Geen goede ervaring. een en hetzelfde product verschillend geprijsd in een winkel. Ze doen maar wat daar.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Maurits
|
77 dagen geleden een bestelling geplaatst, maar deze werd telkens niet geleverd. Ik heb ze elke week meerdere keren gebeld, steeds kreeg ik excuses en de belofte dat het echt snel geleverd zou worden. Na 8 weken heb ik thuiswinkel.org ingeschakeld. Gamma had weer excuses aangeboden en de belofte dat het echt geleverd zal worden, maar nu, nog eens 3 weken later, nog steeds niks. Met thuiswinkel.org zet ik de volgende stap om toch eindelijk mijn bestelling te krijgen. Het is moeilijk voor te stellen hoe ze dit slechter hadden kunnen afhandelen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Robin Janssens
|
Zelfs 1 ster is te veel voor Gamma.. Ik zou hier nooit maar dan ook nooit meer iets bestellen. Ik heb hier een Weber BBQ besteld van €750 euro. Afgelopen vrijdag besteld en de dag erop zaterdagochtend binnengekomen. Eenmaal uitgepakt en in elkaar gezet zaten er 2 mega grote deuken in. 1 deuk in het onderstel waardoor de BBQ gammel staat en 1 hele grote deuk op de kap die heel groot zichtbaar is. Belachelijk voor een nieuwe BBQ voor zoveel geld.. Klantenservice gebeld/gemaild maar ze doen er niks mee behalve een heel slap voorstel waarbij ik een beetje korting krijg... Het bedrag van de korting is om te lachen vergeleken met de aanschaf van deze BBQ. Ik ga hier niet mee akkoord en verwacht een betere oplossing maar Gamma reageert nergens op en willen absoluut niet meewerken.. Ik bestel hier nooit meer en raad iedereen aan die hier iets (duurs) wil bestellen om dit op een andere website te doen!! Belachelijke winkel/webshop
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
VSJ
|
Uw kassamedewerkster lijkt niet duidelijk te begrijpen wat dienstverlening inhoud als blijkt dat ik per abuis iets afgerekend heb en direct retourneren wil. Na het vragen of ik de overige spullen even achter kan laten bij haar, krijg ik een snauwerige denigrerende toon terug. Blijkbaar had ze er alles behalve zin in. Onhandig versleep je de spullen mee richting de servicebalie waar ik het artikel retourneer. De geldteruggavebon breng ik direct terug bij dezelfde kassamedewerkster. Deze spreekt mij erop aan dat ik maar achteraan in de rij moet aansluiten terwijl alles al zo onhandig verloopt. Deze bonnen dienen dezelfde dag verwerkt te worden anders raakt hij ongeldig, aldus de bon. Ik geef het aan bij de servicebalie, nul compassie en begrip krijg je behalve dat hij niet erbij geweest is wat zich afspeelde. Dus mijn verhaal wordt a. in twijfel getrokken b. niet getoetst oftewel overheen gewalst c. noch excuses aangeboden. Tot besluit weiger ik dergelijke diensten af te nemen als de klant dusdanig weinig betekent en laat alles maar retourneren. Medewerkster twee aan de servicebalie is eveneens ongeïnteresseerd, sust niet een situatie, echter acht ze het belangrijker door olie op het vuur te gooien tot escalatie haast ontstaat. De leidinggevende EvertJan zonder achternaam, net als alle andere medewerkers bij u in dienst, heeft slechts het doel om mij zo snel mogelijk uit de winkel te halen. Namen geeft hij niet als ik hem dit nadrukkelijk vraag, noch antwoord hij hier op. Dan geeft mij dit geen keuze om maar foto's van de desbetreffende medewerkers te nemen. Immers moedigt hij mij aan om geen aankopen meer bij Gamma te doen, nadat ik jarenlang trouw Gamma als voor de hand liggende bouwmarkt heb benut. Daarnaast door zich totaal niet in te willen leven in de klant zijn beleving, echter door het hand boven het hoofd van zijn collega te houden en een ongeïnteresseerde toon aan te