Ik ga al jaren naar Hizi Hair Almere Buiten. Goede sfeer en er wordt hard gewerkt, met alle aandacht voor de klanten. Meestal ga ik tevreden de deur uit. Het is een paar keer voorgekomen dat dat niet zo was. Maar dan hebben ze de kwaliteitsgarantie! En daar doen ze absoluut nooit moeilijk over.
Heel tevreden mee.
Dus tot volgende keer!
8.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Carla Vos
|
Fijne salon! Er wordt naar je wensen geluisterd en de dames zijn zeer deskundig. Een aanrader!
10
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
J
|
De sfeer is goed. Wasmassage heerlijk.
Eerder heel goed geknipt maar de afgelopen keer heel erg slecht geknipt. Ongelijk en hakkelig...vreselijk uitgedund. Zelfde kapster als vorige keer maar misschien had ze haar dag niet. Mij zijn ze kwijt :(
8.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Gesponsord
Natascha
|
Kom al jaren bij hizi hair ...leuke meiden
7.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Priscilla Alders - van Beem
|
Op zaterdag 2 april 2022 heb ik mijn haar laten doen bij Hizi Hair Almere Stad. Na het laten zien van foto’s en een advies gesprek besloten dat mijn haar vol wordt gezet met folies, olaplex behandeling, toner, etc. Een flinke behandeling met een flink prijskaartje: €240,-. Prima, ik ben een tijdje niet bij de kapper geweest, dus dit mag wel een keer. Tijdens de behandeling ging alles prima, zo leek he. Tot ik werd gewassen en ik vervolgens al zag dat mijn kleur niet naar wens was. Het kwam niet eens in de buurt. Maar goed prima, lag misschien aan het licht, ik ga thuis wel even goed kijken. Tot ik thuis ben en er achterkom dat mijn haar verknipt is en de highlights dermate slordig gezet zijn. Mijn haar zit vol vlekken en de aanzet is echt alles behalve mooi gezet, je ziet overal een landingsbaan. Na contact te hebben gehad besloten dat ik vandaag (7 april 2022) terug mocht komen en zij het gaan herstellen. Nou, netjes. Ik kom vanmiddag aan en de kapsters schrikken er ook van en geven aan dat dit niet oké is! Op dat moment hoor ik voor het eerst dat een junior (in opleiding) mijn haar afgelopen zaterdag heeft gedaan. Ik was hier niet van op de hoogte!
Er is veel van mijn haar af moeten gaan om het weer mooi te krijgen en de highlights zullen opnieuw gezet worden plus opnieuw een toner.
Op het moment dat ik geholpen wordt door (dit keer een volwaardig kapster) merk ik dat het erg gehaast gaat en er maar een paar plukken worden ingezet met folies. Ik heb afgelopen zaterdag mijn hele haar met folies laten inzetten (lees: 140 stuks) dus met een paar folies is het probleem niet opgelost. De desbetreffende kapster van vandaag gaf aan geen tijd te geven om alles in te zetten. Maar om discussie te voorkomen vertrouwde ik op de kapster dat het goed zou komen. Na een half uurtje was zij al klaar met het inzetten van de folies. Na het wassen en drogen barst ik in tranen uit. Mijn haar is wederom verpest. Kapsters geven het ook toe. Het ziet er echt niet uit. Ik ben er kapot van. Kapot hoe mijn haar eruit ziet, kapot hoeveel geld het mij heeft gekost.
Nu is er afgesproken dat ik volgende week maandag wéér terug mag komen en zij het nogmaals gaan oplossen. Ik moet wel… want zo loop ik echt voor schud. Ik geef aan ook een compensatie te willen van het bedrag aangezien ik nu €240,- kwijt ben, 3 dagen vrij moet nemen van mijn werk, 3 keer parkeerkosten moet betalen (welke in Almere erg duur zijn) en 3 keer opvang moet regelen voor mijn twee kindjes. Voor 1 keer naar de kapper gaan zijn deze kosten uiteraard voor de klant zelf. Een tweede keer terugkomen en dat het dan wordt opgelost, prima ook dan zijn die kosten uiteraard nog voor jezelf. Maar een 3e keer???? Ik kaart dit aan bij de salon en zeg mijn geld terug te willen, of een andere compensatie. Leidinggevende gaat hier niet mee akkoord en geeft aan het nu toch ook op te lossen door het opnieuw te doen. Voor de derde keer?! Ik ga morgen contact opnemen met het hoofdkantoor en verwacht hier een oplossing voor waar ook ik mij in kan vinden.
