Wij gaan altijd naar Barneveld:deskundig en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!!! Wij gaan vaak ff wat kopen en lekker bakkie koffie: voor ons een uitje!En ook heel fijn: garantie!!!
9.0
0
j.brons
|
Planten zijn van goede kwaliteit, de service is super
8.3
0
Klant van Intratuin
|
overal in het tuincentrum zijn personeelsleden aanwezig die direct klaar staan om je verder te helpen zonder dat ze opdringerig zijn.
8.8
0
Klant van Intratuin
|
Elk jaargetijde ondergaat het tuincentrum een metamophose
8.0
0
Klant van Intratuin
|
Een hele prettige winkel waar je in alle rust kunt kijken en slagen. Een groot assortiment voor ieder wel wat te vinden!!
1668 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|Wij gaan altijd naar Barneveld:deskundig en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!!! Wij gaan vaak ff wat kopen en lekker bakkie koffie: voor ons een uitje!En ook heel fijn: garantie!!!
j.brons
|Planten zijn van goede kwaliteit, de service is super
Klant van Intratuin
|overal in het tuincentrum zijn personeelsleden aanwezig die direct klaar staan om je verder te helpen zonder dat ze opdringerig zijn.
Klant van Intratuin
|Elk jaargetijde ondergaat het tuincentrum een metamophose
Klant van Intratuin
|Een hele prettige winkel waar je in alle rust kunt kijken en slagen. Een groot assortiment voor ieder wel wat te vinden!!