Wat een onvriendelijk personeel. Totaal geen interesse in de clienten. Deze medewerkers kunnen net zo goed in een fabriek gaan werken, hoef je niet te communiceren. Je krijgt een recept van je arts met een hoeveelheid medicatie. Tot mijn verbazing zeggen ze dan, zullen we eerst maar wat minder geven, want meestal gebruiken de patienten minder?
Deze man had arts moeten worden, i.p.v. apotheker????.
3.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
P.Meulekamp
|
Steeds weer verbaast over het zonder toelichting verstrekken van andere merken medicijnen een keer kan het voorkomen maar steeds weer zonder dat je in kennis wordt gesteld
6.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Wim
|
Ik heb het helemaal gehad met deze apotheek: De 2 apothekers (Heren) totaal geen kennis van zaken over de opium wet: Ik slik sinds kort medicatie die onder de opium wet valt.
Mijn vraag hoe het zit als ik naar Turkije ga op vakantie, of wat ik nodig moet hebben om aan te tonen dat ik deze medicatie nodig heb, kreeg ik het volgende antwoord:
" Gewoon niet meenemen "
Zelf maar uitgezocht, welke documenten ik nodig heb, en het antwoord is heel simpel.
Na het uitzoeken, heb ik de apotheek gebeld. Ik was woest, door bovenstaande advies.
Je mag toch verwachten in de farmacie en vooral van de apotheker, dat hij of zij kennis van zaken hebben............... ????
Als laatste en niet geheel onbelangrijk: Waarom wordt er na 15:00 geen balie geopend voor alleen het afhalen van recepten. De wachttijden zijn te lang en te weinig zit plaatsen.
Dit heb ik meerdere malen aangekaart. Deze apotheek vraagt wel om feedback, maar doen er totaal niets mee.
Verder aan Ariana ( Zie hieronder): Het is weliswaar een apotheek, waar geen feeststemming mag zijn, maar klantvriendelijk is deze apotheek totaal niet. Het lijkt wel of ze zure bommen eten als lunch.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ariana
|
Zeer lange wachttijden, nooit iets in huis en een sfeer als een grafkelder.
231 Reviews Plaats review
karina
|Wat een onvriendelijk personeel. Totaal geen interesse in de clienten. Deze medewerkers kunnen net zo goed in een fabriek gaan werken, hoef je niet te communiceren. Je krijgt een recept van je arts met een hoeveelheid medicatie. Tot mijn verbazing zeggen ze dan, zullen we eerst maar wat minder geven, want meestal gebruiken de patienten minder?
Deze man had arts moeten worden, i.p.v. apotheker????.
P.Meulekamp
|Steeds weer verbaast over het zonder toelichting verstrekken van andere merken medicijnen een keer kan het voorkomen maar steeds weer zonder dat je in kennis wordt gesteld
Wim
|Ik heb het helemaal gehad met deze apotheek: De 2 apothekers (Heren) totaal geen kennis van zaken over de opium wet: Ik slik sinds kort medicatie die onder de opium wet valt.
Mijn vraag hoe het zit als ik naar Turkije ga op vakantie, of wat ik nodig moet hebben om aan te tonen dat ik deze medicatie nodig heb, kreeg ik het volgende antwoord:
" Gewoon niet meenemen "
Zelf maar uitgezocht, welke documenten ik nodig heb, en het antwoord is heel simpel.
Na het uitzoeken, heb ik de apotheek gebeld. Ik was woest, door bovenstaande advies.
Je mag toch verwachten in de farmacie en vooral van de apotheker, dat hij of zij kennis van zaken hebben............... ????
Als laatste en niet geheel onbelangrijk: Waarom wordt er na 15:00 geen balie geopend voor alleen het afhalen van recepten. De wachttijden zijn te lang en te weinig zit plaatsen.
Dit heb ik meerdere malen aangekaart. Deze apotheek vraagt wel om feedback, maar doen er totaal niets mee.
Verder aan Ariana ( Zie hieronder): Het is weliswaar een apotheek, waar geen feeststemming mag zijn, maar klantvriendelijk is deze apotheek totaal niet. Het lijkt wel of ze zure bommen eten als lunch.
Ariana
|Zeer lange wachttijden, nooit iets in huis en een sfeer als een grafkelder.
Wim
|Klant van Mediq Apotheek Kok-Diependaal
|Goed