Keuken is uiteindelijk aardig geworden, maar het heeft wel wat slapeloze nachten gekost. Telefonisch contact verloopt (na aanschaf) moeizaam, in de zin dat afspraken niet worden nagekomen. Nazorg is ook een ondergeschoven kindje.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
M. Bos
|
Grando Hilversum is Grandioos Heel prettig bedrijf, men denkt creatief met de klant mee. Door de creativiteit en betrokkenheid van mevrouw Marja Hofstra heb ik nu een prachtige keuken, die vakkundig is geplaatst.
2 Reviews Plaats review
Anna Hertenberg
|Keuken is uiteindelijk aardig geworden, maar het heeft wel wat slapeloze nachten gekost. Telefonisch contact verloopt (na aanschaf) moeizaam, in de zin dat afspraken niet worden nagekomen. Nazorg is ook een ondergeschoven kindje.
M. Bos
|Grando Hilversum is Grandioos
Heel prettig bedrijf, men denkt creatief met de klant mee. Door de creativiteit en betrokkenheid van mevrouw Marja Hofstra heb ik nu een prachtige keuken, die vakkundig is geplaatst.