Eerder altijd goede ervaringen met IJtsma, maar helaas deze keer niet.
In oktober werd onze nieuwe hoekbank geleverd, maar na een dikke maand ging de bekleding loszitten / vervormen.
Hiervan een melding gemaakt waarna de leverancier eind januari langs is geweest om de stof weer aan te spannen. Mooie snelle actie.
Na een aantal weken ging het weer vervormen, hiervan in maart weer een melding gemaakt waarbij werd aangegeven dat dit normaal is bij dit materiaal. Mocht het na 3 maanden nog problemen geven konden we weer een melding doen.
De daarop volgende maanden begon het hoekgedeelte zacht te worden, licht te verzakken.
Dit vonden wij erg snel, helemaal omdat we maar met 2 volwassen personen gebruik maken van de bank. Foto's opgestuurd welke door IJtsma werden doorgestuurd naar de leverancier. Leverancier gaf niet thuis, hoort bij materiaal en een hoekbank werd aangegeven. IJtsma heeft nog een eigen monteur laten kijken ( wat we uiteraard hebben gewaardeerd) Hierbij werd door de monteur aangegeven dat het wel opgevuld kon worden maar dan voor onze kosten. In een later telefoongesprek hierover wilden ze ons wel iets korting geven en aangegeven dat dit "normaal" is voor een hoekbank.
Teleurgesteld dat een nieuwe hoekbank al zo snel in de hoek verzakt daardoor niet meer lekker zit en je dan zelf voor de kosten opdraait.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Elisediane
|
Helaas zeer slechte service.
Onze meubels gekocht in januari. We hebben aangegeven dat we graag op alles een garantie plan wilden .
Nu hebben we een vlek in de stoel, blijkt hier geen garantieplan op te zitten ,verder is er nu niets meer mogelijk.. ik koop niets meer bij hun.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
F. van der Veen
|
Prima en deskundig geholpen bij aankoop relaxfateuil.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gigi Velkova
|
k ben zeer tevreden over IJtsma.
Ik was een tijdje op zoek naar een salontafel die bij mijn interieur past.
Van de verkoper mocht ik monsterstuk naar huis meenemen om te beoordelen of de tafel bij mij past.
Verkopers zijn altijd zeer vriendelijk en behulpzaam!
Zeer goed geholpen en was mijn tafel zelfs eerder geleverd dan aangegeven. Ze hadden mij netjes paar dagen van te voren gebeld voor afsprak voor de levering.
Kortom, een top service en een mooie tafel van zeer goede kwaliteit!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Huisman
|
Ontzettende slechte service. Begin januari nieuwe bank geleverd, die we bij Budget Store in Groningen hebben gekocht wat onder Ytsma in Opende valt. Overigens was dit geen budget bank, een bank van 3000 euro. Binnen een week waren we door het loungedeel van de bank gezakt. Er miste een steunpoot. Dit is bij de montage niet gemeld en teruggekoppeld aan de leverancier en ook niet aan ons. Nadat we naar de winkel zijn geweest in Groningen , moesten we dit per mail met foto's melden aan Ytsma in Opende. Ook gemeld dat de bank behoorlijk kraakte als je er op ging zitten of ging verzitten en dat we niet veel vertrouwen meer in de bank hadden. Pas na een week nadat we er zelf achter aan hadden gebeld, kregen we een reactie. Totaal geen empathie dat dit vervelend was en ook geen reactie op het kraken van de bank. Meerdere keren gemaild en gebeld. Na 3 weken hadden ze besloten om een servicedienst bij ons thuis langs te laten komen. Deze kon pas eind februari langs komen maar zouden de bank niet meenemen. Dit niet geaccepteerd omdat we vonden dat de bank terug moest naar de fabriek. Er was een houten balk binnen in de bank gebroken. Weer een mail gestuurd en gebeld dat het niet een kwestie was van even de bank bij ons thuis te repareren. Ook in de mail vermeld dat als er geen betere oplossing zou komen, we genoodzaakt waren om onze rechtsbijstand in te schakelen. Toen pas gingen ze bij de leverancier infomeren naar de steunpoot. Ineens werden we gebeld dat ze de bank zouden ophalen. Volgende dag kwam er een man langs die de bank nog dezelfde dag wilde terugbrengen. Dit weer niet geaccepteerd. Waarschijnlijk was dit een ander klusjesbedrijfje die de bank even zou repareren. Hij wilde dan een tijdelijke steunpoot er onder zetten. We hebben aangegeven dat we de bank alleen terug wilden nadat de juiste steunpoot eronder was geplaatst. De week er op is de bank gerepareerd en terug gebracht en hebben ze een steunpoot van de bank die in de winkel stond er onder gezet. De bank kraakt nog steeds en het lijkt wel of dat steeds meer wordt. Dit is niet normaal en daar is totaal niet op ingegaan. We zijn zeer ontevreden over de service en vinden deze ook onprofessioneel.
