Helaas geen goede ervaring met Henk van Wijk verf... voor 5 liter wit betaal je 84 euro omdat je schijnbaar standaard de duurste variant aangesmeerd krijgt. Kwaliteit kost geld, maar dit lijkt me wat buiten proportie. Na telefonisch contact werd er geen oplossing geboden. Volgende keer weer gewoon Flexa van de bouwmarkt, verft prima en kost de helft van het geld.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
S
|
Verschrikkelijke service, geld verdienen staat voorop in plaats van de klant tevreden maken. Vloer werd gelegd gelijk na oplevering. Verkoper kwam persoonlijk inmeten en kijken of het kon worden gelegd. Alles kon. Dus vloer erin.
Gelijk factuur ontvangen en moest maar even betalen, maar het was nog lang niet af.
Vervolgens worden plinten pas maanden later gelegd terwijl er al meerdere afspraken voor stonden - allemaal niet nagekomen. Telkens weer een ander excuus. Eerst om de plinten. Dan om de plakplinten door het hele huis en de profielen. Plinten op zolder waren niet eens gedaan. Laat staan reparaties en missende mat. Niemand kwam op de dagen dat ze moesten komen. Ze lieten ons met een half huis achter, 5 maanden lang!!
Schandalig.
Garage vloer zou al klaar zijn en gelegd worden VOOR dat wij zouden verhuizen. Oplevering was eind mei, wij gingen mid juli verhuizen. Niet gelegd dus, terwijl dat wel de afspraak was. Die gasten kwamen lekker eind augustus dat wel even doen, terwijl we er al woonden, dus het meubilair kon niet meer aan de kant, en nu zitten we met een deels niet gelegde vloer.
Alle dingen die ze hadden laten liggen zou worden afgemaakt begin augustus. Uiteindelijk werd een klein deel van de plinten gelegd eind september. En toen het eenmaal wel werd afgemaakt zag je gewoon dat de kantjes eraf werden gewerkt. Plinten zien er niet uit, scheef op de muur, niet netjes afgekit, totaal niet overna gedacht. Uiteindelijk is de volledige plintenset inclusief plakplinten en profielen pas eind oktober gelegd!!
Bedrijf geeft zijn eigen werknemers de schuld die ze zelf inhuren en laten ons met de problemen achter.
Blijkt achteraf dus dat de hele hal fout was gelegd, ivm bobbels in beton.
Vloer moest eruit. Twee keer. Niemand kwam opdagen om het eruit te halen. Moesten we zelf doen. Vervolgens is 5 maanden later (!!) het opnieuw gelegd, nadat een volle maand eerder al de aannemer het beton had gerepareerd, en wij ook meerdere malen afspraken hadden gemaakt om deze vloer weer te laten repareren (maar het personeel van dit bedrijf kwam natuurlijk wéér niet opdagen). Uiteindelijk pas eind oktober alles gefixt!
En dan stuurt dit bedrijf alsnog een factuur!
Terwijl wij meerdere dagen vrij hebben genomen en kinderdagverblijf uren moesten opnemen voor deze onzin, en ze niet eens kwamen opdagen! Wie vergoedt mijn tijd & kosten??
Wat een schande. Nooit dit bedrijf inhuren, krijg je spijt van.
3 Reviews Plaats review
Laura
|Top
Tim
|Helaas geen goede ervaring met Henk van Wijk verf... voor 5 liter wit betaal je 84 euro omdat je schijnbaar standaard de duurste variant aangesmeerd krijgt. Kwaliteit kost geld, maar dit lijkt me wat buiten proportie. Na telefonisch contact werd er geen oplossing geboden. Volgende keer weer gewoon Flexa van de bouwmarkt, verft prima en kost de helft van het geld.
S
|Verschrikkelijke service, geld verdienen staat voorop in plaats van de klant tevreden maken. Vloer werd gelegd gelijk na oplevering. Verkoper kwam persoonlijk inmeten en kijken of het kon worden gelegd. Alles kon. Dus vloer erin.
Gelijk factuur ontvangen en moest maar even betalen, maar het was nog lang niet af.
Vervolgens worden plinten pas maanden later gelegd terwijl er al meerdere afspraken voor stonden - allemaal niet nagekomen. Telkens weer een ander excuus. Eerst om de plinten. Dan om de plakplinten door het hele huis en de profielen. Plinten op zolder waren niet eens gedaan. Laat staan reparaties en missende mat. Niemand kwam op de dagen dat ze moesten komen. Ze lieten ons met een half huis achter, 5 maanden lang!!
Schandalig.
Garage vloer zou al klaar zijn en gelegd worden VOOR dat wij zouden verhuizen. Oplevering was eind mei, wij gingen mid juli verhuizen. Niet gelegd dus, terwijl dat wel de afspraak was. Die gasten kwamen lekker eind augustus dat wel even doen, terwijl we er al woonden, dus het meubilair kon niet meer aan de kant, en nu zitten we met een deels niet gelegde vloer.
Alle dingen die ze hadden laten liggen zou worden afgemaakt begin augustus. Uiteindelijk werd een klein deel van de plinten gelegd eind september. En toen het eenmaal wel werd afgemaakt zag je gewoon dat de kantjes eraf werden gewerkt. Plinten zien er niet uit, scheef op de muur, niet netjes afgekit, totaal niet overna gedacht. Uiteindelijk is de volledige plintenset inclusief plakplinten en profielen pas eind oktober gelegd!!
Bedrijf geeft zijn eigen werknemers de schuld die ze zelf inhuren en laten ons met de problemen achter.
Blijkt achteraf dus dat de hele hal fout was gelegd, ivm bobbels in beton.
Vloer moest eruit. Twee keer. Niemand kwam opdagen om het eruit te halen. Moesten we zelf doen. Vervolgens is 5 maanden later (!!) het opnieuw gelegd, nadat een volle maand eerder al de aannemer het beton had gerepareerd, en wij ook meerdere malen afspraken hadden gemaakt om deze vloer weer te laten repareren (maar het personeel van dit bedrijf kwam natuurlijk wéér niet opdagen). Uiteindelijk pas eind oktober alles gefixt!
En dan stuurt dit bedrijf alsnog een factuur!
Terwijl wij meerdere dagen vrij hebben genomen en kinderdagverblijf uren moesten opnemen voor deze onzin, en ze niet eens kwamen opdagen! Wie vergoedt mijn tijd & kosten??
Wat een schande. Nooit dit bedrijf inhuren, krijg je spijt van.