Slechte ervaring: Gebruikte auto(MAZDA-6=G2 occassion) gekocht, maar gebreken verhelpen...ho maar. Kleine mankementen werden wel verholpen, doch een voelbare knip van de stuurkolom werd niet verholpen. Pas in het 2e half jaar, na betaling van het eigen risico van € 350,00, zou het verholpen worden. En dit terwijl ik dit vrij snel na aanschaf al had aangegeven van dit mankement.
Nu bijna twee jaar later zit het er nog in. Reparatie kost te veel.
4.0
De klantgerichtheid van de medewerker
De nazorg
De prijsstelling
De kwaliteit van de informatie
De uitstraling
Het onderhoud
Klant van Terberg IJsselstein
|
Slecht uitgevoerde reparatie. Kleine beurt niet uitgevoerd. Onduidelijke info vanuit garage wat er is uitgevoerd en wat niet.
2 Reviews Plaats review
Klant van Terberg IJsselstein
|Slechte ervaring: Gebruikte auto(MAZDA-6=G2 occassion) gekocht, maar gebreken verhelpen...ho maar. Kleine mankementen werden wel verholpen, doch een voelbare knip van de stuurkolom werd niet verholpen. Pas in het 2e half jaar, na betaling van het eigen risico van € 350,00, zou het verholpen worden. En dit terwijl ik dit vrij snel na aanschaf al had aangegeven van dit mankement.
Nu bijna twee jaar later zit het er nog in. Reparatie kost te veel.
Klant van Terberg IJsselstein
|Slecht uitgevoerde reparatie. Kleine beurt niet uitgevoerd. Onduidelijke info vanuit garage wat er is uitgevoerd en wat niet.