Personeel heeft het duidelijk naar de zin bij Hoogvliet, sommige gezichten zien we er al jaren. Dat zegt wel wat over de leiding en de werksfeer en dat merk je als klant.
8.8
0
Pamas
|
Schone nette en overzichtelijke winkel. Je grijpt bijna nooit mis. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Supermakkelijke snelkassa's. Kortom niets op aan te merken.
7.8
0
Klant van Hoogvliet
|
Hiep hiep Hoera Hoogvliet staat ons na! Hoogvliet..... een betere is er niet!
8.0
0
ptje
|
Super vriendelijk personeel, alles vers...........en zingende slagers
en dat onder het genot van een heerlijk bakje koffie die je in de winkel kan pakken. wat wil je nog meer
9.0
0
TDeGraaf
|
Super winkel. Zingende slager en fantastisch personeel. Echte service, niets is ze teveel moeite.
Topwinkel!
88 Reviews Plaats review
Klant van Hoogvliet
|Personeel heeft het duidelijk naar de zin bij Hoogvliet, sommige gezichten zien we er al jaren. Dat zegt wel wat over de leiding en de werksfeer en dat merk je als klant.
Pamas
|Schone nette en overzichtelijke winkel. Je grijpt bijna nooit mis. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Supermakkelijke snelkassa's. Kortom niets op aan te merken.
Klant van Hoogvliet
|Hiep hiep Hoera Hoogvliet staat ons na! Hoogvliet..... een betere is er niet!
ptje
|Super vriendelijk personeel, alles vers...........en zingende slagers
en dat onder het genot van een heerlijk bakje koffie die je in de winkel kan pakken. wat wil je nog meer
TDeGraaf
|Super winkel. Zingende slager en fantastisch personeel. Echte service, niets is ze teveel moeite.
Topwinkel!