nette winkel al jaaaren vaste klant aantrekelijk spaarpunten sisteem.
altijd goede service een must in soest en hier mogen oudere werknemers blijven ! en niet als a.h word je er na 3 jaar er uit gewerkt onder het mom van reoginisatie terwel via de andere deur jongeren wel mogen komen werken raar ! dus een winkel met een voorbeeld functie !
groetten richard en inge
9.3
0
Klant van Hoogvliet
|
Hoogvliet heeft nog altijd iets van een familiebedrijf, qua sfeer en service met een goed assortiment en daar houd ik wel van.
8.0
0
Klant van Hoogvliet
|
Ik vind Hoogvliet gewoon een geweldig goede winkel, waar ik graag mijn boodschappen doe.
9.0
0
Klant van Hoogvliet
|
De onderlinge sfeer vh personeel is goed, als er iets is merk je daar in de winkel niets van. De acties en/of aanbiedingen zijn altijd lucratief. Als je iets niet kan vinden of je hebt vragen, staan ze altijd voor je klaar. Gewoon een fijne winkel om je boodschappen te halen.
Met vriendelijke groet, Mw. J. Roks
88 Reviews Plaats review
rmvdrbijl
|nette winkel al jaaaren vaste klant aantrekelijk spaarpunten sisteem.
altijd goede service een must in soest en hier mogen oudere werknemers blijven ! en niet als a.h word je er na 3 jaar er uit gewerkt onder het mom van reoginisatie terwel via de andere deur jongeren wel mogen komen werken raar ! dus een winkel met een voorbeeld functie !
groetten richard en inge
Klant van Hoogvliet
|Hoogvliet heeft nog altijd iets van een familiebedrijf, qua sfeer en service met een goed assortiment en daar houd ik wel van.
Klant van Hoogvliet
|Ik vind Hoogvliet gewoon een geweldig goede winkel, waar ik graag mijn boodschappen doe.
Klant van Hoogvliet
|De onderlinge sfeer vh personeel is goed, als er iets is merk je daar in de winkel niets van. De acties en/of aanbiedingen zijn altijd lucratief. Als je iets niet kan vinden of je hebt vragen, staan ze altijd voor je klaar. Gewoon een fijne winkel om je boodschappen te halen.
Met vriendelijke groet, Mw. J. Roks
Klant van Hoogvliet
|alleen drank gekocht