slaan. De genomen foto accepteerde EvertJan niet en greep mij hiervoor bij mijn arm om mij de winkel uit te zetten. Dus fysiek contact door uw medewerkers is ook toegestaan terwijl hij een situatie zelf laat escaleren door geen antwoord te verstrekken op een vraag die ik stel. Hij had er ruimte genoeg voor. Erg gecharmeerd ben ik niet van dergelijk gedrag. Uw website geeft te kennen dat de dienstverlening via uw medewerkers verleend kan worden, daar is mij recent een bittere tegendeel van bewezen. Mijn verwachtingen zijn niet erg hoog, als de policy naar dergelijke situaties in levende lijve getoond worden. Een aantal zaken zijn op z'n plaats om tot een geschikte oplossing te komen. Daarin ben ik benieuwd of u mij positief of minder positief zal verrassen. Ik ben zeer nieuwsgierig naar uw reactie en of de desbetreffende medewerkers de waarheid gaan spreken of feiten verdraaien. Toekomstige aankopen via Gamma stel ik afhankelijk van uw reactie. Alsmede een positieve/negatieve NPS. *****↑VERZONDEN OP 27 OKTOBER 2019 ↓NU OP FB***** Na over bovenstaande gebeld te worden door de filiaalmanager, mocht ik mijn verhaal doen. Ik leg hem alles uit zoals gevraagd. En alles wat ik te melden heb wordt stap voor stap ontkracht. Oftewel, je bent dus een wandelende portemonnee, niet zeuren maar besteden terwijl Gamma je als *** behandeld. Want dat vind ik namelijk van hen, en ja het is grof, alleen mag ik mijn mening hebben. Als u mijn waarheid niet bevalt, dan is er voor u misschien werk aan de winkel. Duidelijk dus waar Gamma voor staat, door hun hand boven het hoofd te houden van hun schofterige personeel. Tja, spiegels verkopen ze, alleen kijken ze er zelf blijkbaar zelden in. Keer deze spiegel liever om naar de klant om deze nogmaals de les te lezen en begrip te eisen voor de kassamedewerkster. De denigrerende toon gaat verder, daar mijn wensen anders liggen, kan ik niets anders dan de filiaalmanager succes wensen in zijn toekomst en de verbinding verbreken door de ver afwijkende golflengte. Advies voor Gamma, toon compassie voor je klant, aangeven dat je niet bij dergelijke situatie geweest bent, helpt in mijn ogen averechts. De les lezen?? Tja, dit is het effect. Smeken om anti-reclame, hier heeft u het. En dat om zo'n situatie, tjonge, dat het u allemaal waard is? Wellicht helpt het beter om je als medewerker te verplaatsen in de situatie van de klant en een geschikte oplossing aan te dragen naar redelijkheid en billijkheid. Ongeïnteresseerd gedrag vertonen door meerdere medewerkers helpt Gamma iets van een adequate oplossing bieden tot dit bericht. Ik zou het wel weten wat ik als bedrijf liever heb en hoe ik mijn klanten behandel of te woord sta. Het zou u sieren om na te denken over een betere aanpak. En begrijp mij goed, niemand hoeft voor mij door het stof, ik voel mij niets meer of minder als wie dan ook. Vraag uzelf eens eerlijk af of het niet constructiever had gekund. Of is dit uw gewenste resultaat? Overigens bent u van harte welkom om een schriftelijke reactie te geven. Mijn e-mailadres is u bekend die u hiervoor verstrekt heeft gekregen. En dat zeg ik Gamma.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
R.vRemmerden
|
Ik wil een 3 tal personeelsleden van de Gamma in Nieuwegein bedanken voor het feit dat deze door de ontbrekende klantgerichtheid mij achteraf een hoop geld hebben bespaard.
Door het ontbrekende inzicht,en de toon van dit drietal,heb ik maar direct besloten naar de conncurrent te gaan,wat resulteerde dat ik een stuk minder geld kwijt was.
Directie van Gamma een pluim voor zulk personeel,bedenk echter wel dat deze artikelen nu dus niet uit uw winkel gekomen zijn,en dat jullie deze klant nu kwijt zijn.
