Uw ervaring
Goede communicative vervaardiging van product en levering.
Ontbreekt!!!!!
Montage instructive.
8.0
Willem
|
Uw ervaring
De planken zijn mooi, ze werden alleen niet op het afgesproken moment geleverd maar uren later. De afspraak bleek niet goed genoteerd. Ook bleken 3 bevestigingspinnen te ontbreken toen de planken gemonteerd moesten worden.
Mooie planken maar geen mooie dienstverlening
6.0
Anoniem
|
Uw ervaring
Uiteindelijk geleverd product is prima, hulp in de showroom iets minder. Kreeg het gevoel dat onze vraag niet interressant genoeg was.
669 Reviews Plaats review
Anoniem
|Uw ervaring
Vriendelijk en snel, geen poespas.
Schatorje
|Uw ervaring
Goede communicative vervaardiging van product en levering.
Ontbreekt!!!!!
Montage instructive.
Willem
|Uw ervaring
De planken zijn mooi, ze werden alleen niet op het afgesproken moment geleverd maar uren later. De afspraak bleek niet goed genoteerd. Ook bleken 3 bevestigingspinnen te ontbreken toen de planken gemonteerd moesten worden.
Mooie planken maar geen mooie dienstverlening
Anoniem
|Uw ervaring
Uiteindelijk geleverd product is prima, hulp in de showroom iets minder. Kreeg het gevoel dat onze vraag niet interressant genoeg was.
Anoniem
|Uw ervaring
Mooi en origineel design.