Wat een slechte service.
Wat een slechte kwaliteit.
Wat een onaardig bedrijf.
Wat een ingewikkelde klantenservice.
Wat een sneue klantbehandeling.
Lang verhaal kort: wij blijven zitten met een kapot aangeleverde kast, zonder de mogelijkheid hem te ruilen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klaas Roossien
|
Online een bestelling gedaan. KALLAX kasten met diverse inzetten.
Keurige bevestiging gehad van de volledige bestelling.
Keurige verzendbevestiging van de volledige bestelling.
Keurige bevestiging van de transporteur van de volledige bestelling.
Extra moeten betalen voor verzending.
Hier aangekomen blijken er 10 dozen te missen. Transporteur weet nergens van. Op zijn aflevering zijn er opeens 10 inzetten verdwenen en ook de nieuwe nota mist deze inzetten.
Gebeld en ze kunnen opeens niets vinden van de oorspronkelijke bestelling en zeggen datik mijn bestelling heb ontvangen.
Gelukkig heb ik de oorspronkelijke bevestigingen en hoef ik niet aan mijn geestelijke vermogens te gaan twijfelen.
Ze zouden de volgende dag terugbellen.
Meerdere mails gezonden, waaronder alle bevestigingen van de oorspronkelijke bestelling, maar het blijft doodstil.
Intussen zie ik dat de inzetten in Groningen weer op voorraad zijn.
Dit bedrijf verdient de klant niet meer.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marvin
|
waardeloos, je koopt een bank en betaald hem speekt een datum af voor bezorging en
dan verkopen ze je bank toch maar aan iemand anders. De oplossing is dan dat je 70 euro
meer moet betalen voor de zelfde bank of je geld terug krijg in mijn wereld is een afspraak een afspraak n als je die niet kan nakomen dan kom je met een passende oplossing
slecht beleid managers zijn er niet en je hebt pech gehad!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Bosman
|
Waarom kan ik me boxspring onderstel ni4t laten bezorgen was een bedrag van 3honderd en 10 euro geen klein bedrag ik begrijpnhet niet
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
D.
|
Tijdens de lockdown mijn keuken besteld en afgehaald, omdat de winkels dicht waren. Uiteindelijk diverse spullen niet nodig gehad en terug gebracht in Breda. Omdat ik met Afterpay betaald had, zou ik het binnen 14 dagen via Afterpay terugkrijgen. Na ruim 1,5 week kreeg ik de ene betaling wel, maar de ander kwam maar niet. Contact gezocht via Messenger, omdat je er telefonisch niet doorkomt. Ze bleven maar volhouden dat het in verwerking was en ik gewoon geduld moest hebben. Uiteindelijk rechtsbijstand erop gezet en Afterpay diverse keren gebeld of er al iets bekend was bij hun. Bleek Ikea de terugbetaling nooit doorgegeven te hebben!!!! En nadat ze dat eindelijk wel hadden gedaan duurde het nog enige tijd eer het geld op mijn rekening stond, maar zonder de wettelijk rente die Ikea verschuldigd is!!! En ondertussen nergens meer op reageren. ***
1348 Reviews Plaats review
FG
|Wat een slechte service.
Wat een slechte kwaliteit.
Wat een onaardig bedrijf.
Wat een ingewikkelde klantenservice.
Wat een sneue klantbehandeling.
Lang verhaal kort: wij blijven zitten met een kapot aangeleverde kast, zonder de mogelijkheid hem te ruilen.
Klaas Roossien
|Online een bestelling gedaan. KALLAX kasten met diverse inzetten.
Keurige bevestiging gehad van de volledige bestelling.
Keurige verzendbevestiging van de volledige bestelling.
Keurige bevestiging van de transporteur van de volledige bestelling.
Extra moeten betalen voor verzending.
Hier aangekomen blijken er 10 dozen te missen. Transporteur weet nergens van. Op zijn aflevering zijn er opeens 10 inzetten verdwenen en ook de nieuwe nota mist deze inzetten.
Gebeld en ze kunnen opeens niets vinden van de oorspronkelijke bestelling en zeggen datik mijn bestelling heb ontvangen.
Gelukkig heb ik de oorspronkelijke bevestigingen en hoef ik niet aan mijn geestelijke vermogens te gaan twijfelen.
Ze zouden de volgende dag terugbellen.
Meerdere mails gezonden, waaronder alle bevestigingen van de oorspronkelijke bestelling, maar het blijft doodstil.
Intussen zie ik dat de inzetten in Groningen weer op voorraad zijn.
Dit bedrijf verdient de klant niet meer.
Marvin
|waardeloos, je koopt een bank en betaald hem speekt een datum af voor bezorging en
dan verkopen ze je bank toch maar aan iemand anders. De oplossing is dan dat je 70 euro
meer moet betalen voor de zelfde bank of je geld terug krijg in mijn wereld is een afspraak een afspraak n als je die niet kan nakomen dan kom je met een passende oplossing
slecht beleid managers zijn er niet en je hebt pech gehad!!!
Bosman
|Waarom kan ik me boxspring onderstel ni4t laten bezorgen was een bedrag van 3honderd en 10 euro geen klein bedrag ik begrijpnhet niet
D.
|Tijdens de lockdown mijn keuken besteld en afgehaald, omdat de winkels dicht waren. Uiteindelijk diverse spullen niet nodig gehad en terug gebracht in Breda. Omdat ik met Afterpay betaald had, zou ik het binnen 14 dagen via Afterpay terugkrijgen. Na ruim 1,5 week kreeg ik de ene betaling wel, maar de ander kwam maar niet. Contact gezocht via Messenger, omdat je er telefonisch niet doorkomt. Ze bleven maar volhouden dat het in verwerking was en ik gewoon geduld moest hebben. Uiteindelijk rechtsbijstand erop gezet en Afterpay diverse keren gebeld of er al iets bekend was bij hun. Bleek Ikea de terugbetaling nooit doorgegeven te hebben!!!! En nadat ze dat eindelijk wel hadden gedaan duurde het nog enige tijd eer het geld op mijn rekening stond, maar zonder de wettelijk rente die Ikea verschuldigd is!!! En ondertussen nergens meer op reageren. ***