ik woon sinds paar jaar in barneveld kom zelf uit nijkerk, ik vind het hier bij intratuin ontzettend gezellig. als je binnen komt voel je de gezellige sfeer al en de klantvriendelijkheid wat natuurlijk erg belangrijk is! ik kom hier geregeld en vind het een super winkel en personeel hoe ze je te woord staan!!
8.2
0
Klant van Intratuin
|
Hele leuke zaak met veel veschillende producten.
Planten, dieren en dierenbenodigdheden en er zijn altijd leuke en mooie woonartikelen te vinden.
Erg leuk om even te gaan shoppen.
7.8
0
Klant van Intratuin
|
Het is altijd gezellig bij Intratuin. Het assortiment is zeer uitgebreid,het personeel is deskundig en klantvriendelijk. Je wordt vaak begroet. Het restaurant levert prima kwaliteit. Kortom, naar Intratuin gaan is een uitje.
8.7
0
corrie van den hatert
|
Ik vind de Intratuin in Barneveld een ontzettend leuke winkel, heel sfeervol, veel leuke dingen om te bekijken en mijn kinderen vinden het altijd leuk om mee te gaan. Om de dieren te bekijken, in de winter de treintjes in het winterlandschap en vooral ook leuk om op de kookafdeling te proeven.
7.5
0
Klant van Intratuin
|
De prijzen vindt ik wat aan de dure kant. deskundigheid van personeel vindt ik goed en staan je graag te woord.
1668 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|ik woon sinds paar jaar in barneveld kom zelf uit nijkerk, ik vind het hier bij intratuin ontzettend gezellig. als je binnen komt voel je de gezellige sfeer al en de klantvriendelijkheid wat natuurlijk erg belangrijk is! ik kom hier geregeld en vind het een super winkel en personeel hoe ze je te woord staan!!
Klant van Intratuin
|Hele leuke zaak met veel veschillende producten.
Planten, dieren en dierenbenodigdheden en er zijn altijd leuke en mooie woonartikelen te vinden.
Erg leuk om even te gaan shoppen.
Klant van Intratuin
|Het is altijd gezellig bij Intratuin. Het assortiment is zeer uitgebreid,het personeel is deskundig en klantvriendelijk. Je wordt vaak begroet. Het restaurant levert prima kwaliteit. Kortom, naar Intratuin gaan is een uitje.
corrie van den hatert
|Ik vind de Intratuin in Barneveld een ontzettend leuke winkel, heel sfeervol, veel leuke dingen om te bekijken en mijn kinderen vinden het altijd leuk om mee te gaan. Om de dieren te bekijken, in de winter de treintjes in het winterlandschap en vooral ook leuk om op de kookafdeling te proeven.
Klant van Intratuin
|De prijzen vindt ik wat aan de dure kant. deskundigheid van personeel vindt ik goed en staan je graag te woord.