Klik hier om je antwoord te annuleren.
21 april 2013
Uitstekend, je wordt prettig geholpen en van goed advies voorzien
20 april 2013
Goed
prima
Mijn ervaringen met de apotheek zijn positief
attent
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan deze apotheek?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
642 Reviews Plaats review
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Uitstekend, je wordt prettig geholpen en van goed advies voorzien
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Goed
Klant van Apotheek Slangenbeek
|prima
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Mijn ervaringen met de apotheek zijn positief
Klant van Apotheek Slangenbeek
|attent