In de kamerplantensector kan er nog wel een slag worden gemaakt wat de soorten betreft. De hangsucculenten zijn een succes want bijna alles wat jullie bieden siert inmiddels mijn serre. Dit soort specialisme kan ook bereikt worden met andere plantengroepen. Kijk eens naar de Clivia's (zie Cliviasociety en kwekers in Nederland en België die massa's kweken maar kennelijk nog niet voor de Nederlandse markt. Misschien een rol voor Intratuin?
7.3
0
Klant van Intratuin
|
Het is elke keer weer een feest om naar Intratuin Barneveld te gaan, alleen de portemonee vindt het soms wat minder.......
8.3
0
Klant van Intratuin
|
Als ik daar in de Intratuin loop, kan ik me zo een dag vermaken. Veel variatie en veelzijdigheid, vriendelijk personeel (vooral in Barneveld)
7.8
0
Klant van Intratuin
|
prima en gezellig tuincentrum
8.2
0
Klant van Intratuin
|
nu je krijgt goed advies en vooral in de wintermaanden is de service goed bij het afhandelen en inpakken voor de kou
1668 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|In de kamerplantensector kan er nog wel een slag worden gemaakt wat de soorten betreft. De hangsucculenten zijn een succes want bijna alles wat jullie bieden siert inmiddels mijn serre. Dit soort specialisme kan ook bereikt worden met andere plantengroepen. Kijk eens naar de Clivia's (zie Cliviasociety en kwekers in Nederland en België die massa's kweken maar kennelijk nog niet voor de Nederlandse markt. Misschien een rol voor Intratuin?
Klant van Intratuin
|Het is elke keer weer een feest om naar Intratuin Barneveld te gaan, alleen de portemonee vindt het soms wat minder.......
Klant van Intratuin
|Als ik daar in de Intratuin loop, kan ik me zo een dag vermaken. Veel variatie en veelzijdigheid, vriendelijk personeel (vooral in Barneveld)
Klant van Intratuin
|prima en gezellig tuincentrum
Klant van Intratuin
|nu je krijgt goed advies en vooral in de wintermaanden is de service goed bij het afhandelen en inpakken voor de kou