De bestelling liep vlekkeloos, maar dat mag ook wel met een €200,- extra kosten voor de levering. Toen ik het hout had bekeken kwam ik erachter dat er allemaal schimmel (zwart) op de planken aanwezig was, meteen foto's gestuurd via de mail. Geen antwoord, daarna gebeld en ja het is druk. Nu 2 maanden later nog steeds geen contact geen gehad. Dus een snellen levering en slechte service. Ik kan niet begrijpen dat je geen service leverd als er voor honderden euro's een bestelling wordt gedaan. Ik ben bij deze ook teleurgesteld en heb kosten kosten maken om het hout te behandelen. Jammer dat het tegenwoordig op deze manier moet gaan.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bianca
|
Ik heb gelukkig een erg positieve ervaring!
Voor een zeer nette prijs hout besteld. Ook de bezorgkosten vielenij mee.
Werd keurig gebeld door de chauffeur dat hij binnen een half uur zou arriveren. Ik was zelf niet thuis maar werd op afgesproken plek afgeleverd. 1 paal was niet mooi en hadden daarom een extra paal er bij geleverd met een briefje erop. Ik ben erg blij en kan ze zeker aanbevelen.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jeroen de Gunst
|
Hallo,
Ik heb een offerte aangevraagd ongeveer €3.500,-. Helaas is het niet mogelijk om te betalen bij aflevering of een aanbetaling te doen. Zeer waarschijnlijk is het niet de moeite waard en heeft Klaas geen vertrouwen meer in de medemens. Na telefonisch contant werd de indrukt gewekt dat er mogelijkheden zijn en ook op basis van de algemene voorwaarden. Jammer dat het zo loopt, ik hoop dat het bedrijf nog op andere gedachtes komt.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
AZ
|
Waardeloos bedrijf: echt geen aanrader!! Lijkt op een goede (prijs lijkt ok / kwaliteit: na 4 weken nog niet ontvangen dus kwaliteit onbekend) deal. Na bestelling, waarbij op de website word aangegeven: op voorraad, levering binnen 5-10 werkdagen, kun je na meer dan 4 weken nog op je levering wachten zonder enige informatie verstrekking/excusses of wat dan ook. Nadat je dit via (een scherpe mail) duidelijk maakt: Nul-komma-Nul reactie. Na het lezen van meerdere referenties verwacht ik levering van slechte kwaliteit. Mocht dit anders zijn laat ik het ook weten. Maar de digitale bestellings'afspraken' zijn absoluut niet nagekomen en de minstens te mogen verwachten informatieverstrekking is volledig NUL. En feitelijk gezien: ik heb het gehele bedrag vooruit betaald, daarmee de eignaar van de bestelde producten..... van wat... narigheid of ongelovelijke lange levertijden? Dit wens ik niemand toe. Buiten dat ik dit niet meer aan mijn aannemer voor gerelateerde werkzaamheden kan verkopen. Wie betaald die rekening? Tja... het antwoord is, binnen de Nederlandse ** wetgeving wel duidelijk: IK. Koop niet bij deze organisatorisch, communicatief slecht ingerichte en niet nakomen van (digitale) afspraken, partij. Ik heb er na meer dan 4 weken wachten op levering of minstens te mogen verwachte reactie echt spijt van!! AZ
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Cor klok
|
Ik haal al jaren hout en alles wat daar bij komt kijken bij de houtboer.
Zeer prettige zaak en vriendelijke mensen.
Gisteren belde ik dat ik met spoed een eiken balk van 20x20 nodig had en vanmorgen werd hij al bezorgt. De chauffeur bood ook nog aan om de balk samen naar achteren te brengen. Top.
Een aanrader.
9 Reviews Plaats review
Serge
|De bestelling liep vlekkeloos, maar dat mag ook wel met een €200,- extra kosten voor de levering. Toen ik het hout had bekeken kwam ik erachter dat er allemaal schimmel (zwart) op de planken aanwezig was, meteen foto's gestuurd via de mail. Geen antwoord, daarna gebeld en ja het is druk. Nu 2 maanden later nog steeds geen contact geen gehad. Dus een snellen levering en slechte service. Ik kan niet begrijpen dat je geen service leverd als er voor honderden euro's een bestelling wordt gedaan. Ik ben bij deze ook teleurgesteld en heb kosten kosten maken om het hout te behandelen. Jammer dat het tegenwoordig op deze manier moet gaan.
Bianca
|Ik heb gelukkig een erg positieve ervaring!
Voor een zeer nette prijs hout besteld. Ook de bezorgkosten vielenij mee.
Werd keurig gebeld door de chauffeur dat hij binnen een half uur zou arriveren. Ik was zelf niet thuis maar werd op afgesproken plek afgeleverd. 1 paal was niet mooi en hadden daarom een extra paal er bij geleverd met een briefje erop. Ik ben erg blij en kan ze zeker aanbevelen.
Jeroen de Gunst
|Hallo,
Ik heb een offerte aangevraagd ongeveer €3.500,-. Helaas is het niet mogelijk om te betalen bij aflevering of een aanbetaling te doen. Zeer waarschijnlijk is het niet de moeite waard en heeft Klaas geen vertrouwen meer in de medemens. Na telefonisch contant werd de indrukt gewekt dat er mogelijkheden zijn en ook op basis van de algemene voorwaarden. Jammer dat het zo loopt, ik hoop dat het bedrijf nog op andere gedachtes komt.
AZ
|Waardeloos bedrijf: echt geen aanrader!! Lijkt op een goede (prijs lijkt ok / kwaliteit: na 4 weken nog niet ontvangen dus kwaliteit onbekend) deal. Na bestelling, waarbij op de website word aangegeven: op voorraad, levering binnen 5-10 werkdagen, kun je na meer dan 4 weken nog op je levering wachten zonder enige informatie verstrekking/excusses of wat dan ook. Nadat je dit via (een scherpe mail) duidelijk maakt: Nul-komma-Nul reactie. Na het lezen van meerdere referenties verwacht ik levering van slechte kwaliteit. Mocht dit anders zijn laat ik het ook weten. Maar de digitale bestellings'afspraken' zijn absoluut niet nagekomen en de minstens te mogen verwachten informatieverstrekking is volledig NUL. En feitelijk gezien: ik heb het gehele bedrag vooruit betaald, daarmee de eignaar van de bestelde producten..... van wat... narigheid of ongelovelijke lange levertijden? Dit wens ik niemand toe. Buiten dat ik dit niet meer aan mijn aannemer voor gerelateerde werkzaamheden kan verkopen. Wie betaald die rekening? Tja... het antwoord is, binnen de Nederlandse ** wetgeving wel duidelijk: IK. Koop niet bij deze organisatorisch, communicatief slecht ingerichte en niet nakomen van (digitale) afspraken, partij. Ik heb er na meer dan 4 weken wachten op levering of minstens te mogen verwachte reactie echt spijt van!! AZ
De Houtboer
|Cor klok
|Ik haal al jaren hout en alles wat daar bij komt kijken bij de houtboer.
Zeer prettige zaak en vriendelijke mensen.
Gisteren belde ik dat ik met spoed een eiken balk van 20x20 nodig had en vanmorgen werd hij al bezorgt. De chauffeur bood ook nog aan om de balk samen naar achteren te brengen. Top.
Een aanrader.