In de Intratuin in Barneveld wordt je op elke afdeling vriendelijk gedag gezegd. Het personeel is klantvriendelijk en staat je netjes te woord. De inrichting is prachtig en regelmatig vernieuwd. Ook zijn er steeds verse planten. Ik mis zelf de snijbloemen. Enig minpunt waardoor ik toch regelmatig een andere bloemist bezoek is de prijs. Het assortiment wordt echt beduidend hoger geprijsd in vergelijking met andere bloemisten. Dat maakt het kopen minder leuk. Het is leuk dat ze regelmatig proeverijen doen.
6.7
0
Klant van Intratuin
|
intratuin barneveld is een winkel waar je rustig kunt lopen, je wordt vriendelijk behandeld en de winkel ziet er altijd netjes en overzichtelijk uit
8.2
0
Klant van Intratuin
|
Fijne winkel, groot assortiment, goede hulp, leuk om te snuffelen.
8.5
0
Klant van Intratuin
|
een geweldige winkel heel vriendelijk personeel
zijn altijd aanspreekbaar en helpen je altijd vriendelijk wat je
ook vraagt.
hopelijk houden ze dat zo maak je niet zo vaak meer mee.
8.8
0
Klant van Intratuin
|
intratuin is een zeer gevarieerde winkel met oa een kook afdeling waar je gerechten kunt proeven van nieuwe apparaten,meer een dagje uit met restaurantje erbij
1668 Reviews Plaats review
Roos33
|In de Intratuin in Barneveld wordt je op elke afdeling vriendelijk gedag gezegd. Het personeel is klantvriendelijk en staat je netjes te woord. De inrichting is prachtig en regelmatig vernieuwd. Ook zijn er steeds verse planten. Ik mis zelf de snijbloemen. Enig minpunt waardoor ik toch regelmatig een andere bloemist bezoek is de prijs. Het assortiment wordt echt beduidend hoger geprijsd in vergelijking met andere bloemisten. Dat maakt het kopen minder leuk. Het is leuk dat ze regelmatig proeverijen doen.
Klant van Intratuin
|intratuin barneveld is een winkel waar je rustig kunt lopen, je wordt vriendelijk behandeld en de winkel ziet er altijd netjes en overzichtelijk uit
Klant van Intratuin
|Fijne winkel, groot assortiment, goede hulp, leuk om te snuffelen.
Klant van Intratuin
|een geweldige winkel heel vriendelijk personeel
zijn altijd aanspreekbaar en helpen je altijd vriendelijk wat je
ook vraagt.
hopelijk houden ze dat zo maak je niet zo vaak meer mee.
Klant van Intratuin
|intratuin is een zeer gevarieerde winkel met oa een kook afdeling waar je gerechten kunt proeven van nieuwe apparaten,meer een dagje uit met restaurantje erbij