Dit organisatie heeft me jaren lang en bedrag laten betalen en vervolgens hebben ze me verteld dat ik alleen rente heb betaald totaal onbeschoft asociaal naa 4 jaar betalen is me bedrag van me schuld zelfs bijna verdubbeld. Ze kunnen blijkbaar gewoon hun gang gaan
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
fahad
|
Onbeschofte medewerker. Grote mond aan de tel respectloze man schreeuwt en scheldt via de tel SCHANDALIG!!!!!. Pluspunten: Helamaal niets!. Minpunten: Contact en Informatie.
2.0
gaat niemand wat aan
|
Onbeschoft en asociaal. Ik kan mij vinden in de reacties hier. Wat een bizarre manier om mensen te benaderen. Volledig misplaatste en irritante opmerkingen. Geen enkel bewijs overleggen waaruit blijkt dat men ook opdracht heeft om te incasseren. De brieven staan vol aannames die nergens op slaan. Dit soort bureaus zouden eens nagekeken moeten worden door de autoriteiten. Pluspunten: geen enkele. Minpunten: onbeschoft
administratie niet op orde
agressief
geen enkele communicatieve vaardigheid
onbekwaam en blijkbaar erg gefrustreerd omdat ze geen fatsoenlijke baan konden vinden.
2.0
Anoniem
|
Verkeerde BKR notering. Ik belde voor het wijzigen/aanpassen van een verkeerde BKR notering. Word eerst doorverwezen naar een ander incassobureau (Lindorf) die verbaasd reageert want zij melden alleen de schuld van creditcard af bij Hilner. Pluspunten: geen. Minpunten: Onbekwame mensen aan de telefoon. Hilner.
2.0
deman
|
Sociaal totaal ongeschikt. De telefonische medewerkers zijn totaal ongeschikt voor hun werk en grofweg asociaal.
Grote mond opzetten, brutale manier van vragen.
Bij 1 van hen liep het zo de spuigaten uit dat ik haar naam genoteerd heb en daarna bij het bedrijf een klacht over haar ingediend heb.
Waarschijnlijk werkt zij nog wel bij dit flutbedrijf..maar ja zulke 'bedrijven' kunnen in NL gewoon blijven doorgaan. Pluspunten: geen. Minpunten: Telefonische medewerkers zijn asociaal in hun benadering.
8 Reviews Plaats review
Carlos
|Dit organisatie heeft me jaren lang en bedrag laten betalen en vervolgens hebben ze me verteld dat ik alleen rente heb betaald totaal onbeschoft asociaal naa 4 jaar betalen is me bedrag van me schuld zelfs bijna verdubbeld. Ze kunnen blijkbaar gewoon hun gang gaan
fahad
|Onbeschofte medewerker. Grote mond aan de tel respectloze man schreeuwt en scheldt via de tel SCHANDALIG!!!!!. Pluspunten: Helamaal niets!. Minpunten: Contact en Informatie.
gaat niemand wat aan
|Onbeschoft en asociaal. Ik kan mij vinden in de reacties hier. Wat een bizarre manier om mensen te benaderen. Volledig misplaatste en irritante opmerkingen. Geen enkel bewijs overleggen waaruit blijkt dat men ook opdracht heeft om te incasseren. De brieven staan vol aannames die nergens op slaan. Dit soort bureaus zouden eens nagekeken moeten worden door de autoriteiten. Pluspunten: geen enkele. Minpunten: onbeschoft
administratie niet op orde
agressief
geen enkele communicatieve vaardigheid
onbekwaam en blijkbaar erg gefrustreerd omdat ze geen fatsoenlijke baan konden vinden.
Anoniem
|Verkeerde BKR notering. Ik belde voor het wijzigen/aanpassen van een verkeerde BKR notering. Word eerst doorverwezen naar een ander incassobureau (Lindorf) die verbaasd reageert want zij melden alleen de schuld van creditcard af bij Hilner. Pluspunten: geen. Minpunten: Onbekwame mensen aan de telefoon. Hilner.
deman
|Sociaal totaal ongeschikt. De telefonische medewerkers zijn totaal ongeschikt voor hun werk en grofweg asociaal.
Grote mond opzetten, brutale manier van vragen.
Bij 1 van hen liep het zo de spuigaten uit dat ik haar naam genoteerd heb en daarna bij het bedrijf een klacht over haar ingediend heb.
Waarschijnlijk werkt zij nog wel bij dit flutbedrijf..maar ja zulke 'bedrijven' kunnen in NL gewoon blijven doorgaan. Pluspunten: geen. Minpunten: Telefonische medewerkers zijn asociaal in hun benadering.