Ja, over het algemeen tevreden alleen ik wacht al bijna drie maanden op drie deuren... Ze zouden 23 mei komen en nu eind juni... Waarom oh waarom... Nederland kan ze toch ook wel lakken?
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Pieter Nieuwland
|
28/01 in uw vestiging geweest voor afhalen van 3 producten.
Moest circa 20 minuten wachten.
Meeste medewerkers dragen geen mondkapjes,ook waar het reserververings Nr opgegeven moest worden, gaat handmatig erg onprofessioneel.
Parkeren bij uitgifte veel te krap, mensen met grote stukken geen kant op,terwijl er wel ruimte aanwezig is.
Gekochte planten geheel uitgedroogd.hebben laatste weken geen water gehad.
Bezoek geen aanrader, complete deceptie
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ellen
|
Hornbach Nieuwegein: Verschrikkelijke winkel! Ik ben er nu een paar keer geweest, men verwijst de klant continu door naar een collega. Ieder heeft zijn eigen gebiedje in de winkel, maar ook dan vang je dikwijls bot. Want iedereen schijnt altijd druk te zijn en onderling lijkt de sfeer bij het personeel om te snijden.
Vooral aan de telefoon krijgt men het meest chagrijnige personeel te spreken dat elk telefoontje teveel lijkt te vinden en je hoopt af te troeven met voor de hand liggende vragen/antwoorden. Want dan hoeven ze nl. niet door te verbinden naar 'de desbetreffende collega', want 'die is druk' natuurlijk. En eenmaal doorverbonden, is de kans groot dat je zomaar eruit wordt gegooid en opnieuw je verhaal mag doen en in de wacht wordt gezegd. Tja, dan is men druk, wordt schaamteloos weer als argument gebruikt.
Aan kortingen/aanbiedingen wordt nooit gedaan, maar wel aan een aanbetaling voor een product van €100,- waarvoor je eerst speciaal naar de winkel moet voordat de bestelling 'kan worden ingevoerd'!
Ongelofelijk dat dit anno 2017 nog zo werkt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Hornbach
|
Goede service en je krijgt een deskundig advies. Wat ze zeker mo eten houden zijn de diverse demonstraties die ze geven. Zeer leerzaam.
8.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hornbach
|
omdat ze er alles hebben,heb je een bout of plug nodig is die aanwezig en hoef je niet een hele doos of pak te nenen prima toch.
790 Reviews Plaats review
Metselaar
|Ja, over het algemeen tevreden alleen ik wacht al bijna drie maanden op drie deuren... Ze zouden 23 mei komen en nu eind juni... Waarom oh waarom... Nederland kan ze toch ook wel lakken?
Pieter Nieuwland
|28/01 in uw vestiging geweest voor afhalen van 3 producten.
Moest circa 20 minuten wachten.
Meeste medewerkers dragen geen mondkapjes,ook waar het reserververings Nr opgegeven moest worden, gaat handmatig erg onprofessioneel.
Parkeren bij uitgifte veel te krap, mensen met grote stukken geen kant op,terwijl er wel ruimte aanwezig is.
Gekochte planten geheel uitgedroogd.hebben laatste weken geen water gehad.
Bezoek geen aanrader, complete deceptie
Ellen
|Hornbach Nieuwegein: Verschrikkelijke winkel! Ik ben er nu een paar keer geweest, men verwijst de klant continu door naar een collega. Ieder heeft zijn eigen gebiedje in de winkel, maar ook dan vang je dikwijls bot. Want iedereen schijnt altijd druk te zijn en onderling lijkt de sfeer bij het personeel om te snijden.
Vooral aan de telefoon krijgt men het meest chagrijnige personeel te spreken dat elk telefoontje teveel lijkt te vinden en je hoopt af te troeven met voor de hand liggende vragen/antwoorden. Want dan hoeven ze nl. niet door te verbinden naar 'de desbetreffende collega', want 'die is druk' natuurlijk. En eenmaal doorverbonden, is de kans groot dat je zomaar eruit wordt gegooid en opnieuw je verhaal mag doen en in de wacht wordt gezegd. Tja, dan is men druk, wordt schaamteloos weer als argument gebruikt.
Aan kortingen/aanbiedingen wordt nooit gedaan, maar wel aan een aanbetaling voor een product van €100,- waarvoor je eerst speciaal naar de winkel moet voordat de bestelling 'kan worden ingevoerd'!
Ongelofelijk dat dit anno 2017 nog zo werkt.
Klant van Hornbach
|Goede service en je krijgt een deskundig advies. Wat ze zeker mo eten houden zijn de diverse demonstraties die ze geven. Zeer leerzaam.
Klant van Hornbach
|omdat ze er alles hebben,heb je een bout of plug nodig is die aanwezig en hoef je niet een hele doos of pak te nenen prima toch.