Begin met positief punt: het beschadigde zadel werd vlot vervangen door nieuw.
Negatief is dat binnen 500 km de remmen niet meer functioneerden. De hydraulische olie van de remmen moesten worden vervangen omdat er geen gegevens over het merk olie, en ook niet van de remmen zelf, waren op te vragen door de fietsenmaker alhier. Ik woon nu in Zeeland, dus wat ver van de zwarte fietsenwinkel.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Alex
|
I booked 2 electric bikes for my parents visiting me in the city. I paid 160 euro for them (including insurance). I picked them up and it turned out that they are too heavy for my parents unfortunately. I returned the bikes 1 hour later and asked for at least partial refund. I expected at least the refund for 1 day + the insurance costs. Seems like that would be fair: they got the bikes back and obviously they shouldn't be insured on my account, right? And guess what? They rejected any refund. So i've simply waisted 160 euro. And I was shocked by the complete unwillingness to meet the client halfway. They just want the money and don't care about you or your experience with them at all. Very unpleasant experience and awful customer service.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Narada
|
IK HEB BIJ EEN DER FILIALEN VAN HET ZWARTE FIETSENPLAN EEN 'THE Bird" gekocht en ben zeer tevreden met mijn aankoop maar als het op klantenservice aankomt en kennis van de fiets zijn de werknemers bijzonder slecht tot op het onbeschofte toe! Laag ontwikkeld, maar dat is niet zo erg maar als je je gebrek aan IQ probeert te compenseren door te verbergen dat je geen kaas hebt gegeten van het product en je daarin ook niet wil verdiepen dan raad ik iedereen aan goed na te denken of het aanschaffen van een fiets bij hen überhaupt verstandig is. Door onder de maat geleverde diensten resulteerde dit bij mij in het zoeken van een fietsenmaker die wel van zijn vak houdt en weet waar klantenservice voor staat. IK wilde een 'THE Bird' vrouwenfiets cadeau geven aan mijn vrouw maar heb een ander merk gevonden waar de service geweldig is. Blijkbaar weten hun medewerkers niet hoe belangrijk service is in het tijdperk van social media!!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Aagje
|
Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Afspraak is niet nagekomen.
Helaas zijn is er geen enkele mogelijkheid om een factuur met een verkeerde datum te veranderen. Werd gewoon afgewimpeld tijdens het telefoongesprek.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dries
|
Waardeloos bedrijf.ze krijgen ook subsidie omdat ze mensen in dienst hebben met een beperking.deze mensen horen gewoon zoals andere werknemers hun targets te halen.terwijl ze geld krijgen om rekening te houden met hun beperking
6 Reviews Plaats review
Frans
|Begin met positief punt: het beschadigde zadel werd vlot vervangen door nieuw.
Negatief is dat binnen 500 km de remmen niet meer functioneerden. De hydraulische olie van de remmen moesten worden vervangen omdat er geen gegevens over het merk olie, en ook niet van de remmen zelf, waren op te vragen door de fietsenmaker alhier. Ik woon nu in Zeeland, dus wat ver van de zwarte fietsenwinkel.
Alex
|I booked 2 electric bikes for my parents visiting me in the city. I paid 160 euro for them (including insurance). I picked them up and it turned out that they are too heavy for my parents unfortunately. I returned the bikes 1 hour later and asked for at least partial refund. I expected at least the refund for 1 day + the insurance costs. Seems like that would be fair: they got the bikes back and obviously they shouldn't be insured on my account, right? And guess what? They rejected any refund. So i've simply waisted 160 euro. And I was shocked by the complete unwillingness to meet the client halfway. They just want the money and don't care about you or your experience with them at all. Very unpleasant experience and awful customer service.
Narada
|IK HEB BIJ EEN DER FILIALEN VAN HET ZWARTE FIETSENPLAN EEN 'THE Bird" gekocht en ben zeer tevreden met mijn aankoop maar als het op klantenservice aankomt en kennis van de fiets zijn de werknemers bijzonder slecht tot op het onbeschofte toe! Laag ontwikkeld, maar dat is niet zo erg maar als je je gebrek aan IQ probeert te compenseren door te verbergen dat je geen kaas hebt gegeten van het product en je daarin ook niet wil verdiepen dan raad ik iedereen aan goed na te denken of het aanschaffen van een fiets bij hen überhaupt verstandig is. Door onder de maat geleverde diensten resulteerde dit bij mij in het zoeken van een fietsenmaker die wel van zijn vak houdt en weet waar klantenservice voor staat. IK wilde een 'THE Bird' vrouwenfiets cadeau geven aan mijn vrouw maar heb een ander merk gevonden waar de service geweldig is. Blijkbaar weten hun medewerkers niet hoe belangrijk service is in het tijdperk van social media!!!!!
Aagje
|Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Afspraak is niet nagekomen.
Helaas zijn is er geen enkele mogelijkheid om een factuur met een verkeerde datum te veranderen. Werd gewoon afgewimpeld tijdens het telefoongesprek.
Dries
|Waardeloos bedrijf.ze krijgen ook subsidie omdat ze mensen in dienst hebben met een beperking.deze mensen horen gewoon zoals andere werknemers hun targets te halen.terwijl ze geld krijgen om rekening te houden met hun beperking