We ordered a couch in january. A month ago we only got the information that our couch will be delivered in 1-2 days. Contacting the customer service doesn't helped, they don't answear. We cancelled the order and hope that we'll get our money back fast. Never ever again!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
L
|
Leuke producten, maar zeer slechte ervaring met de bezorging DYNALOGIC. Home24 zegt "De leverancier brengt je bestelling in de gewenste kamer.", echter de producten liet men achter op de PORTIEK omdat er 1 trap gelopen diende te worden. Daar hadden de heren van DYNALOGIC geen zin in, en lieten mijn hoogzwangere vrouw met duizenden euro's aan producten op de gang van de portiek achter. Zeer teleurstellend.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Robin
|
6 maanden moeten wachten op 8 verschillende meubels. Alle meubels waren stuk voor stuk beschadigd .
Retour sturen van delen. Waren spoorloos refunds waren een drama.... laatste pakket zou na 5.5maanden eens komen dus ik neem vrij.... komen ze niet. 2e keer zelfde. 3e keer zelfde 4e keer door schade aan het pakket word het niet geleverd....
Ik heb alles weer op laten halen ik hoef hun rommel nooit meer 4 weken later... nog steeds geen geld terug gehad.... dag dag 2700.- in de brand dit bedrijf met hun services.....
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Ewelina
|
Never again!! I ordered a couch with an assembly service. The couch was shipped however half-way the transport got cancelled as couch seemed to be damaged. After waiting 45min on the phone I managed to contact customer srvice. They suggested they would cancel the order and I could order the same couch once again, which I did (again with assembly). After a month some amount (lower than what i paid) was booked on my account. Clarifying via phone didn't help and I'm still waiting for the difference to be booked. On top of that when the second order arrived they company delivering it refused to assemble it!! Again 45min waiting for customer service; they promised to refund te assembly cost immediately. Until now this haven't happend either. On top of that I got a notification today that the couch from the cancelled is sent... Laughable!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sven Raes
|
Bestelling had weken vertraging.
Geannuleerd omdat niemand van Home24 me vooruit kon helpen.
Nu al weken aan het wachten op terugbetaling.
My order was delayed by weeks.
Cancelled the order because nobody was able to help me, no info at all.
Already waiting for weeks to be refunded.
10 Reviews Plaats review
Laura
|We ordered a couch in january. A month ago we only got the information that our couch will be delivered in 1-2 days. Contacting the customer service doesn't helped, they don't answear. We cancelled the order and hope that we'll get our money back fast. Never ever again!
L
|Leuke producten, maar zeer slechte ervaring met de bezorging DYNALOGIC. Home24 zegt "De leverancier brengt je bestelling in de gewenste kamer.", echter de producten liet men achter op de PORTIEK omdat er 1 trap gelopen diende te worden. Daar hadden de heren van DYNALOGIC geen zin in, en lieten mijn hoogzwangere vrouw met duizenden euro's aan producten op de gang van de portiek achter. Zeer teleurstellend.
Robin
|6 maanden moeten wachten op 8 verschillende meubels. Alle meubels waren stuk voor stuk beschadigd .
Retour sturen van delen. Waren spoorloos refunds waren een drama.... laatste pakket zou na 5.5maanden eens komen dus ik neem vrij.... komen ze niet. 2e keer zelfde. 3e keer zelfde 4e keer door schade aan het pakket word het niet geleverd....
Ik heb alles weer op laten halen ik hoef hun rommel nooit meer 4 weken later... nog steeds geen geld terug gehad.... dag dag 2700.- in de brand dit bedrijf met hun services.....
Ewelina
|Never again!! I ordered a couch with an assembly service. The couch was shipped however half-way the transport got cancelled as couch seemed to be damaged. After waiting 45min on the phone I managed to contact customer srvice. They suggested they would cancel the order and I could order the same couch once again, which I did (again with assembly). After a month some amount (lower than what i paid) was booked on my account. Clarifying via phone didn't help and I'm still waiting for the difference to be booked. On top of that when the second order arrived they company delivering it refused to assemble it!! Again 45min waiting for customer service; they promised to refund te assembly cost immediately. Until now this haven't happend either. On top of that I got a notification today that the couch from the cancelled is sent... Laughable!!
Sven Raes
|Bestelling had weken vertraging.
Geannuleerd omdat niemand van Home24 me vooruit kon helpen.
Nu al weken aan het wachten op terugbetaling.
My order was delayed by weeks.
Cancelled the order because nobody was able to help me, no info at all.
Already waiting for weeks to be refunded.
HOME24: DISGUSTING!!!