slechteservice. moest maanden wachten op onder delen slechtezaak staat nu bij een moterzaak die wel goedis nooit weer zo.n zaak. Minpunten: slecht serviceen niet luisteren willen naarde menzen.
2.0
astridbruining
|
slechteservice. slechteservicevan dit bedrijf moest 4maanden wachten oponderdelen mijn flextech fun staat hu in reperatie bij een motordealer diewel goedis. Minpunten: lang wachten op jescootervoorhij klaarwas.
4.0
herman
|
oplichting ????. . Minpunten: in feruari 2009 een hometrainer merk van speyk arend gekocht bij wehkamp.
na verloop van tijdhield het apparaat er mee op en wehkamp zou zorgen voor reparatie. dit zou verzorgd worden door hetgeco. monteur is drie maal geweest, let wel in opdracht van wehkamp, doch hometrainer kon niet worden gerepareerd en wehkamp leverde zonder bijbetaling een ander apparaat.
LET WEL dit alles werd geregeld door wehkamp dus nimmer in mijn opdarcht.
tot mij verbazing ontving ik in oktober 2011 een schrijven van een advocatenkantoor een brief waarin staat dat er bij nhet failissement van hetgeco een faktuur op mijn naam blijkt open te staan. dit terwijl ik zelf nimmer een opdracht aan hetgeco heb gegeven.
2.0
peter
|
waardeloos bedrijf. Volgens bedrijf is de motor vervangen, deze reperatie is nooit uitgevoerd.
Service is bijzonder slecht, en ze neppen je met de garantie voorwaarden.
Koop nooit een flech tech scooter bij hun of wehkamp.Directeur zou terug bellen maar spant constant een ander voor zijn karretje. Pluspunten: geen. Minpunten: alles.
2.0
roelof
|
09nov2010. Onderdelen besteld. na betaling zouden deze geleverd worden, inmiddels een anderhalve maand later nog geen onderdelen.
6 Reviews Plaats review
mustafa van der hoek
|slechteservice. moest maanden wachten op onder delen slechtezaak staat nu bij een moterzaak die wel goedis nooit weer zo.n zaak. Minpunten: slecht serviceen niet luisteren willen naarde menzen.
astridbruining
|slechteservice. slechteservicevan dit bedrijf moest 4maanden wachten oponderdelen mijn flextech fun staat hu in reperatie bij een motordealer diewel goedis. Minpunten: lang wachten op jescootervoorhij klaarwas.
herman
|oplichting ????. . Minpunten: in feruari 2009 een hometrainer merk van speyk arend gekocht bij wehkamp.
na verloop van tijdhield het apparaat er mee op en wehkamp zou zorgen voor reparatie. dit zou verzorgd worden door hetgeco. monteur is drie maal geweest, let wel in opdracht van wehkamp, doch hometrainer kon niet worden gerepareerd en wehkamp leverde zonder bijbetaling een ander apparaat.
LET WEL dit alles werd geregeld door wehkamp dus nimmer in mijn opdarcht.
tot mij verbazing ontving ik in oktober 2011 een schrijven van een advocatenkantoor een brief waarin staat dat er bij nhet failissement van hetgeco een faktuur op mijn naam blijkt open te staan. dit terwijl ik zelf nimmer een opdracht aan hetgeco heb gegeven.
peter
|waardeloos bedrijf. Volgens bedrijf is de motor vervangen, deze reperatie is nooit uitgevoerd.
Service is bijzonder slecht, en ze neppen je met de garantie voorwaarden.
Koop nooit een flech tech scooter bij hun of wehkamp.Directeur zou terug bellen maar spant constant een ander voor zijn karretje. Pluspunten: geen. Minpunten: alles.
roelof
|09nov2010. Onderdelen besteld. na betaling zouden deze geleverd worden, inmiddels een anderhalve maand later nog geen onderdelen.