De gezelligheid en de service van vroeger zijn zoek. Op de kamer ontsiert een grote groene verfvlek het tapijt. In de minibar vind je enkel water. Het grote bankiraiterras is zo vies dat je uitglijdt.
Lunch en diner in de brasserie: stevige prijzen, weinig kwaliteit: zeer kleine kaart, geen visbestek, 2X frieten. De vriendelijkheid heef plaats gemaakt voor een ‘diepvriesmentaliteit’.
Bij het ontbijt serveert men sinaasappelsap in een kannetje, maar je krijgt geen glas.
Thermae Palace: een duur hotel met weinig kwaliteit, zijn 4* niet waard!
3.3
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Aliesje666
|
Via deze site hebben wij voor 1 nacht een hotel geboekt in Heerlen in het amarath hotel ****.
Daar aangekomen bleek men wateroverlast te hebben gehad.
Dus er was vooe ons geen kamer meer over zijn we naar het Max hotel gestuurd waar wij ZEER slechte ervaring mee hebben.
Wij zijn van te voren niet gebeld of gemaild over dit probleem.
Aangekomen in het Max hotel blijkt dat we een 1 persoonskamer hadden...HAdden ze de oude plattegrond aangehouden.
Uiteindelijk is alles goed gekomen maar wij boeken er NOOIT weer een kamer.
6.3
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Hennie de Vries
|
Wij hebben nu een aantal keer via hoteliers geboekt en elke keer zijn we ontzettend tevreden. Wij zijn senioren en hebben geen credit card. Deze site is laagdrempelig want onze hotels waren zonder credit card gegevens te boeken. We konden ook een mailtje sturen naar het hotel of we een badmat konden krijgen of anders een douche daar wij wat slecht ter been zijn. Een keer moesten we door prive omstandigheden annuleren maar ook dat was geen probleem en we hoefden niets te betalen.
10
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Hoteliers gebruiker
|
Ik vind de site erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Er kan worden gezocht op plaats en regio. Ook is het mogelijk om op hotelnaam, of bepaalde faciliteiten te zoeken. Deze laatstgenoemde optie is erg handig voor mensen die bijvoorbeeld door een rolstoel genoodzaakt zijn bij een hotel met kamers op begane grond of lift te verblijven.
Het aanbod is ook erg uitgebreid. In elke categorie en prijsklasse is er wel een hotel te vinden. Ook de service is uitstekend! Toen ik een vraag had over een boeking werd ik heel vriendelijk geholpen, zowel per email als telefoon!
Het betalen gaat ook gemakkelijk, de betaling zelf word bij het hotel verricht, dus er hoeft niets van tevoren betaald worden! Wel vragen veel hotels om creditcardgegevens, deze kan ik dan invoeren via een beveiligde verbinding. Deze gegevens worden alleen gevraagt om de boeking te garanderen. Echter is het bij sommige hotels niet van belang de creditcard gegevens in te voeren, maar houdt het hotel de kamer bezet tot een bepaalde tijd, en dan als u niet komt opdagen, wordt deze opnieuw verhuurd.
Wat ik ook een sterk punt van Hoteliers vind, is dat er rechtsonder, een banner met - op het moment - valentijnarrangementen staat. Zodra ik daar op klik, krijg ik een lijst met alleen maar valentijn arrangementen. Dit is de ideale manier om te snuffelen tussen leuke arrangementen !
9.7
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Gebruiker01
|
Bij hoteliers.nl kun je direct bij het hotel boeken, dat is echt gemakkelijk, je kunt gewoon bellen met het hotel of online boeken, dat kan bij al die andere niet!
5 Reviews Plaats review
Lens Veronika
|De gezelligheid en de service van vroeger zijn zoek. Op de kamer ontsiert een grote groene verfvlek het tapijt. In de minibar vind je enkel water. Het grote bankiraiterras is zo vies dat je uitglijdt.
Lunch en diner in de brasserie: stevige prijzen, weinig kwaliteit: zeer kleine kaart, geen visbestek, 2X frieten. De vriendelijkheid heef plaats gemaakt voor een ‘diepvriesmentaliteit’.
Bij het ontbijt serveert men sinaasappelsap in een kannetje, maar je krijgt geen glas.
Thermae Palace: een duur hotel met weinig kwaliteit, zijn 4* niet waard!
Aliesje666
|Via deze site hebben wij voor 1 nacht een hotel geboekt in Heerlen in het amarath hotel ****.
Daar aangekomen bleek men wateroverlast te hebben gehad.
Dus er was vooe ons geen kamer meer over zijn we naar het Max hotel gestuurd waar wij ZEER slechte ervaring mee hebben.
Wij zijn van te voren niet gebeld of gemaild over dit probleem.
Aangekomen in het Max hotel blijkt dat we een 1 persoonskamer hadden...HAdden ze de oude plattegrond aangehouden.
Uiteindelijk is alles goed gekomen maar wij boeken er NOOIT weer een kamer.
Hennie de Vries
|Wij hebben nu een aantal keer via hoteliers geboekt en elke keer zijn we ontzettend tevreden. Wij zijn senioren en hebben geen credit card. Deze site is laagdrempelig want onze hotels waren zonder credit card gegevens te boeken. We konden ook een mailtje sturen naar het hotel of we een badmat konden krijgen of anders een douche daar wij wat slecht ter been zijn. Een keer moesten we door prive omstandigheden annuleren maar ook dat was geen probleem en we hoefden niets te betalen.
Hoteliers gebruiker
|Ik vind de site erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Er kan worden gezocht op plaats en regio. Ook is het mogelijk om op hotelnaam, of bepaalde faciliteiten te zoeken. Deze laatstgenoemde optie is erg handig voor mensen die bijvoorbeeld door een rolstoel genoodzaakt zijn bij een hotel met kamers op begane grond of lift te verblijven.
Het aanbod is ook erg uitgebreid. In elke categorie en prijsklasse is er wel een hotel te vinden. Ook de service is uitstekend! Toen ik een vraag had over een boeking werd ik heel vriendelijk geholpen, zowel per email als telefoon!
Het betalen gaat ook gemakkelijk, de betaling zelf word bij het hotel verricht, dus er hoeft niets van tevoren betaald worden! Wel vragen veel hotels om creditcardgegevens, deze kan ik dan invoeren via een beveiligde verbinding. Deze gegevens worden alleen gevraagt om de boeking te garanderen. Echter is het bij sommige hotels niet van belang de creditcard gegevens in te voeren, maar houdt het hotel de kamer bezet tot een bepaalde tijd, en dan als u niet komt opdagen, wordt deze opnieuw verhuurd.
Wat ik ook een sterk punt van Hoteliers vind, is dat er rechtsonder, een banner met - op het moment - valentijnarrangementen staat. Zodra ik daar op klik, krijg ik een lijst met alleen maar valentijn arrangementen. Dit is de ideale manier om te snuffelen tussen leuke arrangementen !
Gebruiker01
|Bij hoteliers.nl kun je direct bij het hotel boeken, dat is echt gemakkelijk, je kunt gewoon bellen met het hotel of online boeken, dat kan bij al die andere niet!