152 Reviews Plaats review
A Vernooij
|Geen goede ervaring. een en hetzelfde product verschillend geprijsd in een winkel. Ze doen maar wat daar.
Maurits
|77 dagen geleden een bestelling geplaatst, maar deze werd telkens niet geleverd. Ik heb ze elke week meerdere keren gebeld, steeds kreeg ik excuses en de belofte dat het echt snel geleverd zou worden. Na 8 weken heb ik thuiswinkel.org ingeschakeld. Gamma had weer excuses aangeboden en de belofte dat het echt geleverd zal worden, maar nu, nog eens 3 weken later, nog steeds niks. Met thuiswinkel.org zet ik de volgende stap om toch eindelijk mijn bestelling te krijgen. Het is moeilijk voor te stellen hoe ze dit slechter hadden kunnen afhandelen.
Robin Janssens
|Zelfs 1 ster is te veel voor Gamma.. Ik zou hier nooit maar dan ook nooit meer iets bestellen. Ik heb hier een Weber BBQ besteld van €750 euro. Afgelopen vrijdag besteld en de dag erop zaterdagochtend binnengekomen. Eenmaal uitgepakt en in elkaar gezet zaten er 2 mega grote deuken in. 1 deuk in het onderstel waardoor de BBQ gammel staat en 1 hele grote deuk op de kap die heel groot zichtbaar is. Belachelijk voor een nieuwe BBQ voor zoveel geld.. Klantenservice gebeld/gemaild maar ze doen er niks mee behalve een heel slap voorstel waarbij ik een beetje korting krijg... Het bedrag van de korting is om te lachen vergeleken met de aanschaf van deze BBQ. Ik ga hier niet mee akkoord en verwacht een betere oplossing maar Gamma reageert nergens op en willen absoluut niet meewerken.. Ik bestel hier nooit meer en raad iedereen aan die hier iets (duurs) wil bestellen om dit op een andere website te doen!! Belachelijke winkel/webshop
VSJ
|Uw kassamedewerkster lijkt niet duidelijk te begrijpen wat dienstverlening inhoud als blijkt dat ik per abuis iets afgerekend heb en direct retourneren wil. Na het vragen of ik de overige spullen even achter kan laten bij haar, krijg ik een snauwerige denigrerende toon terug. Blijkbaar had ze er alles behalve zin in. Onhandig versleep je de spullen mee richting de servicebalie waar ik het artikel retourneer. De geldteruggavebon breng ik direct terug bij dezelfde kassamedewerkster. Deze spreekt mij erop aan dat ik maar achteraan in de rij moet aansluiten terwijl alles al zo onhandig verloopt. Deze bonnen dienen dezelfde dag verwerkt te worden anders raakt hij ongeldig, aldus de bon. Ik geef het aan bij de servicebalie, nul compassie en begrip krijg je behalve dat hij niet erbij geweest is wat zich afspeelde. Dus mijn verhaal wordt a. in twijfel getrokken b. niet getoetst oftewel overheen gewalst c. noch excuses aangeboden. Tot besluit weiger ik dergelijke diensten af te nemen als de klant dusdanig weinig betekent en laat alles maar retourneren. Medewerkster twee aan de servicebalie is eveneens ongeïnteresseerd, sust niet een situatie, echter acht ze het belangrijker door olie op het vuur te gooien tot escalatie haast ontstaat. De leidinggevende EvertJan zonder achternaam, net als alle andere medewerkers bij u in dienst, heeft slechts het doel om mij zo snel mogelijk uit de winkel te halen. Namen geeft hij niet als ik hem dit nadrukkelijk vraag, noch antwoord hij hier op. Dan geeft mij dit geen keuze om maar foto's van de desbetreffende medewerkers te nemen. Immers moedigt hij mij aan om geen aankopen meer bij Gamma te doen, nadat ik jarenlang trouw Gamma als voor de hand liggende bouwmarkt heb benut. Daarnaast door zich totaal niet in te willen leven in de klant zijn beleving, echter door het hand boven het hoofd van zijn collega te houden en een ongeïnteresseerde toon aan te slaan. De genomen foto accepteerde