Het personeel is zeer klantvriendelijk bij Intratuin, zeer behulpzaam en zeer deskundig. Staan met goede raad klaar bij welke vraag je ook stelt. Dit is zeker een pluim waard.
7.7
0
Klant van Intratuin
|
Intratuin is een echte aanrader maar wel duur
7.3
0
Klant van Intratuin
|
intrauin is de beste winkel van nederland
de winkel is erg sfeer vol in gericht
en het personeel is erg vriendelijk.
en als je hun hulp nodig hebt staan ze altijd voor je klaar.
en als je een kado moet laten inpakken gebeurd altijd er leuk.
er zijn ook altijd leuke aanbiedingen.
kortom in ga altijd met veel plezier naar intratuin
8.5
0
Klant van Intratuin
|
Wij komen er gemiddeld 1 keer in de 14 dagen, dit geeft al aan dat deze zaak een breed assortiment heeft en prettig is om er te komen. Ook al is het maar om er even uit te zijn en een kopje koffie te gebruiken
Dit komt mede door de klantvriendelijkheid en de prettige omgang met het publiek.
7.8
0
Klant van Intratuin
|
zeer goede service en een zeer goede kwaliteit, en als er na drie dagen iets niet goed is aan een plant geven ze er zo een andere voor terug.
het opmaken van bloemstukken zijn ze bij Intratuin heel goed in,
van harte aan bevolen
1668 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|Het personeel is zeer klantvriendelijk bij Intratuin, zeer behulpzaam en zeer deskundig. Staan met goede raad klaar bij welke vraag je ook stelt. Dit is zeker een pluim waard.
Klant van Intratuin
|Intratuin is een echte aanrader maar wel duur
Klant van Intratuin
|intrauin is de beste winkel van nederland
de winkel is erg sfeer vol in gericht
en het personeel is erg vriendelijk.
en als je hun hulp nodig hebt staan ze altijd voor je klaar.
en als je een kado moet laten inpakken gebeurd altijd er leuk.
er zijn ook altijd leuke aanbiedingen.
kortom in ga altijd met veel plezier naar intratuin
Klant van Intratuin
|Wij komen er gemiddeld 1 keer in de 14 dagen, dit geeft al aan dat deze zaak een breed assortiment heeft en prettig is om er te komen. Ook al is het maar om er even uit te zijn en een kopje koffie te gebruiken
Dit komt mede door de klantvriendelijkheid en de prettige omgang met het publiek.
Klant van Intratuin
|zeer goede service en een zeer goede kwaliteit, en als er na drie dagen iets niet goed is aan een plant geven ze er zo een andere voor terug.
het opmaken van bloemstukken zijn ze bij Intratuin heel goed in,
van harte aan bevolen