Al jaren klant bij Ijtsma. In april een tafel en kast gekocht en een nieuwe bijkeuken besteld. Deze zou worden ingemeten. Een paar keer gebeld met de vraag wanneer dit ging gebeuren. We zouden teruggebeld worden, wat niet gebeurde. Uiteindelijk werd een afspraak gemaakt die op de dag zelf werd afgezegd. De monteur voelde zich niet lekker. Vier weken later nog steeds niks gehoord. Mail gestuurd, geen reactie. Weer gebeld. Toen kregen we een mail dat we dezelfde week zouden worden gebeld voor een afspraak. Eind van de week weer niks gehoord. Al met al ruim drie maanden gewacht om de bijkeuken in te laten meten. We hebben de moed opgegeven en de bestelling maar geannuleerd. Slecht!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Monique Rollingswier
|
Voor de derde keer een bankstel gekocht, en wederom super tevreden!
Heerlijke bank, perfecte service en goede garanties. Precies zoals we wilden. Hartelijk bedankt!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hoekstra
|
Eerder altijd goede ervaringen met IJtsma, maar helaas deze keer niet.
In oktober werd onze nieuwe hoekbank geleverd, maar na een dikke maand ging de bekleding loszitten / vervormen.
Hiervan een melding gemaakt waarna de leverancier eind januari langs is geweest om de stof weer aan te spannen. Mooie snelle actie.
Na een aantal weken ging het weer vervormen, hiervan in maart weer een melding gemaakt waarbij werd aangegeven dat dit normaal is bij dit materiaal. Mocht het na 3 maanden nog problemen geven konden we weer een melding doen.
De daarop volgende maanden begon het hoekgedeelte zacht te worden, licht te verzakken.
Dit vonden wij erg snel, helemaal omdat we maar met 2 volwassen personen gebruik maken van de bank. Foto's opgestuurd welke door IJtsma werden doorgestuurd naar de leverancier. Leverancier gaf niet thuis, hoort bij materiaal en een hoekbank werd aangegeven. IJtsma heeft nog een eigen monteur laten kijken ( wat we uiteraard hebben gewaardeerd) Hierbij werd door de monteur aangegeven dat het wel opgevuld kon worden maar dan voor onze kosten. In een later telefoongesprek hierover wilden ze ons wel iets korting geven en aangegeven dat dit "normaal" is voor een hoekbank.
Teleurgesteld dat een nieuwe hoekbank al zo snel in de hoek verzakt daardoor niet meer lekker zit en je dan zelf voor de kosten opdraait.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Elisediane
|
Helaas zeer slechte service.
Onze meubels gekocht in januari. We hebben aangegeven dat we graag op alles een garantie plan wilden .
Nu hebben we een vlek in de stoel, blijkt hier geen garantieplan op te zitten ,verder is er nu niets meer mogelijk.. ik koop niets meer bij hun.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
F. van der Veen
|
Prima en deskundig geholpen bij aankoop relaxfateuil.
17 Reviews Plaats review
Albeda
|Al jaren klant bij Ijtsma. In april een tafel en kast gekocht en een nieuwe bijkeuken besteld. Deze zou worden ingemeten. Een paar keer gebeld met de vraag wanneer dit ging gebeuren. We zouden teruggebeld worden, wat niet gebeurde. Uiteindelijk werd een afspraak gemaakt die op de dag zelf werd afgezegd. De monteur voelde zich niet lekker. Vier weken later nog steeds niks gehoord. Mail gestuurd, geen reactie. Weer gebeld. Toen kregen we een mail dat we dezelfde week zouden worden gebeld voor een afspraak. Eind van de week weer niks gehoord. Al met al ruim drie maanden gewacht om de bijkeuken in te laten meten. We hebben de moed opgegeven en de bestelling maar geannuleerd. Slecht!
Monique Rollingswier
|Voor de derde keer een bankstel gekocht, en wederom super tevreden!
Heerlijke bank, perfecte service en goede garanties. Precies zoals we wilden. Hartelijk bedankt!
Hoekstra
|Eerder altijd goede ervaringen met IJtsma, maar helaas deze keer niet.
In oktober werd onze nieuwe hoekbank geleverd, maar na een dikke maand ging de bekleding loszitten / vervormen.
Hiervan een melding gemaakt waarna de leverancier eind januari langs is geweest om de stof weer aan te spannen. Mooie snelle actie.
Na een aantal weken ging het weer vervormen, hiervan in maart weer een melding gemaakt waarbij werd aangegeven dat dit normaal is bij dit materiaal. Mocht het na 3 maanden nog problemen geven konden we weer een melding doen.
De daarop volgende maanden begon het hoekgedeelte zacht te worden, licht te verzakken.
Dit vonden wij erg snel, helemaal omdat we maar met 2 volwassen personen gebruik maken van de bank. Foto's opgestuurd welke door IJtsma werden doorgestuurd naar de leverancier. Leverancier gaf niet thuis, hoort bij materiaal en een hoekbank werd aangegeven. IJtsma heeft nog een eigen monteur laten kijken ( wat we uiteraard hebben gewaardeerd) Hierbij werd door de monteur aangegeven dat het wel opgevuld kon worden maar dan voor onze kosten. In een later telefoongesprek hierover wilden ze ons wel iets korting geven en aangegeven dat dit "normaal" is voor een hoekbank.
Teleurgesteld dat een nieuwe hoekbank al zo snel in de hoek verzakt daardoor niet meer lekker zit en je dan zelf voor de kosten opdraait.
Elisediane
|Helaas zeer slechte service.
Onze meubels gekocht in januari. We hebben aangegeven dat we graag op alles een garantie plan wilden .
Nu hebben we een vlek in de stoel, blijkt hier geen garantieplan op te zitten ,verder is er nu niets meer mogelijk.. ik koop niets meer bij hun.
IJtsma
|F. van der Veen
|Prima en deskundig geholpen bij aankoop relaxfateuil.