Altijd goed, ik kom hier al jaren en de kwaliteit en vriendelijkheid van het personeel is altijd top. Zeer professioneel en met passie voor haar. Ik zou iedereen willen aanraden om hier te knippen.
10
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Paulo Meijndershagen
|
Super goed geknipt en hele leuke medewerkers.
Echt een fijne belevenis
9.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Ad
|
Ik ben hier twee weken geleden heel slecht geknipt. Je moet in deze kapsalon ten eerste kiezen tussen professionaliteit van kappers (stylist, top stylist en expert stylist) wat ik al heel vreemd vind want je gaat er al meteen vanuit dat je als je een stylist kiest je iemand voor je krijgt die niet zo goed kan knippen. Ik ben voor de top stylist gegaan 42,5 euro voor heren (prijzig dus).
Er staat op hun flyer dat men allerlei massages krijgt, (rugmassage en steenmassage enz enz) heb ik allemaal niet gehad!
Mijn kapper sprak geen engels noch nederlands, wat verder geen probleem is maar hij heeft niet begrepen wat ik wilde en ondanks dat ik een foto liet zien, er een te groot stuk vanaf gehaald. Tevens ook niet geknipt maar erg slordig met een kartelschaar uitgedund en hiermee soort van geknipt op droog haar, dus mijn haar heeft ook nog eens allerlei losstaande plukken. Dit was dan een topstylist!
Ik was zo gefrustreerd omdat ik niks meer met mn haar kon, en dit na maanden lang het te hebben laten groeien. De achterkant was drie keer zo kort als de voorkant en mijn zijkanten waren eraf wat ik dus helemaal niet wilde.
Door mijn frustratie heb ik een hele uitgebreide klacht gestuurd waar ik geen reactie op heb gekregen, dus stuurde ik na 4 dagen een mail om te checken waarop ik werd uitgenodigd om in de salon te komen voor een correctie. Ik vond dit al een rare manier van klachten afhandelen, want als ik tevreden was geweest met een correctie had ik wel gebeld voor een correctie. Na een aantal mailtjes uitgewisseld te hebben waarbij ik volgens de medewerker “technische termen” gebruikte (undercut en passé, hele normale kapperstermen (wat men áls men dit niet kent het ook kan googlen)) werd mijn frustratie alleen maar groter wat er voor zorgde dat ik er uiteindelijk gewoon klaar mee was!
Nadat ik aangaf dat ik mijn tijd niet meer wil verdoen aan deze klacht was de reactie van de kapsalon: “Blijkbaar zijn wij niet de juiste salon voor u”.
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Gesponsord
bob
|
goed geknipt
10
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Sandra
|
Dirty.. the emoloyees behaves arrogant, they are young and no experiance. Once I have been for nothing
43 Reviews Plaats review
Ferdinand
|Altijd goed, ik kom hier al jaren en de kwaliteit en vriendelijkheid van het personeel is altijd top. Zeer professioneel en met passie voor haar. Ik zou iedereen willen aanraden om hier te knippen.
Paulo Meijndershagen
|Super goed geknipt en hele leuke medewerkers.
Echt een fijne belevenis
Ad
|Ik ben hier twee weken geleden heel slecht geknipt. Je moet in deze kapsalon ten eerste kiezen tussen professionaliteit van kappers (stylist, top stylist en expert stylist) wat ik al heel vreemd vind want je gaat er al meteen vanuit dat je als je een stylist kiest je iemand voor je krijgt die niet zo goed kan knippen. Ik ben voor de top stylist gegaan 42,5 euro voor heren (prijzig dus).
Er staat op hun flyer dat men allerlei massages krijgt, (rugmassage en steenmassage enz enz) heb ik allemaal niet gehad!
Mijn kapper sprak geen engels noch nederlands, wat verder geen probleem is maar hij heeft niet begrepen wat ik wilde en ondanks dat ik een foto liet zien, er een te groot stuk vanaf gehaald. Tevens ook niet geknipt maar erg slordig met een kartelschaar uitgedund en hiermee soort van geknipt op droog haar, dus mijn haar heeft ook nog eens allerlei losstaande plukken. Dit was dan een topstylist!
Ik was zo gefrustreerd omdat ik niks meer met mn haar kon, en dit na maanden lang het te hebben laten groeien. De achterkant was drie keer zo kort als de voorkant en mijn zijkanten waren eraf wat ik dus helemaal niet wilde.
Door mijn frustratie heb ik een hele uitgebreide klacht gestuurd waar ik geen reactie op heb gekregen, dus stuurde ik na 4 dagen een mail om te checken waarop ik werd uitgenodigd om in de salon te komen voor een correctie. Ik vond dit al een rare manier van klachten afhandelen, want als ik tevreden was geweest met een correctie had ik wel gebeld voor een correctie. Na een aantal mailtjes uitgewisseld te hebben waarbij ik volgens de medewerker “technische termen” gebruikte (undercut en passé, hele normale kapperstermen (wat men áls men dit niet kent het ook kan googlen)) werd mijn frustratie alleen maar groter wat er voor zorgde dat ik er uiteindelijk gewoon klaar mee was!
Nadat ik aangaf dat ik mijn tijd niet meer wil verdoen aan deze klacht was de reactie van de kapsalon: “Blijkbaar zijn wij niet de juiste salon voor u”.
bob
|goed geknipt
Sandra
|Dirty.. the emoloyees behaves arrogant, they are young and no experiance. Once I have been for nothing
Tim
|