219 Reviews Plaats review
Karin
|Ik ga al jaren naar Hizi Hair Almere Buiten. Goede sfeer en er wordt hard gewerkt, met alle aandacht voor de klanten. Meestal ga ik tevreden de deur uit. Het is een paar keer voorgekomen dat dat niet zo was. Maar dan hebben ze de kwaliteitsgarantie! En daar doen ze absoluut nooit moeilijk over.
Heel tevreden mee.
Dus tot volgende keer!
Carla Vos
|Fijne salon! Er wordt naar je wensen geluisterd en de dames zijn zeer deskundig. Een aanrader!
J
|De sfeer is goed. Wasmassage heerlijk.
Eerder heel goed geknipt maar de afgelopen keer heel erg slecht geknipt. Ongelijk en hakkelig...vreselijk uitgedund. Zelfde kapster als vorige keer maar misschien had ze haar dag niet. Mij zijn ze kwijt :(
Natascha
|Kom al jaren bij hizi hair ...leuke meiden
Priscilla Alders - van Beem
|Op zaterdag 2 april 2022 heb ik mijn haar laten doen bij Hizi Hair Almere Stad. Na het laten zien van foto’s en een advies gesprek besloten dat mijn haar vol wordt gezet met folies, olaplex behandeling, toner, etc. Een flinke behandeling met een flink prijskaartje: €240,-. Prima, ik ben een tijdje niet bij de kapper geweest, dus dit mag wel een keer. Tijdens de behandeling ging alles prima, zo leek he. Tot ik werd gewassen en ik vervolgens al zag dat mijn kleur niet naar wens was. Het kwam niet eens in de buurt. Maar goed prima, lag misschien aan het licht, ik ga thuis wel even goed kijken. Tot ik thuis ben en er achterkom dat mijn haar verknipt is en de highlights dermate slordig gezet zijn. Mijn haar zit vol vlekken en de aanzet is echt alles behalve mooi gezet, je ziet overal een landingsbaan. Na contact te hebben gehad besloten dat ik vandaag (7 april 2022) terug mocht komen en zij het gaan herstellen. Nou, netjes. Ik kom vanmiddag aan en de kapsters schrikken er ook van en geven aan dat dit niet oké is! Op dat moment hoor ik voor het eerst dat een junior (in opleiding) mijn haar afgelopen zaterdag heeft gedaan. Ik was hier niet van op de hoogte!
Er is veel van mijn haar af moeten gaan om het weer mooi te krijgen en de highlights zullen opnieuw gezet worden plus opnieuw een toner.
Op het moment dat ik geholpen wordt door (dit keer een volwaardig kapster) merk ik dat het erg gehaast gaat en er maar een paar plukken worden ingezet met folies. Ik heb afgelopen zaterdag mijn hele haar met folies laten inzetten (lees: 140 stuks) dus met een paar folies is het probleem niet opgelost. De desbetreffende kapster van vandaag gaf aan geen tijd te geven om alles in te zetten. Maar om discussie te voorkomen vertrouwde ik op de kapster dat het goed zou komen. Na een half uurtje was zij al klaar met het inzetten van de folies. Na het wassen en drogen barst ik in tranen uit. Mijn haar is wederom verpest. Kapsters geven het ook toe. Het ziet er echt niet uit. Ik ben er kapot van. Kapot hoe mijn haar eruit ziet, kapot hoeveel geld het mij heeft gekost.
Nu is er afgesproken dat ik volgende week maandag wéér terug mag komen en zij het nogmaals gaan oplossen. Ik moet wel… want zo loop ik echt voor schud. Ik geef aan ook een compensatie te willen van het bedrag aangezien ik nu €240,- kwijt ben, 3 dagen vrij moet nemen van mijn werk, 3 keer parkeerkosten moet betalen (welke in Almere erg duur zijn) en 3 keer opvang moet regelen voor mijn twee kindjes. Voor 1 keer naar de kapper gaan zijn deze kosten uiteraard voor de klant zelf. Een tweede keer terugkomen en dat het dan wordt opgelost, prima ook dan zijn die kosten uiteraard nog voor jezelf. Maar een 3e keer???? Ik kaart dit aan bij de salon en zeg mijn geld terug te willen, of een andere compensatie. Leidinggevende gaat hier niet mee akkoord en geeft aan het nu toch ook op te lossen door het opnieuw te doen. Voor de derde keer?! Ik ga morgen contact opnemen met het hoofdkantoor en verwacht hier een oplossing voor waar ook ik mij in kan vinden.