15 Reviews Plaats review
Hoekstra
|Eerder altijd goede ervaringen met IJtsma, maar helaas deze keer niet.
In oktober werd onze nieuwe hoekbank geleverd, maar na een dikke maand ging de bekleding loszitten / vervormen.
Hiervan een melding gemaakt waarna de leverancier eind januari langs is geweest om de stof weer aan te spannen. Mooie snelle actie.
Na een aantal weken ging het weer vervormen, hiervan in maart weer een melding gemaakt waarbij werd aangegeven dat dit normaal is bij dit materiaal. Mocht het na 3 maanden nog problemen geven konden we weer een melding doen.
De daarop volgende maanden begon het hoekgedeelte zacht te worden, licht te verzakken.
Dit vonden wij erg snel, helemaal omdat we maar met 2 volwassen personen gebruik maken van de bank. Foto's opgestuurd welke door IJtsma werden doorgestuurd naar de leverancier. Leverancier gaf niet thuis, hoort bij materiaal en een hoekbank werd aangegeven. IJtsma heeft nog een eigen monteur laten kijken ( wat we uiteraard hebben gewaardeerd) Hierbij werd door de monteur aangegeven dat het wel opgevuld kon worden maar dan voor onze kosten. In een later telefoongesprek hierover wilden ze ons wel iets korting geven en aangegeven dat dit "normaal" is voor een hoekbank.
Teleurgesteld dat een nieuwe hoekbank al zo snel in de hoek verzakt daardoor niet meer lekker zit en je dan zelf voor de kosten opdraait.
Elisediane
|Helaas zeer slechte service.
Onze meubels gekocht in januari. We hebben aangegeven dat we graag op alles een garantie plan wilden .
Nu hebben we een vlek in de stoel, blijkt hier geen garantieplan op te zitten ,verder is er nu niets meer mogelijk.. ik koop niets meer bij hun.
IJtsma
|F. van der Veen
|Prima en deskundig geholpen bij aankoop relaxfateuil.
Gigi Velkova
|k ben zeer tevreden over IJtsma.
Ik was een tijdje op zoek naar een salontafel die bij mijn interieur past.
Van de verkoper mocht ik monsterstuk naar huis meenemen om te beoordelen of de tafel bij mij past.
Verkopers zijn altijd zeer vriendelijk en behulpzaam!
Zeer goed geholpen en was mijn tafel zelfs eerder geleverd dan aangegeven. Ze hadden mij netjes paar dagen van te voren gebeld voor afsprak voor de levering.
Kortom, een top service en een mooie tafel van zeer goede kwaliteit!
Huisman
|Ontzettende slechte service. Begin januari nieuwe bank geleverd, die we bij Budget Store in Groningen hebben gekocht wat onder Ytsma in Opende valt. Overigens was dit geen budget bank, een bank van 3000 euro. Binnen een week waren we door het loungedeel van de bank gezakt. Er miste een steunpoot. Dit is bij de montage niet gemeld en teruggekoppeld aan de leverancier en ook niet aan ons. Nadat we naar de winkel zijn geweest in Groningen , moesten we dit per mail met foto's melden aan Ytsma in Opende. Ook gemeld dat de bank behoorlijk kraakte als je er op ging zitten of ging verzitten en dat we niet veel vertrouwen meer in de bank hadden. Pas na een week nadat we er zelf achter aan hadden gebeld, kregen we een reactie. Totaal geen empathie dat dit vervelend was en ook geen reactie op het kraken van de bank. Meerdere keren gemaild en gebeld. Na 3 weken hadden ze besloten om een servicedienst bij ons thuis langs te laten komen. Deze kon pas eind februari langs komen maar zouden de bank niet meenemen. Dit niet geaccepteerd omdat we vonden dat de bank terug moest naar de fabriek. Er was een houten balk binnen in de bank gebroken. Weer een mail gestuurd en gebeld dat het niet een kwestie was van even de bank bij ons thuis te repareren. Ook in de mail vermeld dat als er geen betere oplossing zou komen, we genoodzaakt waren om onze rechtsbijstand in te schakelen. Toen pas gingen ze bij de leverancier infomeren naar de steunpoot. Ineens werden we gebeld dat ze de bank zouden ophalen. Volgende dag kwam er een man langs die de bank nog dezelfde dag wilde terugbrengen. Dit weer niet geaccepteerd. Waarschijnlijk was dit een ander klusjesbedrijfje die de bank even zou repareren. Hij wilde dan een tijdelijke steunpoot er onder zetten. We hebben aangegeven dat we de bank alleen terug wilden nadat de juiste steunpoot eronder was geplaatst. De week er op is de bank gerepareerd en terug gebracht en hebben ze een steunpoot van de bank die in de winkel stond er onder gezet. De bank kraakt nog steeds en het lijkt wel of dat steeds meer wordt. Dit is niet normaal en daar is totaal niet op ingegaan. We zijn zeer ontevreden over de service en vinden deze ook onprofessioneel.
IJtsma
|