij steeds met plezier terug.
1668 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|het is een ware genot om bij intratuin Barneveld iets te kopen. Wat ik ook heb gekocht, het groeit en bloeit altijd. Krijgt nooit ergens spijt van als ik daar iets gekocht heb. Woon zelf in Ede.
Klant van Intratuin
|Een bezoekje aan de intratuin in Barneveld werkt werkelijk therapeutisch. Echt er helemaal uit, heerlijk rond kijken,kopje koffie drinken en personeel wat altijd vriendelijk is. Je wordt weer helemaal mens. Al je zintuigen worden, positief, geprikkeld. Alle aangename "geuren" voeren de stress uit mijn lichaam en zorgen dat ook de bloem in mij weer openbloeit.
Klant van Intratuin
|Geweldig gezellig met man of vriendin even onthaasten in de Intratuin.
Leuke ideen opdoen en even lekker koffie drinken in het restaurant.
Klant van Intratuin
|We gaan voornamelijk naar Intratuin Barneveld, en vinden de combinatie styling / klantvriendelijkheid op een hoogstaand niveau.
Klant van Intratuin
|De sfeer in deze intratuin is gezellig; het personeel zeer klantvriendelijk. Net voor winkelsluiting rekenden wij af en er moesten nog drie stuks worden ingepakt. Geen probleem, wij doen nog wel even voor u. Geweldig toch? Hier komen wij steeds met plezier terug.