Ik heb alle reviews gelezen en ik geef mijn ervaring met dit bedrijf.
Zeer klantvriendelijk
de verkoper is bij ons komen in meten voor een Zonnescherm en heeft ons zeer goed geadviseerd en naar onze behoefte geluisterd, wij hebben ook hun showroom bezocht op een maandag avond om 21:00 uur na werk van mijn man dat was voor hun geen probleem.
ten tweede Izzy heeft voor ons ruimde tijd genomen en alles uitgelegd wat wij wilden weten hij heeft ruim ervaring in dit branche en dat is te merken.
Kwaliteit dat hebben ze hebben echt alle soorten en maten zonneschermen en Rolluiken naar ieders budget voor ons was de service belangrijk en die hebben wij gekregen
het zonnescherm hangt al de monteurs waren zeer aardig, ook een bloembak houder vast maken vonden de jongens niet zo erg dat hebben ze ook voor mij gedaan,
Bedankt heren van mij een Dikke 10 voor alles wat jullie gedaan hebben. Pluspunten: Klant vriendelijk
Eerlijk
Niet te duur ( ga met een merk en type en artikel je zal zien dat zij veel goedkoper zijn )
Goede service
Ruime Garantie
Geen 9 tot 5 mentaliteit. Minpunten: heb ik eigenlijk niet
maar op de dag van montage waren ze later dan het tijdstip die afgesproken was
maar dat had met verkeer en file maken werd mij gezegd ja dat is in Rotterdam en omstreken altijd een verassing maar alles was op tijd af en werkend.
10
Peter de Jong
|
TOP SERVICE. Gisteren om 22:00
Storing aan mijn rolluik van de administratie Kantoor gemeld
In de buurt 5 bedrijven gebeld hieronder ziet u mijn opstelling:
1 Euroll van de Internet kon komen voorrijkosten タ 95,00 en nog uurtarief
2 Roll X uit Rotterdam vaag bedrijf sprak met Marokkaans accent
voorrijkosten en kosten kon hij niet zeggen NO THANKS
3 een sticker op mijn Rolluik van BEST rolluiken Ik verstond die man voor geen meter zal wel een illegale zijn
4 Rolluiken kliniek een sticker op mijn rolluik kon komen wel voorrijkosten en weekend tarief en nacht tarief
5 ADAC Rolluiken Reparatie Via Internet kon komen GEEN Voorrijkosten kon het rolluik sluiten voor een geringe tarief de kosten van reparatie op geven en bij akkoord repareren wanner het mij zou schikken
DIT WAS DE SERVICE DIE IK WILDE HEBBEN OOK HIJ IS GEKOMEN BEDANKT. Pluspunten: Betrouwbaar, eerlijk, zeer professioneel, 9werkelijk de hij had van alles in zijn bus alle was voorradig )
hoefde niet contant te betalen kon ook pinnen. Minpunten: Geen Ik heb niet te vertellen hij heeft mij perfect geholpen.
10
Paul shots
|
Zeer tevereden. ZEER ZEER tevereden integen deel wat hier boven staat ik ben al aantal jaren lid bij deze club van jongens met mijn winkel zij hebben ook mijn rolluik voor de winkel geleverd
bij storing komen ze binnen 1 uur het kan tuurlijk het alle beste overkomen dat ze niet kunnen komen maar ze bellen wel af en komen als het moet in de avond
Ik heb thuis 2 nieuwe rolluiken besteld en die hebben ze perfect geleverd gemonteerd en werkend achter gelaten % jaar garantie op alles gekregen
terwijl zijn concurenten op 5 jaar op de motoren geven
Ik zeg het maar Probber je eigen ervaring ik geef deze jongen een DIKKE 10. Pluspunten: Zeer vriendelijk monteurs
goed kwaliteid tegen zeer aannemelijke prijs
als wat kapot is proberen ze te repareren als het niet lukt dan pas wordt er nieuwe geplaatst
en de arbeid van reparatie heb nooit hoeven te betalen bij aanschaf van de noieuwe rolluik ok Iken Izzy nu ook wel 6 jaar mischien daar voor maar ik RAAD HEN WEL AAN
Met vriendlijke Groet
Paul. Minpunten: Geen.
10
Raymond
|
Zeer Zeer Slecht. Zeer zeer slecht bedrijf totaal geen communicatie binnen in het bedrijf. Maken afspraken om er vervolgens tien min van te voren af tebellen en dan met een smoes goed proberen te praten ze. zijn 2x geweest 1x opname 1x om een nood repartie uit te voeren. dan zeggen ze dat ze een paar dagen daarna terug komen in een tijd dat het mij uitkomt (zelfs na het werk) om vervolgens te melden dat ze wel willen komen overwerken maar als ik dan wel de helft van de kosten op mij wil nemen. zij kwamen zelf met de tijd. nu Komen ze voor de 3de keer bellen ze weer 10 min voor de afspraak dat ze uitlopen. op het moment 1 ,5 uur later dan gepland zijn ze er nog steeds niet. onderhand heb ik al een halve dag vrij moeten nemen. Ik wil iedereen aanraden om een ander bedrijf te zoeken voor een reparatie aan de rolluiken zal je een hoop irritaties en woede besparen.
