Fijne winkel. Overzichtelijk, fijn geprijst en personeel vriendelijk en bereid tot helpen en beleefd. Dat valt echt tegen in andere winkels.
8.8
0
kaatje69
|
hier koop je het lekkerste brood!
personeel is heel vriendelijk en de slagerij is zo fijn, waarvind je tegenwoordig nog een supermarkt waar de slager je persoonlijk helpt?
uitgebreide groente afdeling en de zelfscan kassa's zijn superhandig als je even snel wat moet halen als het druk is
88 Reviews Plaats review
Klant van Hoogvliet
|Fijne winkel. Overzichtelijk, fijn geprijst en personeel vriendelijk en bereid tot helpen en beleefd. Dat valt echt tegen in andere winkels.
kaatje69
|hier koop je het lekkerste brood!
personeel is heel vriendelijk en de slagerij is zo fijn, waarvind je tegenwoordig nog een supermarkt waar de slager je persoonlijk helpt?
uitgebreide groente afdeling en de zelfscan kassa's zijn superhandig als je even snel wat moet halen als het druk is
Klant van Hoogvliet
|prima
Klant van Hoogvliet
|ik vind de hoogvliet prettiger dan de AH