Het is een prettige winkel om in te kopen met bovendien goede producten waaronder de slagerij in de winkel. Die levert goed
vlees voor een aantrekkelijke prijs.
8.5
0
Klant van Hoogvliet
|
Fijne winkel, geweldige service en aanbiedingen!
9.0
0
Klant van Hoogvliet
|
klantvriendelijk, personeel is nooit te beroerd om een artikel op te zoeken, schone winkel
8.3
0
Klant van Hoogvliet
|
hele goeie vleeswaren en heerlijk brood.
Leuke wijnaanbiedingen, altijd net de koffie in de reklame als ik het nodig heb! enz. vriendelijke mensen.
88 Reviews Plaats review
Klant van Hoogvliet
|Het is een prettige winkel om in te kopen met bovendien goede producten waaronder de slagerij in de winkel. Die levert goed
vlees voor een aantrekkelijke prijs.
Klant van Hoogvliet
|Fijne winkel, geweldige service en aanbiedingen!
Klant van Hoogvliet
|klantvriendelijk, personeel is nooit te beroerd om een artikel op te zoeken, schone winkel
Klant van Hoogvliet
|hele goeie vleeswaren en heerlijk brood.
Leuke wijnaanbiedingen, altijd net de koffie in de reklame als ik het nodig heb! enz. vriendelijke mensen.
Klant van Hoogvliet
|een degelijke winkel met een prima uitstraling