Ieder jaar kijkt Opiness wie op het platform zich het best beoordeelde bedrijf van het jaar in zijn sector kan noemen. De eerste awards zijn weer vergeven!
Voor details over de verkiezing en het gebruik van Opiness door bedrijven bezoek:
… lees verder
1340 Reviews Plaats review
Wiekr
|Ik wacht al 2 maanden om een beschadigd aangeleverd product op te laten halen. Tot op heden is dat nog niet gebeurd, ik heb ondertussen 2,5 uur aan de telefoon gehangen en de laatste 3 mails worden niet beantwoord. En dan heb ik het niet over een klein artikel, maar een kast die hier gigantisch in de weg ligt. De nieuwe is inmiddels geleverd, maar de chauffeur mocht de beschadigde niet mee terug nemen????? Daar moest een apart transport voor komen, waar ik nu dus al 3 maanden op wacht!!!!!! Nooit meer dat ik iets bij ikea ga bestellen!!!!! Bovendien betaal je voor iedere bestelling 49 euro transportkosten, ook al is het maar een bestelling van ca 25 euro!!! Ze zijn echt van de pot gerukt!!!!!
Mili
|Mijn bestelling zou een week geleden moeten aankomen. Tot nu toe heb ik niet eens een sluitingsdatum voor mijn spullen om aan te komen. Ik nam een dag vrij om thuis te zijn toen ze met de bestelling komen. Wat heeft het voor zin om de datum en tijd aan te geven als ze waarschijnlijk van tevoren weten dat ze dit niet kunnen? Erger nog, ik bestelde een bureau voor mijn vierjarig kind, waar hij elke dag naar vraagt, en hij kan niet wachten. Hij koos een kleur via internet en telde elke dag af tot maandag 8 januari. Nu is hij woedend en slaat hij met zijn hoofd tegen de muur, want ik kan hem niet antwoorden of en wanneer het komt.
Gerard
|Nog nooit een bedrijf meegemaakt dat zo een slechte levering heeft als Ikea. Had doos plugjes en plankje van 30 cm besteld beide op voorraad op 2 januari. Kreeg 5 dagen geleden bericht dat ze de bestelling aan het verzamelen zijn met ook een traceer code. Keek vandaag nog maar eens en wat staat er .......juist ja ze zijn nog aan het verzamelen. Heb dus maar even gebeld,even werd 20 minuten in de wacht en hier werd gemeld dat het minstens 28 januari wordt. Eerst stond er 18 januari maar nu wordt het al 28 januari.Dus levering duurt minstens 26 dagen en wie weet nog langer. Het is dat jezelf belt Ikea laat NIETS van zich horen en als je belt nemen ze nog net niet op met ....***. Dat zo’n groot bedrijf zo schandelijk omgaat met haar klanten is een verwerpelijk. Heb het helemaal gehad met Ikea. Wat u er verder mee doet moet u zelf weten maar ik vind dat ik moet waarschuwen voor deze praktijken. Google maar eens goed en u zult zien dat er gigantisch veel leveringsklachten zijn bij Ikea ***
Vaso
|Eind september werd een kledingkast geretourneerd (werd opgehaald door IKEA_ medewerkers). Een paar dagen later ontving ik een email bericht dat het bedrag (voor de kledingkast plus 20% van de montagekosten) zou binnen 2 weken overgemaakt worden. Inmiddels zijn we 2 maanden later en nog niks gebeurt.
Het excuus is "We hebben de retour artikelen nog niet gevonden. Zodra deze gewonden zijn wordt de terugbetaling uitgevoerd".
BELACHELIJK !!!
You will receive this in 2 bank transfers, the first will be €176.- for the articles, the second is the 20% for the montage: €35.20. Both of these transfers should take place within 2 weeks.
Heike Hurink
|Vreselijk bedrijf
Ik heb 2 weken geleden wat besteld
Ik zou het donderdag binnen krijgen niks binnen
Vrijdag gebeld ja er word maandag contact opgenomen met je omdat het systeem niet mee werkt...
maandag niet gebeld uiteindelijk Savonds zelf Gebeld
Dus gister gebeld en zouden vanuit Groningen laten leveren omdat er wat mis gegaan was en niet meer op voorraad was .. oké prima kan gebeuren
Kreeg ik melding dat ik ze moest bellen
Prima weer gebeld net.. is m’n bestelling weer geannuleerd En ik nu blijkbaar zelf moet oplossen en dus zelf opnieuw moet bestellen jaa daag...
Slecht dit
Ik bestel hier nooit weer