Ik wilde een kast kopen die afgeprijsd was.
Maar vorige week was het binnenwerk er niet, dus zeiden ze je moet volgende week terug komen dan is alles er weer. Prima dacht ik.
Maar een week later was wel het binnenwerk er maar nu zijn de deuren er niet.
De kast voor een gedeelte sturen doen ze niet dus zit er niets anders op dan volgende week weer te kijken. Dacht ik ff een wat goedkopere kast te kopen maar met m’n benzine prijs erbij is die kast nog duur.
Jammer hoor dat ze de deuren niet later op kunnen sturen. Ik hoop dat ik volgende week alles kan kopen want dit is echt niet leuk.
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
FG
|
Wat een slechte service.
Wat een slechte kwaliteit.
Wat een onaardig bedrijf.
Wat een ingewikkelde klantenservice.
Wat een sneue klantbehandeling.
Lang verhaal kort: wij blijven zitten met een kapot aangeleverde kast, zonder de mogelijkheid hem te ruilen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klaas Roossien
|
Online een bestelling gedaan. KALLAX kasten met diverse inzetten.
Keurige bevestiging gehad van de volledige bestelling.
Keurige verzendbevestiging van de volledige bestelling.
Keurige bevestiging van de transporteur van de volledige bestelling.
Extra moeten betalen voor verzending.
Hier aangekomen blijken er 10 dozen te missen. Transporteur weet nergens van. Op zijn aflevering zijn er opeens 10 inzetten verdwenen en ook de nieuwe nota mist deze inzetten.
Gebeld en ze kunnen opeens niets vinden van de oorspronkelijke bestelling en zeggen datik mijn bestelling heb ontvangen.
Gelukkig heb ik de oorspronkelijke bevestigingen en hoef ik niet aan mijn geestelijke vermogens te gaan twijfelen.
Ze zouden de volgende dag terugbellen.
Meerdere mails gezonden, waaronder alle bevestigingen van de oorspronkelijke bestelling, maar het blijft doodstil.
Intussen zie ik dat de inzetten in Groningen weer op voorraad zijn.
Dit bedrijf verdient de klant niet meer.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Marvin
|
waardeloos, je koopt een bank en betaald hem speekt een datum af voor bezorging en
dan verkopen ze je bank toch maar aan iemand anders. De oplossing is dan dat je 70 euro
meer moet betalen voor de zelfde bank of je geld terug krijg in mijn wereld is een afspraak een afspraak n als je die niet kan nakomen dan kom je met een passende oplossing
slecht beleid managers zijn er niet en je hebt pech gehad!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bosman
|
Waarom kan ik me boxspring onderstel ni4t laten bezorgen was een bedrag van 3honderd en 10 euro geen klein bedrag ik begrijpnhet niet
1349 Reviews Plaats review
Jose
|Ik wilde een kast kopen die afgeprijsd was.
Maar vorige week was het binnenwerk er niet, dus zeiden ze je moet volgende week terug komen dan is alles er weer. Prima dacht ik.
Maar een week later was wel het binnenwerk er maar nu zijn de deuren er niet.
De kast voor een gedeelte sturen doen ze niet dus zit er niets anders op dan volgende week weer te kijken. Dacht ik ff een wat goedkopere kast te kopen maar met m’n benzine prijs erbij is die kast nog duur.
Jammer hoor dat ze de deuren niet later op kunnen sturen. Ik hoop dat ik volgende week alles kan kopen want dit is echt niet leuk.
FG
|Wat een slechte service.
Wat een slechte kwaliteit.
Wat een onaardig bedrijf.
Wat een ingewikkelde klantenservice.
Wat een sneue klantbehandeling.
Lang verhaal kort: wij blijven zitten met een kapot aangeleverde kast, zonder de mogelijkheid hem te ruilen.
Klaas Roossien
|Online een bestelling gedaan. KALLAX kasten met diverse inzetten.
Keurige bevestiging gehad van de volledige bestelling.
Keurige verzendbevestiging van de volledige bestelling.
Keurige bevestiging van de transporteur van de volledige bestelling.
Extra moeten betalen voor verzending.
Hier aangekomen blijken er 10 dozen te missen. Transporteur weet nergens van. Op zijn aflevering zijn er opeens 10 inzetten verdwenen en ook de nieuwe nota mist deze inzetten.
Gebeld en ze kunnen opeens niets vinden van de oorspronkelijke bestelling en zeggen datik mijn bestelling heb ontvangen.
Gelukkig heb ik de oorspronkelijke bevestigingen en hoef ik niet aan mijn geestelijke vermogens te gaan twijfelen.
Ze zouden de volgende dag terugbellen.
Meerdere mails gezonden, waaronder alle bevestigingen van de oorspronkelijke bestelling, maar het blijft doodstil.
Intussen zie ik dat de inzetten in Groningen weer op voorraad zijn.
Dit bedrijf verdient de klant niet meer.
Marvin
|waardeloos, je koopt een bank en betaald hem speekt een datum af voor bezorging en
dan verkopen ze je bank toch maar aan iemand anders. De oplossing is dan dat je 70 euro
meer moet betalen voor de zelfde bank of je geld terug krijg in mijn wereld is een afspraak een afspraak n als je die niet kan nakomen dan kom je met een passende oplossing
slecht beleid managers zijn er niet en je hebt pech gehad!!!
Bosman
|Waarom kan ik me boxspring onderstel ni4t laten bezorgen was een bedrag van 3honderd en 10 euro geen klein bedrag ik begrijpnhet niet