Goede winkel met ruim assortiment,en leuke aanbiedingen
8.0
0
Riena Hekkert
|
Prettig winkelen. assortiment uitstekend.en wat ik heel belangrijk vind je wordt er altijd vriendelijk geholpen
8.3
0
Klant van Hoogvliet
|
Hoogvliet vind ik een prettige, klantvriendelijke en kwalitatieve goede supermarkt waar ik graag naar toe ga.
9.0
0
maarten hoexum
|
Bij Hoogvliet kom ik graag omdat het een sfeervolle supermarkt met allerlei leuke aanbiedingen is. Ook staat het personeel,indien nodig je altijd met raad en daad ter zijde,daar kan ,s land,s grootste nog een voorbeeld aan nemen!
88 Reviews Plaats review
mick haije
|In een woord een geweldige winkel
Klant van Hoogvliet
|Goede winkel met ruim assortiment,en leuke aanbiedingen
Riena Hekkert
|Prettig winkelen. assortiment uitstekend.en wat ik heel belangrijk vind je wordt er altijd vriendelijk geholpen
Klant van Hoogvliet
|Hoogvliet vind ik een prettige, klantvriendelijke en kwalitatieve goede supermarkt waar ik graag naar toe ga.
maarten hoexum
|Bij Hoogvliet kom ik graag omdat het een sfeervolle supermarkt met allerlei leuke aanbiedingen is. Ook staat het personeel,indien nodig je altijd met raad en daad ter zijde,daar kan ,s land,s grootste nog een voorbeeld aan nemen!