Al diverse keren hout opgehaald voor mijn verbouwing. Altijd super vriendelijk geholpen.
Mannen brengen het met de heftruck bij de auto en helpen eventueel mee om het in de kat te leggen.
Zou het zeker aanbevelen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Kamstra
|
Gisteren bij de Houtboer geweest werd knorrig geholpen ik vroeg om gipslijm werd mij gezegd dat hiervoor alleen daarvoor kitkokers werden verkocht hij had geen gipslijm terwijl dat op hun webshop wel was te bestellen ik heb de verkoper dit gezegd maar nee de Houtboer had het niet en nooit gehad
Toen maar via hun webshop besteld het was er wel en de volgende dag opgehaald
Ze hadden het te druk of de verkoper had geen zin in gezeur maar koste mij wel een 2e rit dus klant onvriendelijk
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Esther Boekel
|
Ik heb in juni geschaafde merantie balken gekocht van 3,35 lang en 9x14cm Deze zijn door een transportbedrijf afgehaalt. Naar Frankrijk vervoerd. Toen de Timmerman tijd had zijn er kozijnen van gemaakt. Helaas zit er 1 balk bij die bijna de helft minder weegt en erg zacht is ook. Hij was al gezaagt toen ik er pas achter kwam. De houtboer beroept zich op het feit dat ik binnen 14 dagen had kunnen ruilen. En ze ontkennen in alle toonaarden dat er wat mis kan zijn met de balk. Lezen niet goed ook want ik heb geen probleem met het kleurverschil. De balk is zacht, met de bijtel drukte het als papier in elkaar. Het verschil in gewicht is bijna de helft. Hiervoor heb ik twee latjes die eruitgezaagd waren gewogen van twee verschillende balken. 127gram en 208 gram was het verschil dit is groot verschil als je het naar de balk omrekend. Mijn kozijn van 3x3,33 meter heeft nu dus één balk die veel minder lang mee gaat. Hierdoor zal het complete kozijn veel eerder vervangen moeten worden. Onmogelijk om die balk alleen te vervangen. Ik krijg geen enkele vergoeding niet eens een excuus. Drie sterren omdat de rest van het hout prima kwaliteit is. De klantenservice krijgt 0 sterren van me.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Frans
|
Kom er al jaren en nog nooit problemen gehad. Drukke periodes moet je vermijden, dit snapt iedereen wel.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Serge
|
De bestelling liep vlekkeloos, maar dat mag ook wel met een €200,- extra kosten voor de levering. Toen ik het hout had bekeken kwam ik erachter dat er allemaal schimmel (zwart) op de planken aanwezig was, meteen foto's gestuurd via de mail. Geen antwoord, daarna gebeld en ja het is druk. Nu 2 maanden later nog steeds geen contact geen gehad. Dus een snellen levering en slechte service. Ik kan niet begrijpen dat je geen service leverd als er voor honderden euro's een bestelling wordt gedaan. Ik ben bij deze ook teleurgesteld en heb kosten kosten maken om het hout te behandelen. Jammer dat het tegenwoordig op deze manier moet gaan.
13 Reviews Plaats review
Frans
|Al diverse keren hout opgehaald voor mijn verbouwing. Altijd super vriendelijk geholpen.
Mannen brengen het met de heftruck bij de auto en helpen eventueel mee om het in de kat te leggen.
Zou het zeker aanbevelen.
Kamstra
|Gisteren bij de Houtboer geweest werd knorrig geholpen ik vroeg om gipslijm werd mij gezegd dat hiervoor alleen daarvoor kitkokers werden verkocht hij had geen gipslijm terwijl dat op hun webshop wel was te bestellen ik heb de verkoper dit gezegd maar nee de Houtboer had het niet en nooit gehad
Toen maar via hun webshop besteld het was er wel en de volgende dag opgehaald
Ze hadden het te druk of de verkoper had geen zin in gezeur maar koste mij wel een 2e rit dus klant onvriendelijk
Esther Boekel
|Ik heb in juni geschaafde merantie balken gekocht van 3,35 lang en 9x14cm Deze zijn door een transportbedrijf afgehaalt. Naar Frankrijk vervoerd. Toen de Timmerman tijd had zijn er kozijnen van gemaakt. Helaas zit er 1 balk bij die bijna de helft minder weegt en erg zacht is ook. Hij was al gezaagt toen ik er pas achter kwam. De houtboer beroept zich op het feit dat ik binnen 14 dagen had kunnen ruilen. En ze ontkennen in alle toonaarden dat er wat mis kan zijn met de balk. Lezen niet goed ook want ik heb geen probleem met het kleurverschil. De balk is zacht, met de bijtel drukte het als papier in elkaar. Het verschil in gewicht is bijna de helft. Hiervoor heb ik twee latjes die eruitgezaagd waren gewogen van twee verschillende balken. 127gram en 208 gram was het verschil dit is groot verschil als je het naar de balk omrekend. Mijn kozijn van 3x3,33 meter heeft nu dus één balk die veel minder lang mee gaat. Hierdoor zal het complete kozijn veel eerder vervangen moeten worden. Onmogelijk om die balk alleen te vervangen. Ik krijg geen enkele vergoeding niet eens een excuus. Drie sterren omdat de rest van het hout prima kwaliteit is. De klantenservice krijgt 0 sterren van me.
Frans
|Kom er al jaren en nog nooit problemen gehad. Drukke periodes moet je vermijden, dit snapt iedereen wel.
Serge
|De bestelling liep vlekkeloos, maar dat mag ook wel met een €200,- extra kosten voor de levering. Toen ik het hout had bekeken kwam ik erachter dat er allemaal schimmel (zwart) op de planken aanwezig was, meteen foto's gestuurd via de mail. Geen antwoord, daarna gebeld en ja het is druk. Nu 2 maanden later nog steeds geen contact geen gehad. Dus een snellen levering en slechte service. Ik kan niet begrijpen dat je geen service leverd als er voor honderden euro's een bestelling wordt gedaan. Ik ben bij deze ook teleurgesteld en heb kosten kosten maken om het hout te behandelen. Jammer dat het tegenwoordig op deze manier moet gaan.