Op 2 maart heb ik een deurmat bij #Heine-shop besteld met een levertijd van één week. Inmiddels zijn we ruim vijf weken verder en is de mat nog steeds niet geleverd! We hebben vervolgens maar besloten de bestelling te annuleren. Het meest balen wij ervan dat Heine niets van zich laat horen. Wij voelen ons als klant niet serieus genomen. Zo ga je niet met je klanten om. Zo’n slechte service hebben wij niet eerder meegemaakt. Ongelofelijk dat een dergelijk bedrijf überhaupt nog bestaansrecht heeft. Dat recht heeft Heine-shop voor ons compleet verspeeld. Ondertussen wachten wij alweer geruime tijd op de retournering van ons geld. Bezint eer gij begint!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bianca van straten
|
Goedemorgen,
Op 11 jan’21 bericht van heine dat er een bedrag van €45,49 openstaat. Verder niets geen facnr en datum . Dus ik ga meteen mailen naar ,de klantenservice. Daar komt na 5 mailtjes eindelijk het facnr en datum door. Eerst kreeg ik alleen maar ordernummer door??? Het blijkt zo heb per mail ,bevestigd gekregen het gaat om de bestelling van 15-12-20 deze heb ik op 18 dec binnen gekregen direct zelfde dag retour gedaan bewijs van gemaild is heine bekend. Barcode door gemaild. Nu kreeg ik zaterdag 13 febr, per post dat er €10 aanmaningskosten boven op het bedrag komen het bedrag is nu €55,49.
Ik heb zaterdag mail verstuurd dat ik het meer dan zat ben, er kan wat ik kan bedenken de retourpost bij heine niet is afgeboekt. Afd boekhouding is er niet??
Alleen de klantenservice , welke als je belt zoooo lang in de wacht laten staan. Maar ik laat het hier niet bij zitten , het moet netjes opgelost worden. Er goed naar kijken ,wat er mis gaat wil je mij als klant behouden, los dit boekhoudkundig aub goed op.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Smit
|
DRAMATISCHE Levertijd Proces & Service!
Op 30 juli een bestelling geplaatst, artikelen waren allemaal op voorraad.
Op 31 juli bevestigd de (gebrekkig Nederlands begrijpende/sprekende) klantenservice van Heine dat mijn bestelling is verwerkt en binnen 10 werkdagen zal worden afgeleverd.
10 WERKDAGEN!!! Dit stond niet vermeld op de site! Niet echt van deze tijd meer. Ik bestel nml wel vaker iets in Duitsland, maar dat heb ik altijd uiterlijk met een paar werkdagen in huis!!!
Inmiddels is het 9 augustus, dus 10 dagen later, en heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik vraag de klantenservice vervolgens naar de status van mijn bestelling. Als antwoord krijg ik een e-mail met een bestelbevestiging van exact dezelfde artikelen als op 30 juli alleen nu met besteldatum 9 augustus?!?! Ik informeer vervolgens de klantenservice dat ik niet nogmaals dezelfde artikelen wens te bestellen, maar gewoon wil weten waar mijn bestelling van 30 juli blijft.
Als antwoord krijg ik excuses, ze zijn mijn bestelling van 30 juli min of meer kwijtgeraakt. Maar deze bestelling staat nu wel echt klaar voor verzending. :(
Dus weer 10 dagen wachten!!! We zijn straks al met al bijna een maand verder. Dan is de zomer voorbij. En laat het hier nou net om zomerjurkjes gaan! Deze bestelling gaat dus ook direct retour. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik mijn geld terug krijg. Gelukkig betaald met creditcard.
Voortaan bestel ik weer bij Wehkamp, Bijenkorf etc. Gewoon netjes alles de volgende dag in huis en de gehele afhandeling en klantenservice wel zoals het hoort!
