Het is lastig om in contact te treden met een lokale medewerker en niet alle medewerkers zijn even goed geïnformeerd over de verschillende zaken die met de bank geregeld kunnen worden. Zo hebben wij de bank als tussenpersoon voor onze verzekeringen, daar betalen wij ook ieder jaar kosten voor, om vervolgens te moeten merken dat wij onze zaken zelf verder af moeten werken met de verzekeringsmaatschappij. Ze strijken dus wel de bemiddelingskosten op maar verder doen ze niets. Deze tussenstap was dus niet nodig geweest en heeft al jaren te veel gekost.
1 Review Plaats review
Willeke Govaarts
|Het is lastig om in contact te treden met een lokale medewerker en niet alle medewerkers zijn even goed geïnformeerd over de verschillende zaken die met de bank geregeld kunnen worden. Zo hebben wij de bank als tussenpersoon voor onze verzekeringen, daar betalen wij ook ieder jaar kosten voor, om vervolgens te moeten merken dat wij onze zaken zelf verder af moeten werken met de verzekeringsmaatschappij. Ze strijken dus wel de bemiddelingskosten op maar verder doen ze niets. Deze tussenstap was dus niet nodig geweest en heeft al jaren te veel gekost.