ik koop een hogedrukreiniger Karcher K7.gebruik het toestel de eerste keer valt de aardbeveiliging uit.sluit het toestel op een andere lijn aan en het werkt. na 17 dagen wil ik deze weer gebruiken valt op alle lijnen waar ik hem aansluit de aardbeveiliging uit.Breng het toestel terug naar hornbach ter nazicht hier zeggen ze dat als het toestel 2 weken oud was ik een nieuw toestel meekreeg .nu moet het ter reparatie naar karcher gestuurd worden.ik ben er nu al bijna 5 weken op aan het wachten .en ze sturen mij van het ene naar het andere kastje .is dit een service van beide.
Chiaradia Patrick
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Metselaar
|
Ja, over het algemeen tevreden alleen ik wacht al bijna drie maanden op drie deuren... Ze zouden 23 mei komen en nu eind juni... Waarom oh waarom... Nederland kan ze toch ook wel lakken?
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Pieter Nieuwland
|
28/01 in uw vestiging geweest voor afhalen van 3 producten.
Moest circa 20 minuten wachten.
Meeste medewerkers dragen geen mondkapjes,ook waar het reserververings Nr opgegeven moest worden, gaat handmatig erg onprofessioneel.
Parkeren bij uitgifte veel te krap, mensen met grote stukken geen kant op,terwijl er wel ruimte aanwezig is.
Gekochte planten geheel uitgedroogd.hebben laatste weken geen water gehad.
Bezoek geen aanrader, complete deceptie
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ellen
|
Hornbach Nieuwegein: Verschrikkelijke winkel! Ik ben er nu een paar keer geweest, men verwijst de klant continu door naar een collega. Ieder heeft zijn eigen gebiedje in de winkel, maar ook dan vang je dikwijls bot. Want iedereen schijnt altijd druk te zijn en onderling lijkt de sfeer bij het personeel om te snijden.
Vooral aan de telefoon krijgt men het meest chagrijnige personeel te spreken dat elk telefoontje teveel lijkt te vinden en je hoopt af te troeven met voor de hand liggende vragen/antwoorden. Want dan hoeven ze nl. niet door te verbinden naar 'de desbetreffende collega', want 'die is druk' natuurlijk. En eenmaal doorverbonden, is de kans groot dat je zomaar eruit wordt gegooid en opnieuw je verhaal mag doen en in de wacht wordt gezegd. Tja, dan is men druk, wordt schaamteloos weer als argument gebruikt.
Aan kortingen/aanbiedingen wordt nooit gedaan, maar wel aan een aanbetaling voor een product van €100,- waarvoor je eerst speciaal naar de winkel moet voordat de bestelling 'kan worden ingevoerd'!
Ongelofelijk dat dit anno 2017 nog zo werkt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Hornbach
|
Goede service en je krijgt een deskundig advies. Wat ze zeker mo eten houden zijn de diverse demonstraties die ze geven. Zeer leerzaam.
791 Reviews Plaats review
patrick chiaradia
|Beste.
ik koop een hogedrukreiniger Karcher K7.gebruik het toestel de eerste keer valt de aardbeveiliging uit.sluit het toestel op een andere lijn aan en het werkt. na 17 dagen wil ik deze weer gebruiken valt op alle lijnen waar ik hem aansluit de aardbeveiliging uit.Breng het toestel terug naar hornbach ter nazicht hier zeggen ze dat als het toestel 2 weken oud was ik een nieuw toestel meekreeg .nu moet het ter reparatie naar karcher gestuurd worden.ik ben er nu al bijna 5 weken op aan het wachten .en ze sturen mij van het ene naar het andere kastje .is dit een service van beide.
Chiaradia Patrick
Metselaar
|Ja, over het algemeen tevreden alleen ik wacht al bijna drie maanden op drie deuren... Ze zouden 23 mei komen en nu eind juni... Waarom oh waarom... Nederland kan ze toch ook wel lakken?
Pieter Nieuwland
|28/01 in uw vestiging geweest voor afhalen van 3 producten.
Moest circa 20 minuten wachten.
Meeste medewerkers dragen geen mondkapjes,ook waar het reserververings Nr opgegeven moest worden, gaat handmatig erg onprofessioneel.
Parkeren bij uitgifte veel te krap, mensen met grote stukken geen kant op,terwijl er wel ruimte aanwezig is.
Gekochte planten geheel uitgedroogd.hebben laatste weken geen water gehad.
Bezoek geen aanrader, complete deceptie
Ellen
|Hornbach Nieuwegein: Verschrikkelijke winkel! Ik ben er nu een paar keer geweest, men verwijst de klant continu door naar een collega. Ieder heeft zijn eigen gebiedje in de winkel, maar ook dan vang je dikwijls bot. Want iedereen schijnt altijd druk te zijn en onderling lijkt de sfeer bij het personeel om te snijden.
Vooral aan de telefoon krijgt men het meest chagrijnige personeel te spreken dat elk telefoontje teveel lijkt te vinden en je hoopt af te troeven met voor de hand liggende vragen/antwoorden. Want dan hoeven ze nl. niet door te verbinden naar 'de desbetreffende collega', want 'die is druk' natuurlijk. En eenmaal doorverbonden, is de kans groot dat je zomaar eruit wordt gegooid en opnieuw je verhaal mag doen en in de wacht wordt gezegd. Tja, dan is men druk, wordt schaamteloos weer als argument gebruikt.
Aan kortingen/aanbiedingen wordt nooit gedaan, maar wel aan een aanbetaling voor een product van €100,- waarvoor je eerst speciaal naar de winkel moet voordat de bestelling 'kan worden ingevoerd'!
Ongelofelijk dat dit anno 2017 nog zo werkt.
Klant van Hornbach
|Goede service en je krijgt een deskundig advies. Wat ze zeker mo eten houden zijn de diverse demonstraties die ze geven. Zeer leerzaam.