Voor mij nooit meer Heine, jammer want ze hebben best leuke spullen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
J. Lootens
|
Mooie kleding en de stoffen die gebruikt worden zijn heel goed van kwaliteit
4 Reviews Plaats review
Peter van der Slikke
|Op 2 maart heb ik een deurmat bij #Heine-shop besteld met een levertijd van één week. Inmiddels zijn we ruim vijf weken verder en is de mat nog steeds niet geleverd! We hebben vervolgens maar besloten de bestelling te annuleren. Het meest balen wij ervan dat Heine niets van zich laat horen. Wij voelen ons als klant niet serieus genomen. Zo ga je niet met je klanten om. Zo’n slechte service hebben wij niet eerder meegemaakt. Ongelofelijk dat een dergelijk bedrijf überhaupt nog bestaansrecht heeft. Dat recht heeft Heine-shop voor ons compleet verspeeld. Ondertussen wachten wij alweer geruime tijd op de retournering van ons geld. Bezint eer gij begint!
Bianca van straten
|Goedemorgen,
Op 11 jan’21 bericht van heine dat er een bedrag van €45,49 openstaat. Verder niets geen facnr en datum . Dus ik ga meteen mailen naar ,de klantenservice. Daar komt na 5 mailtjes eindelijk het facnr en datum door. Eerst kreeg ik alleen maar ordernummer door??? Het blijkt zo heb per mail ,bevestigd gekregen het gaat om de bestelling van 15-12-20 deze heb ik op 18 dec binnen gekregen direct zelfde dag retour gedaan bewijs van gemaild is heine bekend. Barcode door gemaild. Nu kreeg ik zaterdag 13 febr, per post dat er €10 aanmaningskosten boven op het bedrag komen het bedrag is nu €55,49.
Ik heb zaterdag mail verstuurd dat ik het meer dan zat ben, er kan wat ik kan bedenken de retourpost bij heine niet is afgeboekt. Afd boekhouding is er niet??
Alleen de klantenservice , welke als je belt zoooo lang in de wacht laten staan. Maar ik laat het hier niet bij zitten , het moet netjes opgelost worden. Er goed naar kijken ,wat er mis gaat wil je mij als klant behouden, los dit boekhoudkundig aub goed op.
Smit
|DRAMATISCHE Levertijd Proces & Service!
Op 30 juli een bestelling geplaatst, artikelen waren allemaal op voorraad.
Op 31 juli bevestigd de (gebrekkig Nederlands begrijpende/sprekende) klantenservice van Heine dat mijn bestelling is verwerkt en binnen 10 werkdagen zal worden afgeleverd.
10 WERKDAGEN!!! Dit stond niet vermeld op de site! Niet echt van deze tijd meer. Ik bestel nml wel vaker iets in Duitsland, maar dat heb ik altijd uiterlijk met een paar werkdagen in huis!!!
Inmiddels is het 9 augustus, dus 10 dagen later, en heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik vraag de klantenservice vervolgens naar de status van mijn bestelling. Als antwoord krijg ik een e-mail met een bestelbevestiging van exact dezelfde artikelen als op 30 juli alleen nu met besteldatum 9 augustus?!?! Ik informeer vervolgens de klantenservice dat ik niet nogmaals dezelfde artikelen wens te bestellen, maar gewoon wil weten waar mijn bestelling van 30 juli blijft.
Als antwoord krijg ik excuses, ze zijn mijn bestelling van 30 juli min of meer kwijtgeraakt. Maar deze bestelling staat nu wel echt klaar voor verzending. :(
Dus weer 10 dagen wachten!!! We zijn straks al met al bijna een maand verder. Dan is de zomer voorbij. En laat het hier nou net om zomerjurkjes gaan! Deze bestelling gaat dus ook direct retour. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik mijn geld terug krijg. Gelukkig betaald met creditcard.
Voortaan bestel ik weer bij Wehkamp, Bijenkorf etc. Gewoon netjes alles de volgende dag in huis en de gehele afhandeling en klantenservice wel zoals het hoort!
Voor mij nooit meer Heine, jammer want ze hebben best leuke spullen!
J. Lootens
|Mooie kleding en de stoffen die gebruikt worden zijn heel goed van kwaliteit