4 Reviews Plaats review
Anne Pols
|Bedankt. Beste lezers,
Ik heb alle reviews gelezen en ik geef mijn ervaring met dit bedrijf.
Zeer klantvriendelijk
de verkoper is bij ons komen in meten voor een Zonnescherm en heeft ons zeer goed geadviseerd en naar onze behoefte geluisterd, wij hebben ook hun showroom bezocht op een maandag avond om 21:00 uur na werk van mijn man dat was voor hun geen probleem.
ten tweede Izzy heeft voor ons ruimde tijd genomen en alles uitgelegd wat wij wilden weten hij heeft ruim ervaring in dit branche en dat is te merken.
Kwaliteit dat hebben ze hebben echt alle soorten en maten zonneschermen en Rolluiken naar ieders budget voor ons was de service belangrijk en die hebben wij gekregen
het zonnescherm hangt al de monteurs waren zeer aardig, ook een bloembak houder vast maken vonden de jongens niet zo erg dat hebben ze ook voor mij gedaan,
Bedankt heren van mij een Dikke 10 voor alles wat jullie gedaan hebben. Pluspunten: Klant vriendelijk
Eerlijk
Niet te duur ( ga met een merk en type en artikel je zal zien dat zij veel goedkoper zijn )
Goede service
Ruime Garantie
Geen 9 tot 5 mentaliteit. Minpunten: heb ik eigenlijk niet
maar op de dag van montage waren ze later dan het tijdstip die afgesproken was
maar dat had met verkeer en file maken werd mij gezegd ja dat is in Rotterdam en omstreken altijd een verassing maar alles was op tijd af en werkend.
Peter de Jong
|TOP SERVICE. Gisteren om 22:00
Storing aan mijn rolluik van de administratie Kantoor gemeld
In de buurt 5 bedrijven gebeld hieronder ziet u mijn opstelling:
1 Euroll van de Internet kon komen voorrijkosten タ 95,00 en nog uurtarief
2 Roll X uit Rotterdam vaag bedrijf sprak met Marokkaans accent
voorrijkosten en kosten kon hij niet zeggen NO THANKS
3 een sticker op mijn Rolluik van BEST rolluiken Ik verstond die man voor geen meter zal wel een illegale zijn
4 Rolluiken kliniek een sticker op mijn rolluik kon komen wel voorrijkosten en weekend tarief en nacht tarief
5 ADAC Rolluiken Reparatie Via Internet kon komen GEEN Voorrijkosten kon het rolluik sluiten voor een geringe tarief de kosten van reparatie op geven en bij akkoord repareren wanner het mij zou schikken
DIT WAS DE SERVICE DIE IK WILDE HEBBEN OOK HIJ IS GEKOMEN BEDANKT. Pluspunten: Betrouwbaar, eerlijk, zeer professioneel, 9werkelijk de hij had van alles in zijn bus alle was voorradig )
hoefde niet contant te betalen kon ook pinnen. Minpunten: Geen Ik heb niet te vertellen hij heeft mij perfect geholpen.
Paul shots
|Zeer tevereden. ZEER ZEER tevereden integen deel wat hier boven staat ik ben al aantal jaren lid bij deze club van jongens met mijn winkel zij hebben ook mijn rolluik voor de winkel geleverd
bij storing komen ze binnen 1 uur het kan tuurlijk het alle beste overkomen dat ze niet kunnen komen maar ze bellen wel af en komen als het moet in de avond
Ik heb thuis 2 nieuwe rolluiken besteld en die hebben ze perfect geleverd gemonteerd en werkend achter gelaten % jaar garantie op alles gekregen
terwijl zijn concurenten op 5 jaar op de motoren geven
Ik zeg het maar Probber je eigen ervaring ik geef deze jongen een DIKKE 10. Pluspunten: Zeer vriendelijk monteurs
goed kwaliteid tegen zeer aannemelijke prijs
als wat kapot is proberen ze te repareren als het niet lukt dan pas wordt er nieuwe geplaatst
en de arbeid van reparatie heb nooit hoeven te betalen bij aanschaf van de noieuwe rolluik ok Iken Izzy nu ook wel 6 jaar mischien daar voor maar ik RAAD HEN WEL AAN
Met vriendlijke Groet
Paul. Minpunten: Geen.
Raymond
|Zeer Zeer Slecht. Zeer zeer slecht bedrijf totaal geen communicatie binnen in het bedrijf. Maken afspraken om er vervolgens tien min van te voren af tebellen en dan met een smoes goed proberen te praten ze. zijn 2x geweest 1x opname 1x om een nood repartie uit te voeren. dan zeggen ze dat ze een paar dagen daarna terug komen in een tijd dat het mij uitkomt (zelfs na het werk) om vervolgens te melden dat ze wel willen komen overwerken maar als ik dan wel de helft van de kosten op mij wil nemen. zij kwamen zelf met de tijd. nu Komen ze voor de 3de keer bellen ze weer 10 min voor de afspraak dat ze uitlopen. op het moment 1 ,5 uur later dan gepland zijn ze er nog steeds niet. onderhand heb ik al een halve dag vrij moeten nemen. Ik wil iedereen aanraden om een ander bedrijf te zoeken voor een reparatie aan de rolluiken zal je een hoop irritaties en woede besparen.