Onbetrouwbaar! Zeer onbetrouwbaar! Terugbetaling keer op keer uitgesteld! Toen wij langs hun verstigingsadres aan de Osloweg 53FG in Groningen gingen hadden ze de muziek erg hard aan staan tijdens kantooruren! Hoe kun je zo werken of omgaan met geld en reserveringen van mensen! Deur wilden ze niet open doen! Vervolgens zagen we hun via de achteringang de hele tijd OOK TIJDENS KANTOORUREN ALCOHOL drinken! Je kan de hoge stapel lege alcoholflessen naast het zet zelf zien!!! Stonden ze te roken de hele tijd en sigarettenpeuken en drankfleasen op straat de gooien! Zoals ik het zag slapen ze in dat kantoorpand hetgeen dat niet mag vanwege het bestemmingsplan en hetgeen dat enorm ergwaan opwekt! Wij hebben de handhaving en de gmeente Groningen geïnformeerd! Hun buren klagen ook over afval voor de deur, harddrugs gebruik en snuiverij en veel geluidsoverlast! Dit is een groepje *** dat geld over de rug van anderen verdient, vaak mensen oplicht en zijn gezien hun gedrag totaal niet betrouwbaar! Doe je zaken elders mensen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Roos
|
Deze site is absoluut onbetrouwbaar, brengt achteraf 20€ aan service kosten in rekening, dit is misleidend en niet toegestaan. Niet boeken bij deze site!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Bert
|
Let op: verborgen kosten!
Na het reserveren brengt hotels.nl "servicekosten" in rekening die direct aan hotels.nl betaald moeten worden, terwijl er volgens hun website "geen vereborgen kosten" zijn. Pure misleiding! Gebruik een andere aanbieder!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
eveline
|
geboekt via hotels.nl maar aangekomen bij het hotel was er geen reservering voor ons gemaakt en was uiteraard onze kamer niet meer beschikbaar.wij hadden een zeer luxe kamer met sauna geboekt en moesten met een mindere kamer genoegen nemen of weer naar huis gaan.wij kozen voor het eerste omdat we al eenmaal daar waren.dit werd door het innhotel wel met ons gecompenseerd maar niet dankzij hotels.nl.overigens hadden wij wel in goede trouw de servicekosten betaald aan hotels.nl.geen hoog bedrag,7 euro,maar makkelijk verdiend voor het niet maken van een reservering.kortom boek hier niet,heb na info meer klachten vernomen over deze
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Vermeij
|
wij hadden een suite geboekt via Hotels.nl
een aantal dagen daarna werd ik gebeld dat ze de kamer niet weg kon geven voor de prijs die ik er voor betaald had.
dit is een mis communicatie geweest tussen hotel de Reehorst en Hotels.nl
ik heb wel 10 keer een excuses gehoord maar of je dan vraagt of er een oplossing is krijg ik te horen dat ik de kamer wel kan krijgen maar er dan 100 euro voor bij moet betalen.
ik noem dit geen oplossing en uiterst asociaal.
de overnachting mag hij dus ergens steken waar de zon niet schijnt ik zal nooit maar dan ook nooit meer bij Hotels.nl boeken.
wat een onvriendelijk bedrijf waar het personeel wel eens een cursus mag gaan volgen.
oplossingen? wat zijn dat wij denken alleen in nog meer problemen.
11 Reviews Plaats review
Paul
|Onbetrouwbaar! Zeer onbetrouwbaar! Terugbetaling keer op keer uitgesteld! Toen wij langs hun verstigingsadres aan de Osloweg 53FG in Groningen gingen hadden ze de muziek erg hard aan staan tijdens kantooruren! Hoe kun je zo werken of omgaan met geld en reserveringen van mensen! Deur wilden ze niet open doen! Vervolgens zagen we hun via de achteringang de hele tijd OOK TIJDENS KANTOORUREN ALCOHOL drinken! Je kan de hoge stapel lege alcoholflessen naast het zet zelf zien!!! Stonden ze te roken de hele tijd en sigarettenpeuken en drankfleasen op straat de gooien! Zoals ik het zag slapen ze in dat kantoorpand hetgeen dat niet mag vanwege het bestemmingsplan en hetgeen dat enorm ergwaan opwekt! Wij hebben de handhaving en de gmeente Groningen geïnformeerd! Hun buren klagen ook over afval voor de deur, harddrugs gebruik en snuiverij en veel geluidsoverlast! Dit is een groepje *** dat geld over de rug van anderen verdient, vaak mensen oplicht en zijn gezien hun gedrag totaal niet betrouwbaar! Doe je zaken elders mensen!
Roos
|Deze site is absoluut onbetrouwbaar, brengt achteraf 20€ aan service kosten in rekening, dit is misleidend en niet toegestaan. Niet boeken bij deze site!
Bert
|Let op: verborgen kosten!
Na het reserveren brengt hotels.nl "servicekosten" in rekening die direct aan hotels.nl betaald moeten worden, terwijl er volgens hun website "geen vereborgen kosten" zijn. Pure misleiding! Gebruik een andere aanbieder!
eveline
|geboekt via hotels.nl maar aangekomen bij het hotel was er geen reservering voor ons gemaakt en was uiteraard onze kamer niet meer beschikbaar.wij hadden een zeer luxe kamer met sauna geboekt en moesten met een mindere kamer genoegen nemen of weer naar huis gaan.wij kozen voor het eerste omdat we al eenmaal daar waren.dit werd door het innhotel wel met ons gecompenseerd maar niet dankzij hotels.nl.overigens hadden wij wel in goede trouw de servicekosten betaald aan hotels.nl.geen hoog bedrag,7 euro,maar makkelijk verdiend voor het niet maken van een reservering.kortom boek hier niet,heb na info meer klachten vernomen over deze
Vermeij
|wij hadden een suite geboekt via Hotels.nl
een aantal dagen daarna werd ik gebeld dat ze de kamer niet weg kon geven voor de prijs die ik er voor betaald had.
dit is een mis communicatie geweest tussen hotel de Reehorst en Hotels.nl
ik heb wel 10 keer een excuses gehoord maar of je dan vraagt of er een oplossing is krijg ik te horen dat ik de kamer wel kan krijgen maar er dan 100 euro voor bij moet betalen.
ik noem dit geen oplossing en uiterst asociaal.
de overnachting mag hij dus ergens steken waar de zon niet schijnt ik zal nooit maar dan ook nooit meer bij Hotels.nl boeken.
wat een onvriendelijk bedrijf waar het personeel wel eens een cursus mag gaan volgen.
oplossingen? wat zijn dat wij denken alleen in nog meer problemen.