EvertJan niet en greep mij hiervoor bij mijn arm om mij de winkel uit te zetten. Dus fysiek contact door uw medewerkers is ook toegestaan terwijl hij een situatie zelf laat escaleren door geen antwoord te verstrekken op een vraag die ik stel. Hij had er ruimte genoeg voor. Erg gecharmeerd ben ik niet van dergelijk gedrag. Uw website geeft te kennen dat de dienstverlening via uw medewerkers verleend kan worden, daar is mij recent een bittere tegendeel van bewezen. Mijn verwachtingen zijn niet erg hoog, als de policy naar dergelijke situaties in levende lijve getoond worden. Een aantal zaken zijn op z'n plaats om tot een geschikte oplossing te komen. Daarin ben ik benieuwd of u mij positief of minder positief zal verrassen. Ik ben zeer nieuwsgierig naar uw reactie en of de desbetreffende medewerkers de waarheid gaan spreken of feiten verdraaien. Toekomstige aankopen via Gamma stel ik afhankelijk van uw reactie. Alsmede een positieve/negatieve NPS. *****↑VERZONDEN OP 27 OKTOBER 2019 ↓NU OP FB***** Na over bovenstaande gebeld te worden door de filiaalmanager, mocht ik mijn verhaal doen. Ik leg hem alles uit zoals gevraagd. En alles wat ik te melden heb wordt stap voor stap ontkracht. Oftewel, je bent dus een wandelende portemonnee, niet zeuren maar besteden terwijl Gamma je als *** behandeld. Want dat vind ik namelijk van hen, en ja het is grof, alleen mag ik mijn mening hebben. Als u mijn waarheid niet bevalt, dan is er voor u misschien werk aan de winkel. Duidelijk dus waar Gamma voor staat, door hun hand boven het hoofd te houden van hun schofterige personeel. Tja, spiegels verkopen ze, alleen kijken ze er zelf blijkbaar zelden in. Keer deze spiegel liever om naar de klant om deze nogmaals de les te lezen en begrip te eisen voor de kassamedewerkster. De denigrerende toon gaat verder, daar mijn wensen anders liggen, kan ik niets anders dan de filiaalmanager succes wensen in zijn toekomst en de verbinding verbreken door de ver afwijkende golflengte. Advies voor Gamma, toon compassie voor je klant, aangeven dat je niet bij dergelijke situatie geweest bent, helpt in mijn ogen averechts. De les lezen?? Tja, dit is het effect. Smeken om anti-reclame, hier heeft u het. En dat om zo'n situatie, tjonge, dat het u allemaal waard is? Wellicht helpt het beter om je als medewerker te verplaatsen in de situatie van de klant en een geschikte oplossing aan te dragen naar redelijkheid en billijkheid. Ongeïnteresseerd gedrag vertonen door meerdere medewerkers helpt Gamma iets van een adequate oplossing bieden tot dit bericht. Ik zou het wel weten wat ik als bedrijf liever heb en hoe ik mijn klanten behandel of te woord sta. Het zou u sieren om na te denken over een betere aanpak. En begrijp mij goed, niemand hoeft voor mij door het stof, ik voel mij niets meer of minder als wie dan ook. Vraag uzelf eens eerlijk af of het niet constructiever had gekund. Of is dit uw gewenste resultaat? Overigens bent u van harte welkom om een schriftelijke reactie te geven. Mijn e-mailadres is u bekend die u hiervoor verstrekt heeft gekregen. En dat zeg ik Gamma.
R.vRemmerden
|Ik wil een 3 tal personeelsleden van de Gamma in Nieuwegein bedanken voor het feit dat deze door de ontbrekende klantgerichtheid mij achteraf een hoop geld hebben bespaard.
Door het ontbrekende inzicht,en de toon van dit drietal,heb ik maar direct besloten naar de conncurrent te gaan,wat resulteerde dat ik een stuk minder geld kwijt was.
Directie van Gamma een pluim voor zulk personeel,bedenk echter wel dat deze artikelen nu dus niet uit uw winkel gekomen zijn,en dat jullie deze klant nu kwijt zijn.