Binnen een jaar twee zeer luxe auto's gekocht tegen erg scherpe prijzen.
Met de keuze van de auto goed geholpen en ook prima geadviseerd.
Erg tevreden over de klantvriendelijkheid, maar ook de mannen in de garage zijn actief en kundig.
Zichtbaar bezig om een langdurige relatie op te bouwen.
Ik blijf gezond kritisch maar kan zeker met een goed gevoel het bedrijf aanbevelen voor mensen die betrouwbaar een goede auto willen kopen.
9.0
De klantgerichtheid
De uitstraling
De communicatie
De prijs
De service
Klant van Autobedrijf Weijenberg B.V.
|
Weijenberg Exclusive ken ik al jaren als een prima bedrijf dat inmiddels van vader op zoon is overgegaan. Kwaliteit en service is prima en toch heb ik onlangs besloten niet langer klant meer te willen zijn. Telkens weer discussie over wat wel of niet afgesproken is, hogere factuur dan verwacht etc en meest recent werkwijze blijkens per ongeluk ontvangen factuur in plaats van rechtstreeks naar verzekeraar. Onbevredigende gesprekken met weinig ruimte voor zelfreflectie. Jammer dat ik het vertrouwen dat ik vader had verloren heb. Hopelijk leert zoon er van en weet hij andere klanten wel te behouden.
3 Reviews Plaats review
Klant van Autobedrijf Weijenberg B.V.
|Binnen een jaar twee zeer luxe auto's gekocht tegen erg scherpe prijzen.
Met de keuze van de auto goed geholpen en ook prima geadviseerd.
Erg tevreden over de klantvriendelijkheid, maar ook de mannen in de garage zijn actief en kundig.
Zichtbaar bezig om een langdurige relatie op te bouwen.
Ik blijf gezond kritisch maar kan zeker met een goed gevoel het bedrijf aanbevelen voor mensen die betrouwbaar een goede auto willen kopen.
Klant van Autobedrijf Weijenberg B.V.
|Weijenberg Exclusive ken ik al jaren als een prima bedrijf dat inmiddels van vader op zoon is overgegaan. Kwaliteit en service is prima en toch heb ik onlangs besloten niet langer klant meer te willen zijn. Telkens weer discussie over wat wel of niet afgesproken is, hogere factuur dan verwacht etc en meest recent werkwijze blijkens per ongeluk ontvangen factuur in plaats van rechtstreeks naar verzekeraar. Onbevredigende gesprekken met weinig ruimte voor zelfreflectie. Jammer dat ik het vertrouwen dat ik vader had verloren heb. Hopelijk leert zoon er van en weet hij andere klanten wel te behouden.