Klik hier om je antwoord te annuleren.
9 juli 2012
prettige zaak met zeer behulpzaam personeel
Als je tussen al die mooie planten loopt, kom je meteen in de goede stemming. Het is een heerlijke winkel om te komen.
Is er altijd gezellig en er zo veel te zien en te kopen. Personeel is niet te beroerd om te helpen.
Het ziet er altijd erg v verzorgd uitm en elke keer weer nieuwe dingen.
Barneveld een fijne winkel om te shoppen
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
1668 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|prettige zaak met zeer behulpzaam personeel
Klant van Intratuin
|Als je tussen al die mooie planten loopt, kom je meteen in de goede stemming. Het is een heerlijke winkel om te komen.
Klant van Intratuin
|Is er altijd gezellig en er zo veel te zien en te kopen. Personeel is niet te beroerd om te helpen.
Klant van Intratuin
|Het ziet er altijd erg v verzorgd uitm en elke keer weer nieuwe dingen.
Klant van Intratuin
|Barneveld een fijne winkel om te shoppen