Klik hier om je antwoord te annuleren.
21 april 2013
Je wordt goed geholpen door deskundig personeel.
Goed. Geen problemen
Tevreden, netjes behandeld en vaak ook adequaat
zeer goed
De ervaring met apotheek Slangenbeek is prima
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan deze apotheek?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
642 Reviews Plaats review
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Je wordt goed geholpen door deskundig personeel.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Goed. Geen problemen
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Tevreden, netjes behandeld en vaak ook adequaat
Klant van Apotheek Slangenbeek
|zeer goed
Klant van Apotheek Slangenbeek
|De ervaring met apotheek Slangenbeek is prima