Na een moeilijke financiële periode afgesloten te hebben ben ik heel goed geholpen met adviezen gegeven door de medewerkster van de ABN-AMRO vestiging te Breda. Echt meedenken met de klant.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
zie voorgaande door fraudering via telefoon. heeft het personeel van de ABN/Amro mij zeer goed geholpen, en me heel erg gerust gesteld, men heeft alles in het werk gesteld om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. heet heeft wel 2 maanden geduurd, maar gelukkig is alles weer bij het oude. dank zij de ABN/Amro
8.0
0
1
Trendbox Panel
|
Maandelijks worden bijdragen geïncasseerd, waar helemaal geen actie of levering tenover staat Na de overname van de fortis bank kon er geen support meer worden gegeven en moest alles via de helpdesk in Eindhoven.
3 Reviews Plaats review
Erwin Bosboom
|Na een moeilijke financiële periode afgesloten te hebben ben ik heel goed geholpen met adviezen gegeven door de medewerkster van de ABN-AMRO vestiging te Breda. Echt meedenken met de klant.
Trendbox Panel
|zie voorgaande
door fraudering via telefoon. heeft het personeel van de ABN/Amro mij zeer goed geholpen, en me heel erg gerust gesteld, men heeft alles in het werk gesteld om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. heet heeft wel 2 maanden geduurd, maar gelukkig is alles weer bij het oude. dank zij de ABN/Amro
Trendbox Panel
|Maandelijks worden bijdragen geïncasseerd, waar helemaal geen actie of levering tenover staat
Na de overname van de fortis bank kon er geen support meer worden gegeven en moest alles via de helpdesk in Eindhoven.